👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

استوری تلگرام پرمیوم

Thursday، ۱۳ Ordibehesht ۱۴۰۳

در تولد 10 سالگی پلتفرم ارتباطی تلگرام از قابلیت های جدید این برنامه رونمایی شد. استوری تلگرام پرمیوم یکی از به روزترین امکاناتی است که در این برنامه ارائه شده است و امکان استفاده از دوربین های دوگانه را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از قابلیت استوری تلگرام پریمیوم می توانید از دو دوربین پشت و دوربین سلفی، عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید. در این بخش نحوه استوری گذاشتن در تلگرام را آموزش می دهیم تا پس از خرید تلگرام پرمیوم بتوانید از این قابلیت منحصر به فرد آن استفاده نمایید.

استوری تلگرام پرمیوم

قابلیت استوری تلگرام

قابلیت استوری تلگرام پرمیوم در نسخه های پولی و غیررایگان این پلتفرم ارائه می شود. کاربران از این قابلیت برای تعامل بیشتر با مشترکین خود استفاده می کنند. از زمان ارائه این امکانات ویژه، کاربران به استوری های سایر مخاطبین دسترسی داشته اند. امکانات ثبت استوری های جذاب در تلگرام، مخاطبین پلتفرم بین المللی تلگرام را افزایش داده اند. در این برنامه گزینه هایی برای تعیین زمان بندی انتشار استوری ها نیز وجود دارند. کاربران می توانند استوری های خود را پس از پایان زمان بندی تعیین شده در پروفایل شخصی خود نیز ذخیره سازی کنند.

مزایای استفاده از قابلیت استوری در تلگرام پرمیوم

پیش از آن که به آموزش استوری گذاشتن در تلگرام بپردازیم، برخی از مهمترین مزایای استفاده از این قابلیت را در ادامه بررسی می کنیم:

  • کاربران عادی این برنامه حداکثر سه استوری در طول روز و کاربران پریمیوم 100 استوری در 24 ساعت منتشر می کنند.
  • با استفاده از قابلیت استوری تلگرام پرمیوم می توانید، زمان بندی استوری خود را به دلخواه تنظیم کنید. این استوری ها بین 6 تا 48 ساعت به نمایش گذاشته می شوند. این زمان بندی برای کاربران نسخه های رایگان تلگران حداکثر تا 24 ساعت است.
  • استوری های تلگرام پریمیوم، به صورت ناشناس مشاهده می شوند. شما می توانید این تنظیمات را برای استفاده از قابلیت استوری فعال کنید.
  • الویت نمایش استوری کاربران پریمیوم، بیشتر است.
  • امکان ذخیره سازی استوری ها فقط برای کاربران نسخه پریمیوم فراهم شده است.
  • کاربران نسخه های پولی تلگرام، بدون محدودیت از قابلیت کپشن در استوری های خود استفاده می کنند.

آموزش استوری گذاشتن در تلگرام

برای استفاده از قابلیت استوری تلگرام پرمیوم پیش از هر چیز سیستم عامل دستگاه شما مورد توجه قرار می گیرد. روش استوری گذاشتن در تلگرام در سیستم عامل های اندروید و آی او اس با هم متفاوت است. در ادامه به بررسی روش استفاده از استوری تلگرام در این سیستم عامل ها می پردازیم:

آموزش استوری تلگرام در اندروید

  1. برای گذاشتن استوری در تلگرام در سیستم عامل اندروید، ابتدا جدیدترین ورژن تلگرام را از گوگل پلی دانلود کرده و اجرا کنید.
  2. در بخش بعدی دکمه دوربین را در قسمت سمت چپ برنامه انتخاب کنید.
  3. سپس عکس و ویدویوی مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه next را بزنید.
  4. در بخش بعدی تنظیمات استوری را انجام دهید؛ در این بخش تنظیمات زمان بندی، کپشن و... انجام می شوند.
  5. در بخش بعدی برای انتشار استوری تنظیم شده، گزینه Post Story را انتخاب کنید.

آموزش استوری تلگرام در ios

  1. برای استفاده از قابلیت استوری تلگرام پرمیوم در سیستم عامل آی او اس، برنامه تلگرام را از اپ استور دانلود و اجرا کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:
  2. در این برنامه از قسمت بالا سمت چپ، گزینه New Story را بزنید.
  3. سپس از گالری تصاویر، عکس ها و ویدیوهای انتخابی را تیک بزنید و با لمس گزینه next به صفحه بعدی بروید.
  4. در ادامه گزینه پست استوری را بزنید. این استوری در بخش تصویر پروفایل شما نمایش داده می شود.

آموزش تنظیم استوری تلگرام

برای استفاده از قابلیت استوری تلگرام پرمیوم باید به تنظیمات و جزییات استفاده از این امکانات نیز توجه داشته باشید. تنظیم استوری تلگرام با استفاده از قابلیت های ادیت و ویرایش این برنامه انجام می شود. شما می توانید از استیکرهای جذاب تلگرام برای ویرایش تصاویر و ویدیوهای خود استفاده کنید. ابزارهای استیکرساز در این برنامه، آماده سازی استیکرهای شخصی سازی شده را ساده تر می کنند. شما می توانید با لمس آهنگ مورد علاقه خود، این محتوا را به صورت حرفه ای آماده کنید. انتخاب فیلترهای پیشرفته برای تنظیم استوری ها، زیبایی محتوای تصویری را افزایش می دهد.

ویژگی های استوری تلگرام

ویژگی های منحصر به فرد استوری تلگرام، محبوبیت این پلتفرم ارتباطی را افزایش داده اند. برخی از این ویژگی ها در زیر آورده شده اند.

  • شما می توانید لیست مخاطبین خود را در بخش استوری ها تنظیم کرده و به سادگی به لیست خود دسترسی داشته باشید.
  • فعال یا غیر فعال کردن ریپلای ها و نحوه واکنش به آن ها در بخش تنظیمات استوری مشخص می شود.
  • کاربران می توانند در صورت تمایل استوری های بارگذاری شده را حذف کنند.
  • در این برنامه، ویرایش استوری حتی پس از انتشار آن میسر خواهد بود. این ویژگی، مهمترین وجه تمایز قابلیت استوری تلگرام و سایر پلتفرم های مشابه است.
  • شما می توانید به استوری خود در تلگرام پریمیوم، بخش نظرسنجی اضافه کرده و با کاربران خود بیشتر در ارتباط باشید.
  • در این برنامه به تعداد قابل توجهی از فایل های گیف دسترسی دارید که ویرایش استوری ها را جذاب تر می کنند.
  • قابلیت هشتگ گذاری در استوری های تلگرام از ابتدای ارائه این امکانات ویژه فعال بوده است.
  • شما می توانید در صورت نیاز مخاطبین خود را به استوری های تلگرام اضافه کرده و آن ها را تگ کنید.
  • در این برنامه امکاناتی برای مشخص کردن موقعیت جغرافیایی افراد نیز در نظر گرفته شده است.
جمع بندی

در این بخش در رابطه با قابلیت پیشرفته استوری تلگرام پرمیوم در نسخه های غیر رایگان این برنامه، نکاتی را بررسی کردیم. آشنایی با روش های اصولی استوری گذاشتن در تلگرام برای استفاده بهتر از این قابلیت اهمیت دارد. در این بخش به نحوه استفاده از استوری تلگرام در سیستم عامل های اندروید و آی او اس نیز اشاره کردیم که تفاوت های محدودی با یکدیگر داشت. استوری های جذاب تلگرام، خبرهای جدیدی از دوستان و مخاطبین شما منتقل می کنند. این امکانات جدید برای انتشار روزمرگی ها و اخبار جدید و به روز مورد استفاده قرار می گیرد.