درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

راه های انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید

Saturday، ۱۳ Amordaad ۱۴۰۳

منتقل کردن اطلاعات شخصی از یک دستگاه به دستگاه دیگر کمی سخت و زمان بر است. در گذشته به دلیل کمبود امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، ریسک از دست رفتن برخی اطلاعات در حین انتقال وجود داشت. اما امروزه برنامه های متعددی برای انتقال اطلاعات بین دو دستگاه ایجاد شده اند که این فرایند را ساده تر می کنند.

با این وجود انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید همواره سختی های خاص خود را به دنبال دارد. این دو سیستم عامل با شرایط متفاوت بر روی دستگاه ها نصب می شوند و انتقال اطلاعات در بین آن ها کمی دشوار است. ویژگی Close Source در سیستم عامل آی او اس از انتقال اطلاعات خروجی پیشگیری می کند. در این بخش به دنبال راه حل های میان بر برای رفع این مشکل می گردیم. 

انتقال اطلاعات از آیفون به سامسونگ از طریق Smart Switch

سیستم عامل دستگاه های سامسونگ بسیار راحت و ساده طراحی شده و برقراری ارتباط با سایر سیستم عامل ها را ساده تر می کند. به همین خاطر شما برای انتقال اطلاعات به این دستگاه ها با مشکل خاصی رو به رو نمی شوید. در سال های اخیر این کمپانی در تلاش بوده که راهکارهایی برای تبادل اطلاعات با اپل آیدی و سیستم عامل آی او اس ابداع کند که در این زمینه موفقیت آمیز عمل کرده است. 

قابلیت Smart Switch سامسونگ در این زمینه به شما کمک می کند. شما می توانید کلیه اطلاعات خود را در این برنامه بارگذاری کرده و به دستگاه اندرویدی خود منتقل کنید. این برنامه شامل دو بخش Send Data و Recive Data برای دریافت و ارسال اطلاعات است. شما می توانید برنامه را برای انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید در دستگاه اپل باز کنید و سپس اطلاعات را در دستگاه های اندرویدی دریافت نمایید.

انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید از طریق Google Drive

یکی دیگر از قابلیت های انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید با استفاده از سیستم Google Drive مورد استفاده قرار می گیرد که مزایای بی شماری برای کاربران به همراه می آورد. این پلتفرم یک سرویس کامل و همه جانبه در اختیار کاربران قرار می دهد و نحوه استفاده بسیار ساده ای دارد. شما می توانید در سیستم Google Drive کلیه اطلاعات خود را بارگذاری کرده و آن را به دستگاه اندرویدی منتقل کنید. 

برای استفاده از این سرویس باید یک آدرس جیمیل داشته باشید و با استفاده از آن وارد بخش بکاپ شوید. سپس از کلیه اطلاعات موجود در دستگاه اپل بکاپ گیری کرده و این اطلاعات را در سیستم عامل اندرویدی دستگاه های سامسونگ دریافت کنید. برای استفاده از این برنامه، در صفحات ابتدایی از شما سوال پرسیده می شود که قصد بکاپ گیری از کدام بخش از اطلاعات خود را دارید. پس از انتخاب گزینه های مورد نظر، جیمیل خود را در سیستم عامل اندرویدی باز کنید. اطلاعات بکاپ گرفته شده به صورت خودکار در دستگاه اندرویدی شما نمایش داده می شوند.

روش های انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید

انتقال اطلاعات از اپل ایدی به اندروید از طریق Share it

انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید با استفاده از برنامه های جانبی و قابل نصب در سیستم عامل های مختلف نیز میسر خواهد بود. برنامه شر ایت در سال های اخیر دست به دست در میان کاربران اپل و سامسونگ می چرخد! این برنامه انتقال انواع اطلاعات را در کمترین زمان ممکن برای کاربران میسر می سازد. شما می توانید از قابلیت های Share it برای جا به جایی سنگین ترین فایل های ویدیویی استفاده کنید!

برای استفاده از قابلیت های Share it ابتدا اپ مخصوص آن را در برنامه های اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. سپس در گوشی تلفن اپل، اطلاعات مورد نظر را انتخاب کرده و با استفاده از المان های مخصوص برنامه به گوشی اندرویدی مورد نظر متصل شوید. در مرحله بعدی این اطلاعات به صورت خودکار برای تلفن همراه مورد نظر ارسال می شوند. مدت زمان انتقال اطلاعات با این روش بسیار کوتاه است.

انتقال عکس از اپل آیدی به اندروید

برای انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید و ارسال انواع تصاویر و عکس به گوشی های اندرویدی باید از برنامه iOS Google Photos استفاده کنید. این پلتفرم قابلیت آپلود و انتقال عکس ها را به سادگی برای کاربران دستگاه های مختلف فعال می کند. برای استفاده از آن حتما به شبکه اینترنتی وای فای متصل شوید. 

انتقال عکس از اپل آیدی به اندروید، با استفاده از روش های دستی نیز میسر خواهد بود. شما می توانید از یک کابل مخصوص برای ارسال عکس ها به سیستم کامپیوتر و دریافت آن با استفاده از گوشی های اندرویدی استفاده کنید. در این زمینه همواره برنامه هایی مانند شیر ایت کارایی دارند و کار شما را برای انتقال تصاویر بین دو سیستم عامل ساده تر می کنند.

انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید

تا به امروز برنامه های متعددی برای انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید طراحی شده اند. یکی از مهم ترین پلتفرم های مربوطه، My Contacts Backup است که به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال اطلاعات اپل آیدی به اندروید با استفاده از این برنامه ی ساده در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. شما می توانید با استفاده از یک آدرس ایمیل یا جیمیل ساده از برنامه استفاده کنید و فایل VCF آن را برای انتقال مخاطبین تلفن همراه به دستگاه دیگر به کار ببرید. استفاده از برنامه آیکلود نیز برای انتقال مخاطبین دستگاه های آی او اس به اندروید کارایی دارد.

اگر مایل بودید مقاله ی ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید را مطالعه کنید ممکن است به درد شما بخورد!

جمع بندی

در این بخش در رابطه با روش هایی برای انتقال اطلاعات مختلف از اپل آیدی به اندروید مواردی را بررسی کردیم. برنامه های جانبی، پلتفرم های آنلاین و روش های دستی همه و همه در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. امروزه جا به جایی اطلاعات بین دو دستگاه چندان دشوار نیست. اما باید راهکارهای مناسبی را برای انتقال هر نوع داده ای به کار ببرید. در این بخش به صورت جداگانه به روش های انتقال اطلاعات مختلف بعد از خرید اپل آیدی اشاره کردیم. برای استفاده از هر برنامه گاها به یک آدرس ایمیل یا جیمیل نیاز خواهید داشت که باید این پیش نیازها را فراهم کنید.