👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

نحوه خرید گیم پس یک دلاری

Thursday، ۳۰ Shahrivar ۱۴۰۲

خرید اشتراک های محبوب با هزینه کمتر برای همه کاربران جذابیت دارد. با این حال روش استفاده از این اکانت ها و دسترسی به قابلیت های آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید با آن آشنایی داشته باشید. اشتراک های محدود گیم پس التیمیت هم با هزینه های کمتر در اختیار افراد قرار می گیرند. شما می توانید تنها با یک دلار هزینه، از کلیه امکانات مربوط به این برنامه در زمان محدود استفاده کنید.در این بخش به بررسی نحوه خرید گیم پس یک دلاری می پردازیم.

آموزش نحوه خرید گیم پس یک دلاری در ایران

بررسی نحوه خرید گیم پس یک دلاری به کاربران کمک می کند که به صورت تخصصی از این اکانت ها استفاده کرده و شانس دسترسی با کمترین هزینه ها را به کاربران می دهد. این روش ارزان ترین راه دسترسی به اشتراک گیم پس به شمار می رود. با استفاده از این قابلیت می توانید، اشتراک گیم پس 3 ماهه را که با قیمت 300 تا 500 هزار تومان فروخته می شود، با هزینه یک دهم خریداری کرده و با پرداخت 50 هزار تومان از آن استفاده کنید.

پیشنهاد گیم پس یک دلاری برای چه اکانت هایی است؟
برای خرید گیم پس یک دلاری باید پیشنهاد خرید آن را از مایکروسافت دریافت کنید. اما این پیشنهادها شامل همه اکانت های فعال در این مجموعه نمی شوند. پیشنهاد گیم پس با هزینه یک دلار اغلب برای اکانت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند ارائه شده و در هزینه های افراد صرفه جویی می کند. البته در برخی موارد مشاهده شده که پیشنهاد خرید گیم پس التیمیت یک دلاری برای اکانت های قدیمی تر نیز ارائه شده، با این وجود شمار کمتری از این اکانت ها این پیشنهادات را دریافت کرده اند.

شما می توانید برای دسترسی به پیشنهاد خرید این اکانت به داشبورد خود در برنامه مراجعه کنید. برای خرید این اکانت ها باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. در ادامه این مراحل را ارزیابی می کنیم.

خرید گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس

نحوه خرید گیم پس یک دلاری با استفاده از خرید گیفت کارت پلاس و معتبر این برنامه همراه است که پیش تر در رابطه با آن اطلاعاتی را ارائه کردیم. برای خرید گیفت کارت های مربوط به این برنامه باید به مراحل دریافت آن نیز توجه داشته باشید. شما می توانید برای خرید این گیفت کارت ها از کارت های فعال آمریکایی استفاده کنید. در صورتی که در خارج از ایران زندگی می کنید، خرید این گیفت کارت ها ساده ترین روش استفاده از اکانت گیم پس یک دلاری به شمار می رود. اما در صورتی که در ایران زندگی می کنید، این فرایند کمی دشوارتر خواهد بود.
خرید گیم پس یک دلاری در داخل ایران از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود. در این سایت ها با پرداخت هزینه های محدود به عنوان کارمزد، خدمات خرید و فروش گیفت کارت های یک دلاری گیم پس و سایر اکانت ها، ارائه می شوند. شما می توانید پس از ثبت درخواست خرید گیفت کارت گیم پس یک دلاری، مراحل ثبت نام شما آغاز می شود. برای خرید گیم پس التیمیت یک دلاری باید حتما این مراحل را برای خرید گیفت کارت های اعتباری انجام دهید. پس از پرداخت هزینه های مربوطه یک کد گیفت کارت در اختیار شما قرار می گیرد که باید آن را در اکانت اختصاصی خود در گیم پس وارد کرده و حساب خود را با استفاده از آن شارژ کنید.

مراحل فعال سازی گیم پس 1 دلاری

برای خرید گیم پس یک دلاری و استفاده از آن در سیستم ایکس باکس باید ابتدا یک گیفت کارت ایکس باکس با ارزش یک دلار خریداری کنید. بسیاری از سایت های اینترنتی این روزها خدمات فروش این گیفت کارت ها را انجام می دهند که با کمترین هزینه قادر به استفاده از آن ها خواهید بود. پس از خرید گیفت کارت باید آن را ریدیم کنید. برای این منظور باید از سیستم کامپیوتر خود استفاده کرده و اشتراک آی پی آن را به آمریکا تغییر دهید. این فرایند از طریق دستگاه کنسول انجام نمی شود. سپس از طریق سایت مایکروسافت به اکانت خود وارد شوید.

1. ورود به برنامه برای فعال سازی گیم پس

در مراحل خرید گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس، پس از ورود به برنامه باید به ریدیم در اکانت اختصاصی خود مراجعه کرده و کد و اطلاعات گیفت کارت را در فیلدهای مربوطه وارد کنید. در این بخش باید حساب خود را یک دلار شارژ کنید تا هزینه مربوط به خرید گیم پس یک دلاری تامین شود. سپس باید به بخش ساپورت در اکانت خود مراجعه کنید. در این بخش باید به قسمت contact us و virtual agent وارد شوید. پس از انتخاب این گزینه ها وارد صفحه جدیدی می شوید که باید پس از خواندن متن مربوطه گزینه NO را انتخاب کنید. در این بخش با چند بار انتخاب این گزینه، سایت پیشنهاد ارتباط با اپراتور را در قالب یک پیام ارائه می دهد. شما می توانید در این مرحله با کارشناسان پشتیبان ارتباط برقرار کنید.

2. اتصال به پشتیبان برای فعال سازی گیم پس یک دلاری

در خصوص راه اندازی اکانت یک دلاری گیم پس، باید به پشتیبان مربوط به برنامه پیام دهید. برای ارسال پیام به پشتیبان از متن زیر استفاده کنید:

Hi, I want to activate a 3 month Xbox game pass ultimate for 1$. I can’t do it from my Xbox because it requires a credit card, and I don’t want to enter my credit card information

در ادامه این فرایند پیام هایی از طرف اپراتور مبنی بر تایید خواسته شما ارسال می شود که باید پس از مطالعه هر یک اطلاعات لازم را در اختیار پشتیبان قرار دهید. در ادامه پشتیبان از شما می خواهد که آدرس ایمیل خود را وارد کرده و آن را تایید کنید. با این روش اکانت شما تایید خواهد شد. سپس از پشتیبان لینک بکاپ برنامه را دریافت خواهید کرد. در صورتی که اینترنت شما در این فرایند قطع شود یا هر گونه خطای دیگری اتفاق بیفتد، پیام هایی از طریق پشتیبان ارسال می شوند که اهمیتی ندارند.

پس از این پیام ها، تاییدیه نهایی از سوی پشتیبان ارسال می شود که باید پاسخ نهایی خود را به پشتیبان سایت ارائه دهید. پس از ارسال این پیام ها، پشتیبان پیام های تایید درخواست و فعال شدن اکانت یک دلاری را برای کاربران ارسال می کند. در این مرحله پشتیبان از شما می خواهد که پس از خرید گیم پس یک دلاری در ایران، تمدید خودکار خرید این اکانت را فعال کنید. البته تمدید این برنامه با هزینه یک دلار نخواهد بود. در صورتی که قصد تمدید برنامه را ندارید، جمله No, please turn it off. را تایپ و ارسال کنید.

همچنین برای دیدن آموزش تصویری مراحل میتوانید به ویدیو Duron Gaming سر بزنید.

جمع بندی

در این بخش به بررسی فرایند خرید گیم پس التیمیت یک دلاری پرداختیم که به شما کمک می کنند از این فرصت استثنایی برای کاهش هزینه های استفاده از برنامه گیم پس استفاده کنید. این اکانت ها با قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می گیرند. در صورتی که از روش های خرید عادی اکانت های گیم پس استفاده کنید، بی شک باید هزینه بیشتری برای خرید آن صرف کنید. اما این فرصت به شما شانس استفاده از این اکانت ها را می دهد. این قابلیت ویژه از سوی مایکروسافت برای معرفی قابلیت های برنامه گیم پس به کاربران جدید ارائه شده است.