درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

Saturday، ۱۱ Aazar ۱۴۰۲

امروزه شاهد پیشرفت فوق العاده ای در زمینه ی تولید بازی های رایانه ای هستیم. بیشتر بازی های رایانه ای بر پایه ی داستان و گرافیک قوی ساخته می شوند. از انتشار بازی های جدید و فوق العاده گرفته تا بازسازی بازی های خاطره انگیز و پرطرفدار قدیمی که توانستند نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کنند و رضایتشان را به دست بیاورند.در این مقاله قصد داریم نگاهی بیندازیم بر مهمترین بازی های انحصاری ایکس باکس یا به طور دقیق تر بازی های انحصاری بزرگی که اخیرا عرضه شده اند و همچنین بازی هایی که قرار است در سال های آینده عرضه شوند ، برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شما می توانید برای خرید گیم پس قانونی و فوری به فروشگاه اکسل مراجعه کنید.

امسال با انتشار بازی های زیادی از جمله بازی Dead Space، Remake Resident Evil 4، و یا God Of War سر و صدای زیادی به پا شد. با این حال بازی های جدید دیگری هم در لیست قرار دارند .در ادامه به سراغ بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس می رویم و مشخصات مهم هریک را بررسی خواهیم کرد.ایکس باکس مانند ویندوز زیر مجموعه ای از کمپانی مایکروسافت بوده که سبب شده تا بسیاری از محصولات ایکس باکس برای رایانه های شخصی نیز منتشر شود. خوشبختانه کنسول ایکس باکس نیز درست به اندازه کنسول پلی استیشن بازار بازی های انحصاری را جدی گرفته است.کنسول ایکس باکس یکی از بهترین کنسول ها در طول تاریخ است که تاثیر بسزایی در صنعت بازسازی داشته و خلاقانه به شما اجازه می دهد تا عناوین بزرگ پی سی را به راحتی روی کنسول تان اجرا کنید.

همانطور که اشاره شد در معرفی بازی های انحصاری ایکس باکس به گزینه هایی اشاره می شود که غالبا سرگرم کننده هستند ، 10 بازی برتر انحصاری ایکس باکس را برایتان معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

10 بازی انحصاری ایکس باکس

بازی Gears of War 5

بازی Gears 5 یکی از بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس که دنباله ی مستقیم Gears of War 4 به حساب می آید. این بازی اکشن ماجراجویی و تیراندازی دارد. داستان کاراکتر کیت باز را ادامه می دهد.کیت بعد از مرگ مادرش سعی می کند با این قضیه کنار بیاید و اطلاعات بیشتری از گذشته خودش به دست بیاورد. بهترین و روان ترین گیم پلی را دارد و علاوه بر عناصری مثل اکشن سریع، باران گلوله و خشونت بالا المان های جدیدی را نیز ارائه می دهد.شرکت سازنده این بازی The Coalition می باشد.

بازی Microsoft Flight Simulator

اگر جزو کسانی هستید که به پرواز کردن بر فراز ابرها علاقه مند هستید و طرفدار بازی های شبیه ساز هستید این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم.این شبیه ساز امکان کنترل انواع مختلفی از هواپیما ها را بر فراز مکان های مختلف در سر تا سر دنیا فراهم کرده به شکلی طبیعی و حسی واقعی از پرواز را تجربه می کنید.

بازی 5 Forza Horizon

بهترین و کامل ترین نسخه از فرنچایز محسوب می شود که در ردیف موفق ترین بازی های انحصاری ایکس باکس قرار می گیرد، بازی مسابقه اتومبیلرانی در جهان باز و آزاد است و بازیکنان را وارد سرزمین چهار فصل مکزیک می کند و با فشردن پدال گاز اتومبیل محبوب خود از باتلاق ها و جنگل های انبوه گرفته تا کوه های آتشفشانی و پوشیده از برف و بیابان های سوزان و دشت ها پهناور می توانند عبور کنند و با تجربه ی مسابقات به اوج هیجان برسند.

بازی Halo Infinite

این بازی بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است و در عین حال از المان های اکشن به بهترین نحو بهره می برد. این بازی جزو جدیدترین بازی های انحصاری ایکس باکس می باشد، و یک گیم پلی روان و جذاب است. داستان خود را در جهان آینده ای علمی و تخیلی روایت می کند و شما در نقش سرباز ماجراجویی قرار می گیرید که در نبرد با نیروهای خارق العاده شرکت می کنید.

بازی Starfield

بازی استارفیلد دنیای جدیدی را پس از 25 سال توسط استودیوی بازیسازی Bethesda معرفی می کند که اکنون به زیر مجموعه مایکروسافت تبدیل شده است. سازندگان The Elder Scrolls 5 و Fallout 4 با سر و صدا بازگشته اند و قصد دارند طرفداران خود را در دنیایی بزرگتر از هر دنیایی که تا به حال ساخته اند به ماجراجویی ببرند. در این بازی باید شخصیت اصلی را در فضا دنبال کنید و هر شخصی سازی که می خواهید را روی آن پیاده کنید. با آزادی کامل می‌توانید سفری حماسی را برای یافتن بزرگترین راز بشریت کاوش کرده و آغاز کنید.

بازی Redfall

بازی Redfall نسل جدیدی از بازی‌های FPS و Co-Op است که شما را در جزیره‌ای واقع در ماساچوست رها می‌کند. فقط 4 نفر از شما هستند که باید در مقابل صدها خون آشام بایستید. گیم پلی جذاب بازی می تواند شما را در سطوح مختلفی قرار دهد که بر اساس آن می توانید روزهای طولانی را سرگرم کنید. بازی Redfall به صورت تک نفره و چند نفره قابل بازی است و شما می توانید با توجه به نیاز خود وارد بازی شوید.

بازی Sunset Overdrive

این بازی در یک جهان آخرالزمانی جریان دارد و شما در نقش شخصیتی قرار می گیرید که شهر را از موجودات عجیب و غریب و جهش یافته پاکسازی می کنید و همین موضوع پیچش داستانی جذابی را به وجود می آورد. شما در این بازی به طیف عظیمی از اسلحه ها دسترسی پیدا می کنید و دشمنان را نابود می کنید.

بازی Sea Of Thieves

Sea of ​​Thieves یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در آن بازیکنان در نقش یک دزد دریایی به کشف دنیای فانتزی بازی می پردازند و در دریای بزرگ بازی به نبردهای دریایی می پردازند. شما می توانید این بازی را به تنهایی یا در یک گروه حداکثر چهار نفره انجام دهید و برای ارتقاء کشتی و شخصیت خود پول جمع آوری کنید. نبردهای بازی از دید اول شخص صورت می گیرد و تمرکز اصلی بازی بر روی قسمت چند نفره بازی است. این بازی توسط استودیو معروف Rare توسعه و Microsoft Studios آن را راه اندازی کرد.

بازی Grounded

به ندرت به عظمت دنیا و وسعت آن فکر می کنیم، اما وقتی به اندازه یک مورچه کوچک هستیم، حتی حیاط خلوت ما نیز مانند یک جنگل بزرگ به نظر می رسد. Grounded با ایده جالبی وارد بازار بازی های ویدیویی شده است. . . همه شخصیت های موجود به اندازه یک مورچه شده اند و این یک چالش بزرگ برای بقای آنها ایجاد می کند. آیا می توانید از چنگ حشرات بزرگ فرار کنید و زنده بمانید؟ Obsidian Studio سرگرمی تولید شده توسط Xbox Game Studios از شما می خواهد به این سوال پاسخ دهید. تا زمانی که وارد محیط بازی نشوید، گرفتار چالش ها و ماهیت داستان نخواهید شد.

بازی Hi-Fi Rush

یکی از بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس می باشد که به سبب خلاقیتی که دارد بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفت.اگر شما به بازی اکشن علاقه مند هستید قطعا گزینه ای خوب برایتان خواهد بود.این بازی هر آن چه که گیمرها نیاز دارند را در اختیارشان قرار می دهد، گرافیک خوب بازی ، DLC های مناسب باعث شده اند که این بازی طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.