👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم؟

Sunday، ۲۳ Ordibehesht ۱۴۰۳

برنامه اسپاتیفای با ده ها قابلیت ویژه به یکی از محبوب ترین پلتفرم های پخش موسیقی تبدیل شده و هزاران کاربر در سر تا سر جهان دارد. امروزه کاربردهای این برنامه تنها به پخش موسیقی محدود نمی شود. شما می توانید از قابلیت های Spotify for Artists برای کسب درآمد و معرفی انواع آثار موسیقی استفاده کنید و به شهرت برسید. در گذشته رسیدن به محبوبیت در عرصه موسیقی بسیار دشوار بود و مسیر دور و درازی برای معرفی آثار طی می شد. اما قابلیت های ویژه برنامه هایی مانند اسپاتیفای این مشکلات را برای کاربران برطرف کرده اند. اگر می خواهید بدانید چگونه پس از خرید اکانت اسپاتیفای از اسپاتیفای کسب درامد کنیم با ما در این نوشتار همراه باشید.

اهمیت قابلیت درآمدزایی اسپاتیفای

چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم؟ این سوال بسیاری از کاربرانی است که به تازگی با قابلیت Spotify for Artists در این برنامه آشنا شده اند. این قابلیت برای موزیسین های تازه کار و کسانی که آثار جدیدی در حوزه موسیقی منتشر کرده اند، مزایای بی شماری خواهد داشت. پلتفرم اسپاتیفای با ارائه این قابلیت، فراتر از یک پلتفرم پخش موسیقی عمل کرده است.

هنرمندان با استفاده از این سرویس به سهولت برای خود یک اشتراک می سازند و توانایی ها و هنر خود را با علاقمندان به اشتراک می گذارند. این قابلیت برای کسب درآمد تازه کاران حوزه موسیقی حائز اهمیت است و کار آن ها را برای ورود به مارکت ساده تر می کند. روش های کسب درآمد در این برنامه شامل موارد زیر هستند:

  • استریم کردن فایل های موسیقی
  • همکاری با هنرمندان
  • ساخت پلی لیست موسیقی
  • فروش اطلاعات حوزه موسیقی

روش های کسب درآمد در اسپاتیفای

چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم؟ رسیدن به درآمد دلاری یکی از دغدغه های موزیسین های ایرانی است. پلتفرم اسپاتیفای بستری امن برای به دست آوردن پول در این برنامه ایجاد کرده است که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

1. کسب درآمد با ایجاد پلی لیست

برای بررسی این پرسش که چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم، باید به روش هایی که در این زمینه در اختیار داریم توجه کنیم. شما می توانید بدون هیچ تبحری در حوزه موسیقی، تنها با ایجاد یک پلی لیست از آثار منتخب و محبوب، به شهرت برسید. با افزایش تعداد دنبال کنندگان، شانس شما برای کسب درآمد در اسپاتیفای افزایش می یابد. مقدار درآمد حاصل از این روش به تعداد فالوورهای شما در اکانت مورد نظر بستگی دارد. بسیاری از موزیسین ها، آثار خود را به تولیدکننده های محتوا در پلی لیست اسپاتیفای ارائه می دهند. با این روش میزان بازدید از این آثار افزایش می یابد.

کسب درامد از اسپاتیفای - چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم

2. کسب درآمد اسپاتیفای از طریق اینستاگرام

اگر می خواهید پلی لیست اسپاتیفای شما میزان بازدید بیشتری داشته باشد، حتما از روش های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید. در این پلتفرم به دلیل حجم بالای مخاطبین، بازدهی بیشتری از تبلیغات به دست می آورید. با استفاده از این روش ها کاربر با یک کلیک ساده در استوری و پست های اینستاگرامی به صفحه پخش آثار شما در اسپاتیفای منتقل شده و فایل مورد نظر را گوش می دهد. این روش، یکی از ساده ترین تکنیک های کسب درآمد دلاری اسپاتیفای محسوب می شود.

3. درآمدزایی در اسپاتیفای با فروش اطلاعات

یکی دیگر از قابلیت های ویژه برنامه اسپاتیفای، Fan Insights نام دارد که با استفاده از آن ها به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی خواهید داشت. کسانی که از اسپاتیفای به عنوان یک سرگرمی استفاده می کنند، به سرعت از این طریق به درآمد می رسند. برای این منظور باید فعالیت بیشتری در بخش های مختلف برنامه داشته باشید.

ویژگی Fan Insights دسترسی به اطلاعات شخصی شنوندگان موسیقی را میسر می کند. شما می توانید سن و سال، سلایق موسیقی، موقعیت جغرافیایی افراد و... را پیدا کنید و پس از جمع آوری این اطلاعات، کسب درآمد را آغاز کنید. بسیاری از شرکت ها و کمپانی های تولید موسیقی، به منظور ساخت آثار بهتر به این اطلاعات نیاز خواهند داشت. آرتیست ها و فعالان موسیقی این اطلاعات را خریداری کرده و با استفاده از آن ها مخاطبین خود را بهتر می شناسند. به این ترتیب سطح ارتباطی مخاطبین و آرتیست ها عمیق تر می شود.

4. همکاری و هنرمندان و درآمدزایی اسپاتیفای

یکی دیگر از راهکارهای رسیدن به درآمد ایده آل در اسپاتیفای، همکاری با هنرمندان است که فرصت های جدیدی در اختیار افراد قرار می دهد. در این روش باید مهارت های خود را به طرفداران سایر هنرمندان اسپاتیفای نشان دهید تا آن ها را جذب کنید. برای این منظور یک نمونه از آثار خود را برای هنرمندان در اکانت های معتبر اسپاتیفای ارسال کرده و تقاضای خود را برای همکاری ثبت کنید. این روش شما را برای ورود به مارکت موسیقی بهترین انتخاب خواهد بود.

5. استریم فایل ها در اسپاتیفای

چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم؟ روش های رسیدن به درآمد دلاری در این برنامه تعدد زیادی دارند؛ در میان این روش ها استریم فایل های موسیقی یکی از ساده ترین ها است و با استفاده از قابلیت های شرکت های پخش موسیقی مورد تایید اسپاتیفای قابل انجام خواهد بود.

با به کارگیری قابلیت استریم فایل ها شما می توانید در ازای استریم فایل های موسیقی از این برنامه کسب درآمد کنید. شرکت های موسیقی طرف قرارداد اسپاتیفای پس از استریم فایل آثار شما، بخشی از درآمد حاصل از آن را پرداخت می کنند.

6. سرمایه گذاری در اسپاتیفای

سرمایه گذاری در این برنامه یکی از امن ترین روش های اقتصادی کسب درآمد دلاری است. اگر سرمایه دار هستید، باید خرید سهمی از کمپانی اسپاتیفای از درآمد حاصل از تبلیغات و سایر فعالیت های اقتصادی این برنامه بهره مند خواهید شد. با خرید این سهام، دارایی شما چندین برابر خواهد شد. این روش سرمایه گذاری، ریزه کاری های خاص خود را دارد و افراد باید با برخی فوت و فن های افزایش سرمایه خود آشنایی داشته باشند. برای استفاده از این روش باید کمی خلاقیت خود را به کار ببرید؛ در این زمینه حتما به محبوبیت آثار موسیقی، پادکست ها و جایگاه خود در این پلتفرم دقت داشته باشید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با این که چگونه از اسپاتیفای کسب درامد کنیم؟ و روش های رسیدن به درآمد دلاری این برنامه چند مورد مهم را بررسی کردیم. با استفاده از هر یک از این راهکارها، در کوتاه ترین بازه های زمانی به نتیجه ایده آل دست پیدا می کنید. فعالان حوزه موسیقی با آپلود آثار خود در این پلتفرم، شانس رسیدن به محبوبیت و شهرت مورد نظر را به دست می آورند. شما می توانید در این برنامه مخاطبین جدیدی پیدا کنید و فعالیت های خود را در این حوزه گسترش دهید. روش های کسب درآمد در این برنامه تنها برای تولیدکنندگان موسیقی ارائه نشده اند؛ همه افراد از بخش سرمایه گذاری و ساخت پلی لیست در اسپاتیفای کسب درآمد می کنند.