👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

سرویس نتفلیکس چه اشتراک هایی دارد؟

Tuesday، ۱۲ Amordaad ۱۴۰۰

خرید اکانت قانونی نتفلیکس یکی از موضوعاتی است که علاقه مندان به فیلم و سریال همواره با آن درگیر هستند. سوالاتی مثل "آیا اکانت بخریم؟"، "اکانت نتفلیکس چه مزیت هایی دارد؟" و سوالات دیگری از این قبیل. در این مقاله قصد داریم تا انواع اشتراک این شبکه را به طور کامل بررسی کنیم و نیم نگاهی نیز به خود شبکه و قابلیت های آن بیاندازیم. اگر شما هم در فکر خرید اکانت و در شک هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نتفلیکس Netflix)‎) چیست ؟

بسیاری از طرفداران فیلم و سریال این سرویس محبوب را میشناسند. اگر هم طرفدار فیلم و سریال هستید و چیزی راجع به نتفلیکس نشنیده اید باید بدانید که نتفلیکس یک پلت‌فرم و شرکت تولیدکننده محتوای ویدیویی آمریکایی است. یقینا در ابتدای فیلم و سریال ها صدای خوش آیند و دلپذیر این شبکه را شنیده و لوگو قرمز رنگ آن را دیده اید. مقر اصلی این شرکت در شهر لوتس گاتوس ایالت کالیفرنیا است. این شرکت در سال 1997 توسط رید هستینگز و مارک راندولف در کالیفرنیا تاسیس شد.

فراگیری و رشد نتفلیکس

در ابتدای کار هدف این شرکت انتشار فیلم و سریال های آمریکایی از طریق سی دی و دی وی دی بود. به تدریج با انقلاب اینترنت و رشد آن در سال 2007 این شبکه تصمیم گرفت که خدمات خود را در بستر وب ادامه دهد. بعد از 3 سال این شبکه به همسایه شمالی آمریکا یعنی کانادا نیز گسترش پیدا کرد و هم اکنون بیش از 190 کشور در دنیا از خدمات نتفلیکس استفاده میکنند. استقبال طرفداران از خرید اکانت قانونی نتفلیکس باعث شده که این شرکت ماهانه بیش از صد میلیون دلار درآمد داشته باشد. سهام نتفلیکس در بازار وال استریت وجود دارد و قابل معامله است.

ساخته های نتفلیکس

فعالیت این سرویس بزرگ تنها در پخش و انتشار فیلم و سریال خلاصه نشد. این شرکت پس از گسترش خود تصمیم گرفت که پروژه های مستقلی بسازد و در پلتفرم خود نمایش دهد. سریال موفق خانه پوشالی از بزرگترین ساخته های نتفلیکس است که نقش زیادی در محبوبیت آن داشت. شکارچیان ترول، سرقت پول، نارنجی همان سیاه است، چیز های عجیب، 13 دلیل برای اینکه چرا، بچه رییس، شکارچیان ذهن و بازگشت سفر های علمی از ساخته های موفق و محبوب نتفلیکس به شمار میرود.

نتفلیکس تا چه میزان هوشمند است؟

همه ما میدانیم که شبکه های اجتماعی و موتور های جست و جو بسیار پیشرفته هستند. سرویس نتفلیکس نیز از این قائده مستثنی نیست. شما پس از خرید اکانت قانونی نتفلیکس و استفاده از این سرویس خیلی زود متوجه خواهید که این شبکه سلیقه شما را فهمیده است. نتفلیکس با ارائه پیشنهاد فیلم و سریال برای شما سعی میکند تا ساعت های شما را پای سرویس نگه دارد. حتی این موضوع در دیزاین و طراحی شبکه به کار رفته. برای مثال شما اگر به سریال هایی دارک و رمزآلود علاقه دارید پوستری دارک از سریال استرنجر تینک (چیزهای عجیب) به شما نمایش خواهد داد.

در ادامه بخوانید: گیفت کارت نتفلیکس ترکیه

خرید اشتراک نتفلیکس

نتفلیکس به طور قانونی 3 پلن برای مشترکین خود فراهم کرده است. پلن های بیسیک، استاندارد و پریمیوم. تفاوت اصلی این سه در کیفیت پخش و تعداد کاربرانی است که میخواهند به طور همزمان از اکانت استفاده کنند. با این حال تفاوت قیمتی زیادی بین پلن ها دیده نمیشود و احتمالا نتفلیکس با این کار سعی داشته که همه را به سمت خرید اکانت قانونی پریمیوم نتفلیکس سوق دهد.

در پلن بیسیک تنها یک کاربر میتواند از شبکه با کیفیت استاندارد استفاده کند.

در پلن استاندارد دو کاربر به طور همزمان به کیفیت اچ دی میتوانند به فعالیت در شبکه بپردازند.

در پلن پریمیوم چهار کاربر میتوانند با کیفیت Ultra HD استفاده همزمان داشته باشند.

مدت اکانت های شبکه نتفلیکس

کاربران بسته به نیاز خود میتوانند از اشتراک های مختلفی استفاده کنند. اشتراک های نتفلیکس در سه بازه یک ماهه، دوماهه و سه ماهه به فروش میرسد. البته باید توجه کنید که این سرویس برای ایرانیان تحریم است. اما کاربران ایرانی میتوانند از شرکت های ثالث و واسطه برای خرید اشتراک این شبکه استفاده کنند. برخی فکر میکنند که برای خرید اشتراک نتفلیکس با قیمتی فضایی روبرو هستند اما قیمت اشتراک در چنین شرکت هایی معمولا مناسب و معقول است.

مزایای اشتراک نتفلیکس

تجربه تماشای فیلم و سریال به روز قطعا موقعیتی لذت بخش است. خصوصا برای افرادی که به این سرگرمی علاقه مند هستند. همچنین استریم آنلاین فیلم و سریال باعث شده تا فضای اضافی برای دانلود از بین برود. اگر مشکل زبان دارید به راحتی میتوانید با استفاده از افزونه های کروم زیرنویس فارسی به اشتراک خود اضافه کنید. با خرید اکانت قانونی نتفلیکس تمام سریال ها و فیلم های روز دنیا به بهترین کیفیت تنها با یک سرچ ساده در دسترس شما خواهد بود. حتی افراد بسیاری نتفلیکس را سینمایی خانگی میدانند که با استفاده از آن دیگر نیازی به رفتن به سینما نیست.

فروشگاه اکانت اکسل و خرید اشتراک نتفلیکس

برای خرید اکانت قانونی نتفلیکس میتوانید به فروشگاه اکانت اکسل مراجعه کنید. این شرکت با بهترین پشتیبانی خیال شما را از بابت مسائلی مثل مسدودی، بن شدن اکانت و ... راحت خواهد کرد. همچنین شما میتوانید بسته به نیاز خود از پلن های مختلف اکانت اکسل استفاده کنید. خرید اکانت از اکانت اکسل کاملا قانونی و اختصاصی برای شما خواهد بود زیرا اکانت بر روی ایمیل شخصی شما فعال میشود. پس از خرید اکانت میتوانید از نتفلیکس بر روی گوشی همراه، لپ تاپ، پلی استیشن، ایکس باکس، تبلت، تلویزیون و سایر پلتفرم ها استفاده کنید.

سخن پایانی

نتفلیکس یک شرکت آمریکایی است که در ابتدا فیلم ها و سریال هایی که از شبکه های آمریکایی پخش میشد را به صورت دی وی دی و سی دی میفروخت. با رشد اینترنت این شبکه تصمیم گرفت خدماتش را آنلاین و در بستر وب ارائه دهد. این تغییر با استقبال کاربران مواجه شد و نتفلیکس خیلی زود محبوبیت فراوانی به دست آورد. هم اکنون بسیاری از مردم جهان از اکانت های نتفلیکس استفاده میکنند. شما نیز میتوانید در ایران از طریق فروشگاه اکانت اکسل به راحتی از این سرویس محبوب استفاده نمایید.