👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

پلی استیشن پلاس چیست؟

Thursday، ۴ Aabaan ۱۴۰۲

یکی از سوالاتی که امروزه برای کاربران در سطح گسترده‌ای مطرح می‌شود این است که پلی استیشن پلاس چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که یکی از راه‌هایی که می‌توان از طریق آن برای شبکه‌های مختلف کسب درآمد کرد، ارائه قسمتی از قابلیت‌ها و امکانات در قالب عضویت است. حتما تا الان پیش آمده که اکانت اسپاتیفای یا مایکروسافت خریده باشید. هویت پلی استیشن نیز مانند موارد نامبرده است و شما برای دسترسی به امکانات این پلتفرم نیاز به خرید پلاس دارید. در ادامه مطلب با مسائلی همچون پلی استیشن پلاس اکسترا چیست، کاربردهای پلی استیشن پلاس اکسترا و مزایای آن آشنا خواهیم شد.

شما می توانید برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس به فروشگاه اکسل مراجعه کنید.

پلی استیشن اکسترا چیست؟

در پاسخ به سوال پلی استیشن پلاس چیست بهتر است ابتدا به طرح این مطلب بپردازیم که پلاس اکسترا نام یکی از برنامه‌ها یا طرح‌های سه گانه موجود در پلی استیشن است که توسط شرکت سونی در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.

در واقع شما در این زمینه با خرید یک اشتراک می‌توانید تجربه‌ی بازی‌های آنلاین را داشته باشید. لذت استفاده از بازی‌های رایگان ماهانه به صورت آنلاین و دسترسی به آرشیو بازی‌های ps4 و ps5 در تعداد بالا یکی از اصلی‌ترین نتایج خرید اکانت پلی استیشن است.

معرفی پلی استیشن پلاس

در پاسخ به سوال پلی استیشن پلاس چیست باید ابتدا این سرویس را معرفی کرد. این سرویس نام اشتراک میان رده شرکت سونی برای پلی استیشن است که اجازه دسترسی به بیش از ۴۰۰ بازی را به کاربران خواهد داد. در واقع پلی استیشن پلاس یکی از طرح‌های اصلی و سه‌گانه پی اس پلاس است که برند سونی جهت رقابت با ایکس باکس گیم، این محصول را طراحی کرد. در نتیجه اصلی‌ترین جواب در پاسخ به سوال پلی استیشن پلاس اکسترا چیست، تولید این محصول با هدف رقابت با ایکس باکس است. از طرف دیگر این سیستم شامل دو سطح از اسنشال و پرمیوم است که هر کدام از مشخصات و ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند.

استفاده از پلی استیشن پلاس در ایران مجاز است؟

بعد از طرح سوال استیشن پلاس چیست بهتر است در مورد سرویس دهی این سیستم در ایران صحبت کنیم.

به طور کلی شبکه PSN و سرویس‌های مربوط به آن که پلی استیشن اکسترا نیز شامل آن می‌شود، در ایران قابل دسترسی بوده و با استفاده از DNS معتبر و بدون هیچ مشکلی فعال هستند.

لازم به ذکر است که کاربران برای استفاده از این سیستم باید به هر شخصی اعتماد نکنند. امروزه با افزایش استفاده از این سیستم، سودجویی‌های افراد سود جو نیز بیشتر شده و احتمال مسدود شدن کنسول کاربران وجود دارد. در نتیجه بهترین راه برای خرید اکانت در ایران، تهیه یک کد گیفت معتبر از فروشگاه‌های مجاز می‌باشد.

پلی استیشن پلاس چیست و چه کاربردی دارد؟

حال که با موضوع کلی پلی استیشن پلاس چیست آشنا شدیم، بهتر است که مزایا و کاربردهای این سیستم را نیز بشناسیم.

شرکت سونی برای کاربران پلی استیشن اکسترا ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی را طراحی کرده است که در ادامه مطلب به طور جزئی به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تجربه بازی‌های چند کاربره آنلاین

یکی از مهمترین پاسخ‌هایی که در جواب به سوال پلی استیشن پلاس اکسترا چیست و چه کاربردی دارد، امکان بازی‌های چند کاربره و آنلاین است.

کاربران با داشتن اکانت اکسترا می‌توانند به راحتی بازی‌های آنلاین چند کاربره را برای خود فعال کنند. البته لازم به ذکر است که برای بازی‌های رایگان این سیستم نیازی به خرید اشتراک نخواهید داشت.

امکان بازی رایگان در ماه

بازی‌های رایگان ماهانه از دیگر کاربرد‌هایی است که می‌توان برای سیستم پلی استیشن اکسترا برشمرد. در واقع اولین گزینه‌ای که در پاسخ به پلی استیشن پلاس چیست و چه کاربردی دارد ، گزینه‌های رایگان این سیستم قابل بیان است. بازی‌های رایگان از قدیم در سیستم پلی استیشن وجود داشتند و کاربران می‌توانند طی یک ماه دو تا سه بازی رایگان را به Library خود اضافه نمایند. ذکر این نکته لازم است که بازی‌های رایگانی که به سیستم شما اضافه می‌شوند به هیچ عنوان حذف نخواهند شد.

با این حال توصیه می‌شود اگر می‌خواهید تنوع بازی‌های اکسترا را مشاهده کنید حتما اکانت را خریداری نمایید.

پیشنهادات ویژه و تخفیفات

شاید گزینه‌‌ی مهم که در پاسخ به سوال پلی استیشن پلاس اکسترا چیست و چه کاربردی دارد، تخفیفات و پیشنهادات خارق‌العاده‌ای باشد که شرکت سونی ارائه می‌کند.

شرکت سونی به صورت هفتگی تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که این تخفیفات و پیشنهادها مخصوص کاربران پلاس می‌باشد.

شاید در درجه اول خرید بازی برای کاربران مطلوب به نظر نرسد اما با رسیدن به تخفیفات ۸۰ و ۹۰ درصدی مقاومت کاربران نیز کمتر خواهد شد.

علاوه بر تخفیفات هفتگی، تخفیفات مختص کریسمس، هالووین و تابستان نیز توسط شرکت سونی ارائه می‌شوند که برای کاربران در سطح جهان بسیار خوشایند است.

آرشیو عظیم بازی‌ها

یکی از مهمترین کاربردها و مزایای که پلی استیشن اکسترا در اختیار کاربران قرار مي‌دهد، آرشیو عظیمی از بازی‌ها است. در واقع در پاسخ به سوال کاربرد پلی استیشن پلاس چیست باید گفت که یکی از اصلی ترین مواردی که کاربر را به سمت این محصول حذب می‌کند، بازی‌های زیاد و بدون محدودیت است. پلی استیشن اکسترا امکان دانلود بیش از ۴۰۰ بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاتالوگ این بازی‌ها به شکل منظم به روز رسانی شده و کاربران می‌توانند آثار خرید را نیز تجربه کنند.

فضای ذخیره سازی ابری

از دیگر کاربرد‌ها و قابلیت‌های پلی استیشن اکسترا وجود فضای ذخیره سازی ابری است که از طریق آن کاربران می‌توانند فایل‌های ذخیره شده خود را بر روی شبکه PSN آپلود کرده و در کنسول‌ها دیگر به آن دسترسی پیدا کنند. مثلا اگر کاربر بخواهد از پلی استیشن ۴ به پلی استیشن ۵ برود، می‌تواند با آپلود فایل ذخیره ادامه بازی را در کنسول جدید داشته باشد.

این گزینه از مهمترین پاسخ‌هایی است که می‌توان در پاسخ به سوال کاربرد پلی استیشن پلاس چیست، بیان کرد.

سخن آخر

امروزه استفاده از پلی استیشن پلاس به دلیل کاربردها و قابلیت‌های موجود در آن به بیشترین میزان خود رسیده است، بنابراین بهتر است که هر فرد با چیستی و هویت این محصل آشنا باشد. ما در این مطلب سعی کردیم به سوال پلی استیشن پلاس چیست و کاربردهای آن کدام است پاسخ دهیم. امید است که با طرح این مطلب توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.