👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

ساخت اپل ایدی بدون شماره تلفن در شش مرحله

Thursday، ۷ Dey ۱۴۰۲

در این مقاله، ما به بررسی چرایی و چگونگی ساخت اپل ایدی بدون شماره خواهیم پرداخت و نکات مهمی را که کاربران باید هنگام پیمودن این مسیر در نظر داشته باشند، توضیح خواهیم داد. ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن گزینه‌ای است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این روش به کاربرانی که تمایل یا امکان ارائه شماره تلفن ندارند، اجازه می‌ دهد تا همچنان بتوانند به خدمات گسترده‌ی اپل دسترسی پیدا کنند. همچنین شما با خرید اپل ایدی از سایت اکسل میتوانید با اطمینان خاطر از امنیت اکانت خود از سرویس های اپل استفاه نمایید.

اپل ایدی نقطه مرکزی تجربه کاربری با محصولات و خدمات اپل است، از دانلود برنامه‌ها و موسیقی گرفته تا همگام‌سازی داده‌ها و دسترسی به خدمات ذخیره‌ سازی مانند iCloud.

ساخت اپل ایدی بدون شماره نه تنها حریم شخصی را برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند این اطلاعات را به اشتراک نگذارند افزایش می‌ دهد، بلکه گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به هر دلیلی به شماره تلفن دسترسی ندارند. در این مقاله به اموزش ساخت اپل ایدی بدون شماره می پردازیم. این فرآیند، که معمولاً از طریق وب‌سایت رسمی اپل انجام می‌شود، نیازمند دنبال کردن چند مرحله ساده است که کاربران به راحتی و بدون نیاز به تایید تلفنی می‌توانند حساب خود را ایجاد کنند. همچنین شما می توانید برای آشنایی با سایر روش های تشکیل حساب کاربری در محصولات اپل، مقاله ساخت اپل ایدی را نیز مطالعه کنید.

آموزش تصویری ساخت اپل ایدی بدون شماره تماس

در زیر آموزش تصویری ساخت اپل ایدی بدون شماره را برای شما عزیزان مرحله‌بندی کرده‌ایم. برای ساخت اپل ایدی بدون شماره، کافیست این مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

مرحله اول: نصب آیتونز

برای ساخت اپل ایدی بدون شماره، ابتدا باید برنامه ITUNES را نصب کرده و وارد آن شوید. سپس از منوی بالا بر روی گزینه ورود یا حساب کاربری کلیک کنید.

مرحله دوم: گزینه ساخت اپل ایدی جدید

حال در صفحه باز شده، از قسمت پایین گزینه Creat new apple id را انتخاب کنید.

مرحله سوم: وارد کردن اطلاعات

در صفحه جدید ایمیل و پسورد را وارد کرده و country را بر روی کشور آمریکا قرار دهید (می توانید آن را بر روی هر کشور دیگری قرار دهید) و سپس بر روی گزینه continue کلیک کنید.

مرحله چهارم: سوال های امنیتی حساب

در قسمت بعدی برای ساخت اپل ایدی بدون شماره تماس، اطلاعات خود را وارد کنید. قسمت شماره تلفن را خالی بگذارید و گزینه next را انتخاب کنید. حال برای امنیت حساب، سه سوال از بین سوال های پیشفرض انتخاب کنید و آنها را پاسخ دهید (اگر هر اتفاقی برای اپل ایدی شما افتاد می توانید با این پرسش ها حساب خود را برگردانید. پس این سوالات را به خاطر بسپارید).

مرحله پنجم: ثبت آدرس محل زندگی

حال در قسمت پرداخت کارتی گزینه none را انتخاب کنید و بعد ادرس کشوری را که در قسمت اول وارد کردید را بنویسید. برای این کار وارد گوگل شده و fake address را سرچ کنید و وارد سایت اول شوید و از فیک ادرس ها استفاده کنید.

مرحله ششم: ورفای کردن ایمیل

در مرحله آخر، کدی که به ایمیل شما ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کنید و در آخر verify را بزنید. حال کافیست در پنجره جدید continue را بزنید و وارد حساب اپل آیدی خود شوید.

ساختن اپل ایدی بدون شماره همراه چه کاربردی دارد؟

ساختن اپل ایدی بدون شماره می‌ تواند برای کاربران مختلفی از جمله افرادی که دسترسی محدودی به خدمات تلفنی دارند یا ترجیح می‌دهند شماره خود را به اشتراک نگذارند، کاربردی باشد. در ذیل چند کاربرد اصلی ساخت اپل ایدی بدون شماره همراه آورده شده است:

  • حفظ حریم شخصی: ساخت اپل ایدی بدون شماره همراه به کاربرانی که علاقه ای برای به اشتراک گذاشتن شماره خود ندارند، این امکان می‌دهد از خدمات اپل استفاده کنند بدون اینکه نیازی به ارائه این اطلاعات باشد.
  • کاربران بین‌المللی: برخی از کاربران در کشورهایی زندگی می‌کنند که شماره آن‌ها از سوی اپل پشتیبانی نمی‌شود. این افراد می‌توانند با ایجاد اپل ایدی بدون شماره همراه، به خدمات اپل دسترسی پیدا کنند.
  • کودکان و نوجوانان: والدینی که می‌خواهند برای فرزندان خود که هنوز شماره همراه ندارند اپل ایدی ایجاد کنند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.
  • استفاده از دستگاه‌های غیر تلفنی: این روش برای کاربرانی که می‌خواهند اپل ایدی را برای استفاده در دستگاه‌هایی مانند آیپد یا مک که ایجاد کنند بسیار کاربردی است.

حتی بدون شماره همراه، کاربران همچنان می‌توانند به App Store دسترسی داشته باشند، برنامه‌ها و موسیقی را دانلود کنند، از iCloud برای ذخیره‌سازی و همگام‌سازی استفاده کنند و از سایر خدمات اپل مانند FaceTime و iMessage بهره مند شوند.

با این حال باید بدانید که برخی از ویژگی‌های امنیتی اپل مانند تایید دو مرحله‌ای را نمی توان در این روش انجام داد. برای آشنایی بیشتر با اپل آیدی و سایر ویژگی های آن، می توانید مقاله اپل آیدی چیست را نیز مطالعه کنید.

ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی

ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی (چه اندروید چه آیفون) می‌تواند یک روش مناسب برای کسانی باشد که به دلایل مختلف تمایلی به ارائه شماره تلفن خود ندارند. در ذیل گام‌هایی آورده شده است که می‌توانید برای ساخت اپل آیدی با گوشی آن ها را دنبال کنید:

1. باز کردن مرورگر وب:

  • روی گوشی خود مرورگر وب را باز کنید و به وب‌سایت رسمی اپل برای ایجاد اپل آیدی بروید: https://appleid.apple.com

2. شروع فرآیند ساخت:

  • روی دکمه "Create Your Apple ID" کلیک کنید.

3. وارد کردن اطلاعات:

  • فرمی باز می‌شود که باید نام، تاریخ تولد، آدرس ایمیل (که به عنوان نام کاربری شما عمل خواهد کرد) و رمز عبور را وارد کنید.

4. رد شدن از قسمت شماره تلفن:

  • اگر گزینه‌ای برای وارد نکردن شماره تلفن وجود دارد (مثلاً انتخاب "None" یا گذشتن از این گزینه)، آن را انتخاب کنید. در بعضی موارد، اپل ممکن است این گزینه را ارائه ندهد، و در این صورت ممکن است نتوانید بدون شماره تلفن اقدام به ساخت حساب کنید.

5. تکمیل فرم و ارسال:

  • سوالات امنیتی را پاسخ دهید و سپس فرم را تکمیل و ارسال کنید.

6. تایید ایمیل:

  • حال به ایمیلی که در فرم وارد کردید مراجعه کنید و بر روی لینک تاییدی که اپل ارسال می‌کند، کلیک کنید.

7. تکمیل ساخت حساب:

  • پس از تایید ایمیل، حساب اپل ایدی شما ایجاد خواهد شد و می‌توانید بدون شماره تلفن از آن استفاده کنید.

توجه:

  • اپل ممکن است در مراحل مختلف یا برای استفاده از برخی خدمات، درخواست تایید شماره تلفن کند.
  • عدم ارائه شماره تلفن ممکن است برخی از ویژگی‌های امنیتی را محدود کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ساخت اپل آیدی با گوشی مراجعه کنید.

سوالات متداول ساخت اپل ایدی بدون شماره مجازی

در ادامه میتوانید پاسخ برخی سوالات متداول خود را در رابطه با ساخت اپل ایدی بدون شماره مجازی پیدا کنید.

1. آیا ساخت اپل ایدی بدون شماره تلفن امن است؟

بله، ساخت اپل ایدی بدون شماره مجازی همچنان امن است، اما برخی از ویژگی‌های امنیتی که می‌تواند به افزایش امنیت حساب کمک کند مانند تایید دو مرحله‌ای را از دست می‌دهید.

2. آیا می‌توانم بعداً شماره تلفن را به اپل آیدی اضافه کنم؟

بله، شما می‌توانید هر زمان که خواستید از طریق تنظیمات حساب اپل آیدی خود، شماره تلفن را اضافه یا تغییر دهید.

3. آیا اپل ایدی ایجاد شده بدون شماره تلفن در همه دستگاه‌ها کار می‌کند؟

بله، شما می‌توانید از اپل ایدی خود برای ورود به همه دستگاه‌های اپل و خدمات مرتبط استفاده کنید، صرف‌نظر از اینکه آیا شماره تلفن را وارد کرده‌اید یا خیر.