👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

همستر تلگرام

Wednesday، ۱۳ Tir ۱۴۰۳

پس از معروف شدن ایردراپ های رایگان به خصوص نات کوین که در فضای تلگرام شکل گرفته بود، کاربران فضای مجازی به دنبال ربات های جدید ایردراپ برای کسب درامد از این طریق رفته اند. در این میان ایردراپ همستر کامبت شهرت بسیار زیادی پیدا کرد. این ایردراپ نیز به صورت یک ربات تلگرامی راه اندازی شده و نحوه ی استفاده ی بسیار آسانی دارد که در مقاله ی امروز به طور کامل در مورد آن توضیح می دهیم.

آموزش همستر کامبت

ورود به بازی همستر و کسب اولین سکه ها

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که به صورت Tap to earn فعالیت می کند. این عبارت به این معنا است که شما با تپ کردن روی گزینه ی مشخص شده توسط بازی می توانید سکه یا توکن دریافت کنید. ممکن است این سکه یا توکن ها در آینده قیمت گذاری و قابل خرید و فروش شوند اما هنوز نمی توان با قطعیت در این مورد صحبت کرد.

برای شروع بازی همستر باید از طریق لینک همستر تلگرام https://t.me/hamster_kombat_bot وارد ربات مربوط به آن شوید یا اینکه توسط یکی از دوستانتان لینک دعوت دریافت کنید. با ورود به بازی به عنوان سرمایه ی اولیه، مقداری سکه در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید فعالیت های ابتداییتان را به کمک این سکه ها انجام دهید و در آینده میزان آن ها را افزایش دهید.

همستر در واقع کارمندی در یک صرافی بزرگ است که با سرمایه ای که شما در اختیار آن قرار می دهید برای شما سودآوری می کند. این کارمند می تواند ارتقای درجه پیدا کند و قدرت بیشتری در جمع آوری سود برای شما به دست بیاورد.

آموزش بازی همستر و آشنایی با فضای همستر کامبت

اگر با بازی نات کوین آشنا بوده اید فضای این بازی نیز برای شما غریب نخواهد بود. در بخش بالای صفحه ی بازی شما می توانید پرافیت جمع آوری شده تان را مشاهده کنید که در ادامه راه های افزایش پرافیت را به طور کامل توضیح خواهیم داد. همچنین صرافی مد نظرتان که در آینده در صورت قیمت گذاری شدن توکن ها می توانید از طریق آن برای خرید و فروش اقدام کنید نمایش داده می شود. در سمت چپ بالای صفحه نیز می توانید درجه ی همسترتان را مشاهده کنید. این درجه با کسب توکن های بیشتر قابل ارتقا است.

فضای اصلی همستر کامبت

بازی چهار بخش کلی برای کسب درآمد در اختیار شما قرار می دهد که از قسمت پایینی صفحه ی ربات می توانید آن ها را مشاهده کنید. توضیح این بخش ها به شرح زیر است:

  1. قسمت اول یا exchange: این همان صفحه ی اصلی بازی است که شما با تپ کردن روی دایره ی بزرگ وسط آن می توانید تا تعداد محدودی توکن جمع آوری کنید.

  2. قسمت Mine: در این قسمت می توانید کارت های مختلفی تهیه کنید. این کارت ها به ازای دریافت تعداد مشخصی توکن، پرافیت شما را افزایش می دهند. پرافیت در واقع یک راه برای به دست آوردن توکن حتی در زمانی که خارج از بازی هستید به شمار می آید. همستر شما تا حدود 3 ساعت از زمان آفلاین بودنتان برای شما کسب درآمد کرده و با توجه به میزان پرافیتتان توکن جمع آوری می کند. پس از گذشتن سه ساعت می توانید وارد بازی شده، توکن های جمع آوری شده را دریافت کنید و دوباره به حالت آفلاین برگردید تا همسترتان به فعالیتش ادامه دهد!نکته ی مهم این است که برخی از این کارت ها نیاز به یک پیش نیاز برای خرید خواهند داشت. به عنوان مثال ممکن است نیاز باشد کارت دیگری را تا مرحله ای معین ارتقا دهید تا بتوانید کارت مد نظرتان را خریداری کنید. یا احتمال دارد همستر از شما بخواهد تعدادی از دوستانتان را به بازی دعوت کنید یا قفل خریدن کارت برایتان باز شود.

بخش mine همستر

  1. قسمت Friends: در این قسمت شما می توانید لینک دعوت از سمت خودتان برای دوستانتان ارسال کنید. همستر با هر بار دعوت هر کدام از دوستانتان، البته در صورتی که آن ها با لینک شما وارد بازی شوند، به شما تعدادی توکن جایزه می دهد. البته این کار، همانطور که قبلا توضیح دادیم، در خرید برخی از کارت ها نیز به کمک شما خواهد آمد. امکان ویژه ی همستر برای کاربران تلگرام پرمیوم نیز در این قسمت است که اگر با اکانت پرمیوم دوستانتان را دعوت کنید، توکن های بیشتری به عنوان جایزه خواهید گرفت.

  2. قسمت Earn: این بخش مربوط به سکه هایی است که شما با انجام دادن تسک های ساده ای می توانید به دست بیاورید. به عنوان مثال کافی است در کانال تلگرام همستر جوین شوید یا اکانت ایکس آن را فالو کنید تا جایزه بگیرید.

قسمت earn همستر

یک تب اضافه نیز در آخرین قسمت وجود دارد که با نام Airdrop نمایش داده می شود. در این بخش شما باید کیف پول الکترونیکی تان را متصل کنید تا اگر همستر امکان برداشت توکن ها را پیدا کرد بتوانید از این طریق به آن ها دسترسی پیدا کنید.

روش افزایش میزان توکن دریافتی با تپ کردن

در بخش exchang یا همان صفحه اصلی بازی، گزینه ای به نام Boost وجود دارد که با زدن این گزینه صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد. در این صفحه سه گزینه وجود دارد:

  1. گزینه full energy: اگر تمام ظرفیت توکن های قابل جمع آوری با تپ کردنتان را استفاده کرده اید، می توانید با زدن این گزینه دوباره این ظرفیت را شارژ کنید. این کار روزانه 6 بار قابل انجام است.

  2. گزینه Multitap: هر بار تپ کردن روی صفحه به شما تعداد مشخصی توکن، مثلا در ابتدای بازی 2 عدد، خواهد داد. با پرداخت تعداد مشخصی از سکه هایتان این ظرفیت نیز قابل افزایش است.

  3. گزینه Energy Limit: با زدن این گزینه می توانید ظرفیت کلی توکن های قابل دریافت با تپ کردن را افزایش دهید. البته این ظرفیت به طور خود به خود و با افزایش رتبه ی شما اتفاق می افتد، اما با پرداخت سکه نیز می توانید آن را افزایش دهید.

قسمت boost همستر

تسک های روزانه ی Hamster Combat

همستر به صورت روزانه سه تسک رایگان برای کاربرانش مشخص می کند که با انجام دادن آن ها می توانید سکه دریافت کنید. این سه تسک، کد مورس، کارت های کمبو روزانه و جایزه روزانه یا Daily reward همستر هستند.

کد مورس

هر شب در حدود ساعت 10 یک کد مورس به کاربران معرفی می شود که با وارد کردن آن یک میلیون توکن رایگان به حساب شما اضافه خواهد شد. برای درج کد مورس باید در صفحه ی اول بازی روی گزینه ی Daily cipher کلیک کنید. پس از تپ کردن روی این گزینه، صفحه ی همستر شما به رنگ قرمز در خواهد آمد و شما با وارد کردن کد مورس روی این صفحه می توانید یک میلیون توکن رایگان را دریافت کنید.

برای وارد کردن کد مورس همستر باید یک ضربه ی سریع به عنوان نقطه و ضربه ای طولانی تر (انگشتتان را روی صفحه نگه دارید) به عنوان خط به صفحه وارد کنید.

وارد کردن کد مورس همستر

کارت روزانه همستر کامبت (Daily Combo)

تسک بعدی همستر پیدا کردن و خریدن کارت های روزانه است. برای انجام این تسک باید سه کارت مشخص را که هر روز حدود ساعت 3 بعد از ظهر تغییر می کنند بیابید و آن ها را از قسمت Mine خریداری کنید. البته کانال های تلگرامی و وب سایت های بسیاری وجود دارند که این کارت ها را معرفی می کنند و با جست و جو در آن ها نیازی به تست کردن تک تک کارت ها نخواهید داشت. با خرید این سه کارت به صورت روزانه 5 میلیون توکن دریافت خواهید کرد.

جایزه ی روزانه یا Daily reward

در قسمت Earn با تپ کردن روی گزینه Daily Reward می توانید به صورت روزانه تعدادی سکه دریافت کنید. این تعداد برای روز اول تنها 500 عدد است اما اگر هر روز به این قسمت سر بزنید تعداد بیشتری دریافت خواهید کرد.

نتیجه گیری

همستر کامبت یکی از ایردراپ های تلگرامی معروف این روزهاست که به صورت یک ربات tap to earn قابل استفاده است. برای بازی کردن باید وارد ربات شوید و از طریق تپ کردن روی صفحه نمایش گوشی توکن دریافت کنید. راه دیگر دریافت توکن نیز انجام تسک های روزانه ای است که برنامه همستر تلگرام برای کاربران خود مشخص کرده است. تاریخ دقیق قیمت گذاری این ایردراپ هنوز مشخص نشده است اما برای اطمینان بهتر است صرافی مد نظر و کیف پولتان را نیز به بازی متصل کنید.