👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

تغییر نام اپل آیدی به اپل اکانت

Tuesday، ۲۹ Khordaad ۱۴۰۳

کمپانی اپل سال های سال است که با ارائه یک اپل آیدی به کاربران خود، برنامه های جذاب و قابلیت های به روز دستگاه های اپل را در اختیار افراد قرار می دهد. داشتن اپل آیدی برای همه دارندگان گوشی های هوشمند اپل، مک بوک و... ضرورت دارد. برای دسترسی به برخی قابلیت ها در این تجهیزات باید حتما از یک اپل آیدی معتبر استفاده شود. اما امروز در اقدامی بی سابقه، کمپانی اپل اعلام کرده که نام اپل آیدی به اپل اکانت تغییر می کند. بی شک این تغییر نام به دنبال برخی تغییرات اساسی در ساختار و قابلیت های سیستم عامل دستگاه های اپل ایجاد خواهد شد.

تغییر نام اپل ایدی

برای خرید اپل اکانت میتوانید به فروشگاه اکسل مراجعه نمایید.

رونمایی از سیستم عامل جدید اپل همراه با نام جدید

اپل در مراسم WWDC از سیستم عامل های جدید دستگاه های خود رونمایی کرد که تحولی شگرف در حوزه دیجیتال و قابلیت های دستگاه های هوشمند به وجود می آورند. به همراه این تغییرات، نام اپل آیدی افراد به اپل اکانت تبدیل شد که یک تغییر اساسی پس از سال ها استفاده از دستگاه های آیفون، مک بوک و تبلت های اپل محسوب می شود.

به گفته برخی منابع معتبر، اپل پس از انتشار سیستم عامل جدید iOS ۱۸ از این تغییرات رونمایی می کند. در سیستم عامل های iOS ۱۸، iPadOS ۱۸، macOS Sequoia و watchOS ۱۱ دیگر نام اپل آیدی را مشاهده نخواهید کرد! پیش از این برخی خبرنگاران معتبر در مطبوعات بین المللی اشاره ای به ایجاد این تغییرات در کمپانی اپل و سیستم عامل های ارائه شده در آن کرده بودند. این تغییرات مزایای بی شماری برای کاربران دستگاه های اپل به دنبال خواهند داشت.

همچنین بخوانید: نات اکتیو شدن اپل ایدی

مزایای تغییر نام اپل آیدی

تغییرات سیستم عامل اپل، تغییرات مربوط به Apple Intelligence و تغییرات اپل آیدی مزایای بی شماری برای کاربران به همراه خواهد داشت. اپل همواره در تلاش بوده که به روزترین و مدرن ترین قابلیت ها را در ساختار دستگاه های خود در اختیار کاربران قرار دهد. پیش بینی می شود با ایجاد این تغییرات در کمپانی اپل، گامی شگرف در راستای مدرنیزه بیشتر دستگاه های هوشمند برداشته شود.

توجه به شخصی سازی بیشتر دستگاه یکی دیگر از مزایای این تغییرات به شمار می رود. البته همچنان در برخی سایت ها و دستگاه ها از نام اپل آیدی و نام قدیمی سایر قابلیت های دستگاه های اپل استفاده می شود؛ اما تا اواخر سال 2024 شاهد تغییرات شگرفی در این حوزه خواهیم بود.

به طور کلی اپل آیدی بیشتر از 20 سال است که همراه همیشگی کاربران پلتفرم آی او اس و دستگاه های اپل است. بی شک پس از رونمایی از اپل اکانت، کاربران قدیمی اپل همچنان به یاد اپل آیدی کاربردی خود خواهند بود! به گفته برخی از کارشناسان، نام اپل اکانت، با قابلیت ها و ویژگی های این قابلیت هماهنگی بیشتری دارد و تغییر آن نتایج مثبتی به همراه دارد. این آیدی شما را به نرم افزارهایی مانند آی کلود و سایر برنامه های اختصاصی کمپانی اپل متصل می کند و با هر نامی که ارائه شود، ده ها قابلیت ویژه در اختیار شما قرار می دهد.

برای ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نتیجه گیری

اگر شما هم از کاربران پر و پا قرص کمپانی اپل هستید، بی شک اخبار مربوط به این کمپانی را رصد می کنید. در سال های اخیر تغییرات بسیاری در سری محصولات اپل ایجاد شده است. یکی از مهمترین تحولات سیستم عامل های اپل، تغییر نام اپل آیدی و سیستم Apple Intelligence است. این تغییرات با ارائه جدیدترین نسخه سیستم عامل دستگاه اعمال می شوند و بی شک قابلیت های پیشرفته تری در اختیار کاربران قرار می دهند. قابلیت های اپل آیدی سال های سال است که در اختیار کاربران سیستم عامل آی او اس است و از بسیاری از نیازهای افراد پشتیبانی می کند.