درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

معرفی امکانات جدید کانوا

Wednesday، ۱۲ Mehr ۱۴۰۲

امکانات جدید کانوا در زمینه طراحی دیجیتال فرصتی جدید برای علاقه مندان به این حوزه به وجود آورده است. هر یک از امکانات موجود در این پلتفرم، قابلیت های بیشتری برای طراحی در اختیار افراد قرار می دهد. شما می توانید، به صورت تیمی نیز از این قابلیت ها برای اجرای پروژه های تیمی خود بهره ببرید. به این ترتیب بیشترین کارایی را از این برنامه حرفه ای خواهید داشت. در ادامه برخی از امکانات محبوبی که به تنظیمات کانوا اضافه شده اند، بررسی می کنیم.

برای خرید اکانت canva pro بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه اکسل مراجعه کنید.

1. افکت های بهبود تصاویر کانوا

استفاده از افکت برای بهبود کیفیت و زیباتر شدن تصاویر یکی از بهترین قابلیت هایی است که در ساختار این پلتفرم در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این قابلیت کلیه عکس هایی که آپلود می کنید با کیفیت بیشتری همراه شده و ویرایش می شوند. برای استفاده از این افکت ها باید تصویر را پس از انتخاب کردن به بخش ویرایشگر منتقل کنید. در این بخش می توانید، تصاویر خود را برگردانید، آن ها را برش بزنید و ده ها تغییر دیگر را به صورت حرفه ای در ساختار تصاویر به وجود بیاورید. همچنین قابلیت استفاده از افکت ها نیز در این برنامه برای کاربران وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانند تصاویر جدیدتری خلق کنند.

2. استفاده از قالب های عکس و فیلم در کانوا

یکی از امکانات جدید کانوا دسترسی به قالب های حرفه ای است که به شما در طراحی جدیدترین عکس ها و فیلم ها کمک می کنند. در صورتی که از نسخه کانوا پرو استفاده کنید، به تعداد قابل توجهی از این قالب ها دسترسی خواهید داشت. این مجموعه بزرگ و گسترده در نسخه های قدیمی تر این برنامه نیز در دسترس قرار می گیرند. اما تعداد آن ها بسیار محدودتر خواهد بود. برنامه کانوا پترن های متعددی را در بخش تمپلیت در اختیار کاربران قرار می دهد. هر یک از این پترن ها بر اساس رنگ و توضیحات جست و جو شده و انتخاب خواهند شد. با استفاده از این قابلیت های ویژه تنظیمات مورد نظر بر روی عکس ها و فیلم ها اعمال می شوند.

3. استفاده از استکیرهای آماده در کانوا

امکانات جدید کانوا به شما این قابلیت را می دهد که از استیکرهای آماده ای که در ساختار این برنامه وجود دارند استفاده کرده و با استفاده از آن ها طراحی های مدرن تری را ارائه دهید. نمودارها، گرادینت ها و... نیز در این میان قرار گرفته و در نسخه های جدیدتر با تنوع بیشتری در اختیار کاربران قرار می گیرند. با اضافه کردن این موارد به تصاویر خود جذابیت آن ها را بیشتر از پیش خواهید کرد.

4. کتابخانه فونت کانوا

در صورتی که به دنبال امکانات جدید برنامه کانوا می گردید، سری به کتابخانه فونت این برنامه بزنید و در میان ده ها طرح و ایده فونت، مدل های مورد نیاز خود را جست و جو کنید. فونت های زیبای لاتین در این برنامه بسیار پرطرفدار هستند و در نسخه های جدید، تنوع بیشتری از آن ها در دسترس کاربران قرار گرفته اند. در صورتی که یک فونت با مشخصات ویژه را در کانوا جست و جو کنید، فونت های مشابه آن نیز در نتایج جست و جو ارائه می شوند که انتخاب شما را ساده تر می سازند. .

5. قابلیت ویرایش ساده در کانوا

یکی از امکانات جدید کانوا مربوط به ویرایش ساده تصاویر و فایل ها در این برنامه است. با استفاده از امکانات جدید این برنامه می توانید، عکس ها را با انجام کشیدن و رها کردن در بخش های مربوطه ویرایش کنید. این روش کار شما را به مراتب ساده تر می کند. به این ترتیب استفاده از عناصر گرافیکی نیز ساده تر خواهد شد. در صورتی که از این تکنیک بهره ببرید، در زمان شما برای ویرایش تصاویر و فیلم ها نیز صرفه جویی می شود.

6. قابلیت طراحی پروژه گرافیکی در کانوا

امکانات جدید کانوا برای ایجاد پروژه های گرافیکی و طراحی انواع کارت های ویزیت، دعوتنامه، بنر و... نیز مناسب خواهند بود و برای این قبیل مصارف نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در این برنامه الگوهای از پیش آماده شده ای نیز در اختیار کاربران قرار می گیرند که این فرایند را ساده تر کرده و ایده های جدیدی به گرافیک دیزاینرها می دهند.

7. قابلیت متحرک کردن تصاویر در کانوا

یکی از مهمترین قابلیت ها و امکاناتی که در ساختار این پلتفرم به وجود آمده، قابلیت متحرک کردن تصاویر است که جلوه های انیمیشنی در آن ها به وجود می آورد. به این ترتیب ساخت و طراحی انواع مفاهیم به صورت متحرک نیز میسر خواهد بود. در بخش های مربوط به این قابلیت، گزینه های مختلفی برای ایجاد حرکات متنوع در اختیار کاربران قرار می گیرند. برخی از این گزینه ها در اکانت های رایگان کانوا نیز وجود دارند و برخی تنها در اکانت پریمیوم ارائه می شوند. برای استفاده از این افکت ها ابتدا بر آن ها مسلط شده و سپس جلوه های زیبای مورد نظر را ایجاد کنید.

8. برنامه ریزی محتوا در کانوا

از دیگر امکانات جدید کانوا، قابلیت برنامه ریزی برای محتواها و طراحی به موقع آن ها است. این قابلیت جدید برای اجرای پروژه های تیمی نیز کارایی داشته و فعالیت های شما را ساده تر می کند. در بخش برنامه ریزی محتوا می توانید به کلیه پروژه های خود دسترسی داشته و آن ها را مشاهده کنید. به این ترتیب اعمال تنظیمات مختلف بر روی آن ها ساده تر می شود.

امکانات جدید کانوا برای چه کسانی مناسب است؟

این امکانات گسترده برای بازاریاب ها، کارآفرین های آنلاین، صاحبین مشاغل کوچک و... کارایی داشته و نیازهای این افراد را در همه زمینه ها برآورده می سازد.

جمع بندی

در این قسمت در رابطه با امکاناتی که در برنامه کانوا اضافه شده اند، مواردی را بررسی کردیم که در نظر گرفتن آن ها به شما کمک می کند که از قابلیت های ویژه طراحی در این برنامه بهترین بهره بری را داشته باشید. هر یک از ویژگی های این پلتفرم محبوب مربوط به بخش هایی از صنعت طراحی و گرافیک بوده و فعالیت شما در این زمینه را ساده تر می کند.