درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

گیفت کارت اپل چیست؟

Sunday، ۲۴ Tir ۱۴۰۳

برای آشنایی با کاربرد گیفت کارت های اپل پیش از هر چیز باید با برنامه کاربری آیتونز آشنا شوید که یکی از سرویس های شرکت اپل محسوب می شود. برای استفاده از حساب کاربری آیتونز باید حتما یک اپل آیدی معتبر داشته باشید. گیفت کارت اپل آیتونز یکی از کارت های هدیه شرکت اپل است که برای دسترسی بهتر و بیشتر به خدمات نرم افزاری و سخت افزاری اپل مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت هدیه با یک کد اختصاصی در اختیار کاربران است و برای افزایش اعتبار مالی افراد به کار می رود.

آشنایی با Gift Card اپل

در خصوص آشنایی با کاربرد گیفت کارت ها حتما به اهمیت استفاده از این کارت های هدیه دقت داشته باشید. کمپانی اپل یکی از محبوب ترین شرکت های حوزه تکنولوژی در سر تا سر جهان است و محصولات سخت افزاری و سرویس های نرم افزاری متعددی را به کاربران خود ارائه می دهد. برای استفاده از برخی سرویس های اپل باید هزینه خدمات مربوطه را بپردازیم و برای پرداخت این هزینه ها از گیفت کارت اپل استفاده می شود.

این کارت ارزشمند یک هدیه از پیش پرداخت شده است که به صورت مجازی و فیزیکی با اهداف خاصی در دسترس افراد قرار می گیرد. انواع گیفت کارت با اهداف تجاری متفاوت برای شرکت ها و مجموعه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و گیفت کارت های اپل اغلب برای خرید از اپ استور و آیتونز کارایی دارند.

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل

پس از آشنایی با کاربرد گیفت کارت ها می توانید با سرعت بیشتری به خدمات ارائه شده در کمپانی اپل دسترسی داشته باشید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از گیفت کارت اپل عدم نیاز به روش های پرداختی مستر کارت، ویزا کارت و پی پال است. شما می توانید با در دست داشتن یک Gift Card معتبر هزینه کلیه سرویس های مورد نیاز را بپردازید.

به علاوه این محصولات با تنوع قابل قبولی در اختیار کاربران قرار می گیرند؛ به این ترتیب هر کاربر بسته به نیازهای خود از 2 دلار تا 200 دلار برای خرید Apple Gift Card هزینه پرداخت می کند. به طور کلی محبوب ترین گیفت کارت های اپل با قیمت 5، 10، 15، 20، و 100 دلار خریداری می شوند.

گیفت کارت اپل

کاربردهای مهم گیفت کارت اپل

مزایای استفاده از Gift Card اپل بسیاری از کاربران را برای استفاده از این کارت های ارزشمند ترغیب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این بخش به برخی از مهمترین کاربردهای گیفت کارت اپل می پردازیم:

  1. قابلیت خرید درون برنامه ای با گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل خرید بازی های جذاب و برنامه های جدید مبتنی بر سیستم عامل IOS را برای کاربران ساده تر می کند. بسیاری از اپلیکیشن های کاربردی این سیستم عامل تنها با پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار می گیرند و برای پرداخت هزینه آن ها باید از روش های درون برنامه ای استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از یک Gift Card حساب کاربری خود را شارژ کرده و به دنیای متنوع بازی ها و برنامه های آی او اس دسترسی داشته باشید.

  1. قابلیت ساخت اکانت پرمیوم با Gift Card اپل

در خصوص آشنایی با کاربرد گیفت کارت های اپل، باید به قابلیت ساخت اکانت های پریمیوم با استفاده از این کارت های اعتباری دقت داشته باشید. امروزه برای دسترسی به بسیاری از سرویس های بین المللی باید حساب کاربری خود را به پرمیوم ارتقا دهید. یک گیفت کارت اپل به شما کمک می کند بدون نیاز به درگاه های پرداخت بین المللی، هزینه پریمیوم سازی اکانت را انجام دهید.

  1. دسترسی به سرویس های فیلم و سریال

Gift Card اپل برای دسترسی به برخی از محبوب ترین سرویس های پخش و فیلم و سریال مزایای بی شماری دارد. اگر طرفدار برنامه هایی مانند نتفلیکس یا اپل تی وی هستید، به یک گیفت کارت اپل برای پرداخت هزینه این برنامه ها نیاز خواهید داشت.

  1. دسترسی به برنامه آیکلود

گیفت کارت اپل به شما اجازه دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری آیکلود را می دهد. این سرویس فوق العاده سیستم عامل آی او اس به صورت پیش فرض بر روی گجت های این کمپانی اجرا می شود؛ ولی برای دسترسی به قابلیت های ویژه آن باید هزینه ناچیزی پرداخت کنید. به علاوه با افزایش حجم ویدیوها و تصاویر بر روی دستگاه های اپل گاها نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت. برای این منظور باید هزینه ارتقای حافظه در آیکلود را با حساب Gift Card خود پرداخت کنید.

انواع گیفت کارت اپل

برای استفاده از قابلیت های گیفت کارت اپل باید با انواع روش های دسترسی به این کارت های اعتباری آشنایی داشته باشید. این کارت ها در مدل های فیزیکی و مجازی به کاربران ارائه می شوند و هر یک با ویژگی های منحصر به فردی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این میان گیفت کارت های مجازی اغلب به صورت اینترنتی و غیر حضوری خرید و فروش می شوند. در برخی از سایت های اینترنتی، انواع Gift Card اپل با تخفیفات ویژه ای در اختیار کاربران قرار می گیرند. پس از خرید آنلاین گیفت کارت، اطلاعات مربوط به آن به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

در خرید Gift Card های فیزیکی می توانید از قابلیت اسکن و ردیم کد استفاده کنید که مهمترین برتری مدل های فیزیکی بر مجازی محسوب می شود. گیفت کارت های مجازی در زمان کمتری در دسترس کاربران قرار می گیرند اما برای دسترسی به گیفت کارت های فیزیکی با محدودیت های زمانی و جغرافیایی رو به رو خواهید شد.

جمع بندی

در سال های اخیر میزان استفاده از انواع Gift Card مجازی برای استفاده از خدمات سرویس های بین المللی افزایش یافته است. گیفت کارت ها با اهداف تجاری ویژه ای ابداع شده اند و استفاده از آن ها برای بسیاری کاربران به صرفه تر خواهد بود. در این بخش با انواع Gift Card پرکاربرد اپل آشنا شدیم که به صورت مجازی و فیزیکی در اختیار کاربران قرار می گیرند. شما می توانید از این کارت های اعتباری ویژه برای استفاده از خدمات متعدد کمپانی اپل استفاده کنید.