👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

دانلود اهنگ از اسپاتیفای

Thursday، ۷ Ordibehesht ۱۴۰۲

Spotify یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که میلیون‌ها ویدیو، پادکست و آهنگ از هنرمندان سراسر جهان را به کاربران ارائه می دهد، مشابه آمازون موزیک و اپل موزیک. شما به راحتی می توانید با اتصال از طریق فیس بوک یا آدرس ایمیل در Spotify ثبت نام کنید و از محتوا و ویژگی های اولیه به صورت رایگان استفاده نمایید. لازم به ذکر است که امکانات اضافی از جمله دانلود اهنگ از اسپاتیفای و کیفیت پخش بهتر از طریق هزینه اشتراک ماهانه در دسترس است. در این گزارش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد روش های دانلود از اسپاتیفای بدست آورید.

همانطور که گفته شد، اپلیکیشن Spotify به شما امکان دسترسی به آرشیو کاملی از تمامی آهنگ های خارجی و ایرانی خوانندگان سراسر جهان را می دهد. تمامی آهنگ های این اپلیکیشن با کیفیت بسیار بالا قابل دانلود و پخش هستند. علاوه بر این، کاربران می توانند لیست پخش آهنگ های مورد علاقه خود را ایجاد کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های iOS، اندروید و ویندوز در دسترس است و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. برای استفاده از ویژگی های ارائه شده توسط برنامه Spotify، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بد نیست بدانید اسپاتیفای در ایران فیلتر است و کاربران ایرانی تنها با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی و فیلترشکن می توانند به امکانات سرویس اسپاتیفای دسترسی داشته باشند.

راه های دانلود اهنگ از اسپاتیفای

در ابتدا باید گفت که قوانین و ویژگی های Spotify به شما اجازه دانلود مستقیم آهنگ ها را از این شبکه بزرگ نمی دهد. بنابراین برای دانلود از اسپاتیفای به یک اکانت پریمیوم یا ویژه نیاز دارید. در این قسمت راه های موثر دانلود آهنگ از اسپاتیفای را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را از این شبکه جهانی موسیقی به صورت رایگان دانلود کرده و در سیستم خود ذخیره کنید.

1. دانلود از اسپاتیفای با ربات تلگرام

برای دانلود موزیک از تلگرام ابتدا باید اپلیکیشن تلگرام را دانلود و نصب کنید. Spotify-Downloader-File-Bot در کادر جستجوی تلگرام ربات مورد نظر را وارد کنید. پس از ورود به ربات باید لینک آهنگ مورد نظر را در قسمت چت کپی و ارسال نمایید. پس از مدت کوتاهی این ربات لینک دانلودی را برای شما ارسال می کند که لینک دانلود آهنگ می باشد. می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق این لینک دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش دهید.

2. با گوگل کروم از اسپاتیفای دانلود کنید

برای دانلود از اسپاتیفای در گوگل کروم، ابتدا باید افزونه آن را در مرورگر کروم خود نصب کنید. پس از دانلود و نصب افزونه گوگل کروم، به Open.spotify.com رفته و وارد شوید. پس از ورود به سیستم، در کنار هر آهنگ لیست پخش Spotify گزینه دانلود را مشاهده می کنید، کافیست روی گزینه کلیک کنید و آهنگ مورد علاقه شما دانلود می شود.

3. لینک های موزیک را در Spotify دریافت کنید

برای دریافت لینک موسیقی مورد نظر خود در Spotify، آهنگ خود را پخش کنید، در صفحه موسیقی گزینه سه نقطه را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. فقط روی آن ضربه بزنید تا وارد منوی Spotify شوید. در منوی ظاهر شده روی Share ضربه بزنید تا گزینه Copy Link را ببینید. با زدن این گزینه لینک آهنگ مورد نظر شما به صورت خودکار در کلیپ بورد گوشی شما کپی می شود و می توانید آن را به ربات دانلود آهنگ از اسپاتیفای خود اضافه کنید تا آهنگ های مورد نظر شما برای شما ارسال شود.

برای دانلود لیست پخش Spotify ابتدا وارد لیست پخش مورد نظر شده و مطابق توضیحات بالا روی گزینه سه نقطه در سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس بقیه مراحل را انجام دهید تا بتوانید به راحتی لیست پخش کامل را از Spotify دانلود کنید.

روش های دانلود آهنگ از Spotify با آیفون

به طور کلی بسیاری از کاربران iOS در دانلود آهنگ های مورد علاقه خود از Spotify با مشکل مواجه می شوند. توصیه می کنیم برای حل مشکل دانلود نشدن اهنگ در اسپاتیفای از هیچ برنامه غیر رسمی دانلود شده از Spotify استفاده نکنید. زیرا این برنامه ها مستقیماً در AppStore نیستند و برای نصب آن ها باید از منابع ناشناس استفاده کنید که در این صورت امنیت آن ها تضمین نمی شود. به همین دلیل بهتر است کاربران برای دانلود از اسپاتیفای در آیفون در ایران از ربات تلگرام استفاده کنند. این ربات سرعت بالایی دارد و کاملا ایمن است. علاوه بر این، با دانلود آهنگ توسط ربات در بستر تلگرام، در مدت زمان بسیار کوتاهی به فایل های آن دسترسی خواهید داشت.

اگر نمی خواهید از ربات های تلگرام استفاده کنید، می توانید نرم افزار Spotify iOS را دانلود و نصب کنید. سپس وارد نرم افزار شوید و خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید که باید به اینترنت متصل باشید و حساب شما باید پریمیوم باشد. حالا آلبوم یا آهنگی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. سپس روی گزینه دانلود ضربه بزنید تا سبز شود. اگر می خواهید به صورت آفلاین به موسیقی گوش دهید به تنظیمات بروید و گزینه آفلاین را فعال کنید. لازم به ذکر است که دانلود موسیقی فضای گوشی موبایل شما را اشغال می کند. بنابراین، ابتدا مطمئن شوید که فضای کافی برای ذخیره موسیقی وجود دارد.

دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پریمیوم

همانطور که گفته شد، دانلود موسیقی از Spotify کار ساده ای نیست و باید یک حساب کاربری پریمیوم داشته باشید. اما نگران نباشید زیرا در این قسمت ما برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به اکانت Spotify پرمیوم موزیک مورد علاقه خود را دانلود کنید.

1. استفاده از اپلیکیشن Audials Tunebite

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که آهنگ های مختلف را با فرمت های متفاوت از تمامی ارائه دهندگان موسیقی به خصوص Spotify دانلود کنید و از شنیدن آن ها لذت ببرید. لازم به ذکر است که این نرم افزار بسیار قدرتمند فقط برای سیستم عامل ویندوز موجود است و کاربران برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای در این برنامه نیازی به اکانت پریمیوم ندارند.

3. اپلیکیشن Allavsoft

یکی دیگر از برنامه هایی که می تواند آهنگ های مختلف Spotify را بدون اکانت پریمیوم به صورت کاملا رایگان با فرمت MP3 و با بهترین کیفیت دانلود کند، برنامه Allavsoft است. این برنامه با تگ کردن آلبوم و جلد هنرمند در موسیقی کار را برای کاربران بسیار آسان می کند. جالب است بدانید که این برنامه علاوه بر دانلود آهنگ از Spotify، قابلیت تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی را نیز دارد.

نحوه دانلود اهنگ از اسپاتیفای در اندروید

برای دانلود آهنگ از برنامه Spotify برای اندروید، ابتدا باید یک حساب پریمیوم از وب سایت Spotify خریداری کنید. دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نمی توانید از داده های تلفن همراه برای دانلود از اسپاتیفای استفاده نمایید. بنابراین باید به WiFi متصل باشید. سپس Spotify را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر اکانت Spotify ندارید، می توانید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، آن را ایجاد کنید. در پایین صفحه برنامه Spotify، روی Your Library و روی Playlists ضربه بزنید تا وارد لیست پخش حساب خود شوید. برای دانلود یک لیست پخش از Spotify، لیست پخش مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن باید روی گزینه خاکستری دانلود کلیک کنید. اگر گزینه سبز شد، لیست پخش انتخابی شما شروع به دانلود می کند و با دانلود هر آهنگ یک فلش در سمت راست ظاهر می شود.