👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

تفاوت اکانت های تریدینگ ویو TradingView

Monday، ۵ Tir ۱۴۰۲

اگر شما هم از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال هستید، مطمئنا با سایت تریدینگ ویو آشنا بوده و از اهمیت آن آگاه هستید. شما با استفاده از این پلتفرم برای تحلیل بازارهای مالی می توانید امکانات و ابزارهای بسیاری را در اختیار داشته باشید. استفاده از برخی از این امکانات رایگان بوده و هزینه ای بابت این مساله پرداخت نخواهید کرد. اما برای استفاده از قابلیت های تخصصی تر برنامه لازم است اکانت های پولی تریدینگ ویو را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم تا با ذکر قابلیت ها و امکانات هر کدام از اکانت های تریدینگ ویو شما را با اینکه تفاوت اکانت های تریدینگ ویو چیست آشنا کنیم تا بهتر بتوانید در مورد انتخاب هر یک تصمیم بگیرید. پس در صورتی که از علاقمندان به چنین مواردی هستید توصیه می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پلتفرم تریدینگ ویو چیست؟

شما می توانید با مراجعه به سایت تریدینگ ویو و با بررسی قیمت دارایی های مختلف، نمودارهای آنها را تهیه کرده و تحلیل تکنیکال آن را انجام دهید. این سایت می تواند برای فعالان و تحلیلگران بازارهای مختلف مالی بسیار با اهمیت باشد و داشتن اطلاعات کافی در مورد قابلیت های آن، به استفاده بهتر از پلتفرم کمک خواهد کرد.

برای استفاده از تریدینگ ویو می توانید 4 نوع اکانت داشته باشید:

  1. اکانت بیسیک
  2. اکانت پرو
  3. اکانت پرو پلاس
  4. اکانت پرمیوم

اصلی ترین تفاوت اکانت های تریدینگ ویو این است که تنها با استفاده از حساب کاربری بیسیک می توانید از برنامه به صورت رایگان استفاده کنید و برای سه کاربری دیگر باید حق اشتراک پرداخت کنید. تحلیل هایی که با استفاده از این پلتفرم انجام می دهید بسیار کاربردی هستند. زیرا می توانید از انواع مختلف ابزارهای معامله گری و تحلیل تکنیکال استفاده کرده و اخبار مرتبط با دارایی های مورد نظرتان را مشاهده کنید.

کاربری پلتفرم تریدینگ ویو بسیار آسان و راحت است که به همین دلیل اغلب فعالان این حوزه یکی از اکانت های آن را بنا به نیاز خود دارند. در ادامه به قابلیت ها و امکانات هر کدام از این 4 نوع اکانت اشاره می کنیم تا در نهایت بدانید تفاوت اکانت های تریدینگ ویو چیست؟

1. اکانت بیسیک Basic

اگر با پلتفرم تریدینگ ویو آشنا باشید، حتما می دانید که یکی از اصلی ترین تفاوت اکانت های تریدینگ ویو در میزان حق اشتراک پرداختی آنها است. اکانت بیسیک در بین تمام انواع اکانت ها، تنها اکانت کاربری رایگان است که با داشتن آن می توانید به امکانات زیر در برنامه دسترسی داشته باشید:

  • پوشش همه نمودارهای بازار
  • دسترسی به 50 نوع ابزار مختلف طراحی هوشمند
  • دسترسی به 12 مدل نمودار تنظیم شده

استفاده از این نوع حساب کاربری بسیار راحت بوده و پیچیدگی خاصی ندارد و باید بعد از ورود به سایت، اکانت کاربری خود را انتخاب و بسازید.

2. اکانت پرو

یکی دیگر از انواع اکانت های تریدینگ ویو، اکانت پرو است که باید برای استفاده از آن اشتراک ماهانه پرداخت کنید. در این نوع اکانت کاربر علاوه بر استفاده از امکانات ارائه شده در اکانت رایگان بیسیک، می تواند قابلیت های زیر را نیز در اختیار داشته باشد:

  • امکان حذف تبلیغات
  • امکان ساخت لیست مشاهدات شخصی شده
  • قابلیت غربالگری سهام
  • قابلیت انتخاب 10 نوع آلارم متفاوت و به حالت هم زمان در نمودارها
  • توضیح صفحه (حداکثر ۱۵۵ حرف)
  • امکان استفاده از نسخه پرو پلاس برنامه

3. اکانت پرو پلاس

در ادامه بحث تفاوت اکانت های تریدینگ ویو قصد داریم تا شما را با اکانت پرو پلاس آشنا کنیم. در بین اکانت های پولی تریدینگ ویو می توان گفت اکانت پرو پلاس در رتبه دوم قرار دارد. با خرید اکانت پرو پلاس می توانید از تمام امکانات ارائه شده در نسخه پرو استفاده کنید و در عین حال با حذف برخی از محدودیت ها، به امکانات بیشتری از آن دسترسی می یابید.

امکانات و قابلیت های اکانت پرو پلاس علاوه بر موارد ذکر شده در اکانت پرو، شامل موارد زیر می باشد:

  • قابلیت دسترسی به 10 اندیکاتور به صورت هم زمان و بر روی یک نمودار واحد
  • امکان دسترسی به 4 نمودار مختلف به صورت همزمان و در یک پنجره
  • قابلیت تنظیم 100 آلارم فعال به حالت هم زمان
  • قابلیت ذخیره 10 طرح بندی متفاوت نمودار
  • مشاهده نمودار با توجه به لیست شخصی شده کاربر
  • امکان گرفتن خروجی بر اساس اطلاعات موجود در نمودار
  • امکان ترکیب اندیکاتورها

4. اکانت پرمیوم

برای مقایسه اکانت های تریدینگ ویو بهتر است با اکانت پرمیوم نیز آشنا شوید که نه تنها می توان گفت گران ترین اکانت پلتفرم تریدینگ ویو است، بلکه کامل ترین نوع در بین سه مدل قبلی نیز به شمار می آید. بیشترین امکان دسترسی کاربران با خرید اکانت پرمیوم امکان پذیر می گردد. در این نوع حساب کاربری امکانات و قابلیت های مختلفی برای فعالیت در بازارهای مختلف مالی در دسترس کاربر خواهد بود.

با خرید اکانت پرمیوم علاوه بر امکاناتی که تا به اینجا در مورد اشتراک های قبلی گفته شد، می توانید به موارد زیر نیز دسترسی داشته باشید تا تحلیل جامعی از بازار را انجام دهید:

  • قابلیت استفاده از 25 اندیکاتور مختلف بر روی یک نمودار واحد و به طور هم زمان
  • امکان دسترسی به صورت همزمان به 8 نمودار مختلف در یک پنجره
  • امکان تنظیم 400 آلارم فعال آن هم به صورت همزمان
  • قابلیت ذخیره طرح بندهای مختلف نمودار به صورت نامحدود
  • امکان دسترسی به تایم فریم های ثانیه ای
  • عدم انقضاء آلارم های تنظیم شده
  • دسترسی به اطلاعات چهار برابر بر روی نمودار
  • ایجاد اندیکاتورهای شخصی سازی شده و انتشار آنها

تفاوت اکانت های تریدینگ ویو چیست؟

حال که با اکانت های مختلف آشنا شدید بهتر می توانید تفاوت اکانت های تریدینگ ویو را درک کنید. شناخت و آشنایی بیشتر، مسلما به شما در انتخاب بهترین اکانت کمک خواهد کرد. همان طور که در بالا اشاره کردیم امکانات و قابلیت های ارائه شده در اکانت های مختلف به ترتیب از اکانت بیسیک تا پرو، پرو پلاس و پرمیم افزایش می یابند.

پس حتما متوجه امکانات کمتر در حساب بیسیک و قابلیت های بیشتر در اکانت پرمیوم شده اید. هزینه اشتراک این اکانت ها نیز به ترتیب و بالطبع با افزایش دسترسی ها و امکانات افزایش می یابد. پس بهترین انتخاب می تواند گزینه ای باشد که بیشترین کارایی را برای شما دارد و می توان گفت انتخاب بهترین به نوعی صفت نسبی است که بستگی به نیاز شما دارد.

در ادامه بخوانید: انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو

کلام پایانی

پلتفرم تریدینگ ویو نوعی ابزار مالی محبوب، کاربردی و بسیار پرطرفدار است که مطمئنا کاربران زیادی دارد. در این مقاله با معرفی این برنامه سعی کردیم برای مقایسه اکانت های تریدینگ ویو، به معرفی همه این اکانت ها بپردازیم. با ذکر قابلیت های هر کدام بیشتر به تفاوت اکانت های تریدینگ ویو پی بردید. در نهایت اشاره کردیم که نمی توان هیچ کدام از اکانت ها را بر دیگری ترجیح داد، زیرا هر کدام از اکانت ها با توجه به هزینه ای که برای کاربر دارد، دسترسی های متناسب با آن را ارائه می دهد.

پیشنهاد می کنیم در صورتی که در حوزه بازهای مالی مختلف فعالیت دارید و یا به این مطالب علاقمندید برای آشنایی اولیه و سنجش میزان کارایی برنامه برای شما، یکی از اکانت ها را به صورت آزمایشی و برای یک ماه خریداری کنید. در صورت رضایت می توانید این اشتراک را تمدید کنید.