👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

بررسی اپلیکیشن کاربردی Picsart Gold

Sunday، ۱۸ Mehr ۱۴۰۰

خب اول یکم از خود نرم افزار بگیم واستون تا به نسخه gold هم برسیم. خیلیاتون ممکنه قبلاً با این نرم افزار کار کرده باشید چون جزو اولین نرم افزارایی بودش که شما با استفاده از موبایلت میتونستی خیلی راحت عکسا و فیلما رو تغییر بدی و ادیت کنی، تغییراتی که کلا محتواتون رو به یه لول خیلی بالایی میرسوند. پس در کل خرید اکانت پیکس آرت برای ادیت عکس و ویدیو طراحی شده میتونه انتخاب مناسبی باشه.

بررسی اپلیکیشن کاربردی Picsart Gold; تفاوت مابین نسخه معمولی و طلایی اکانت Picsart چیست؟!

نسخه معمولی رایگانه و هم کاربران اندروید و هم ios میتونن دانلودش کنن و خب میشه باهاش عکس و ویدیو و ... ادیت کرد و کلی کار دیگه، ولی با این حال محدوده و خیلی از امکانات و ویژگی‌های ادیت حرفه‌ای رو نداره، اینجا نسخه طلایی میاد وسط که در اصطلاح همون اکانت پرمیوم هستش. در این نسخه امکانات و ابزارای ادیت، نامحدود و حرفه‌ای ترن مثلا در این نسخه شما میتونید عکسا رو با کیفیت خیلی بالاتری ادیت و ذخیره کنید یا مثلا ۵ هزار تا استیکر بیشتر داره و یه سری امکانات دیگه که باهم بررسیشون میکنیم.

فقط یه چیزی رو قبلش بگم، فک نکنید توو نسخه gold محیط نرم افزار خیلی فرق داره و پیچیده شده و اینجور چیزا، توو این نسخه فقط شما به امکانات بیشتر و جدیدتری دسترسی دارید و فقط کافیه اشتراک پرمیوم پیکس آرت گلد از اکسل تهیه کنید تا از نسخه gold استفاده کنید . خب برگردیم سراغ آپشن ها :

۱. حذف اشیا یا انسان یا هرچیزی با استفاده از اکانت Picsart Gold

مثلا تا حالا شده یه عکسی رو بگیرید ولی نخواید یه وسیله‌ای یا آدمی یا... توو عکستون باشه؟ بعضی موقع‌ها ممکنه اتفاق بیفته که یه چیزی در عکستون اضافی باشه. خب جای نگرانی نیست، پیکس آرت به راحتی میتونه تشخیص و حذفش کنه بدون اینکه حتی کوچیک ترین سرنخی باقی بمونه. مثلا شما میتونی یه آدمی رو از عکست حذف کنی بدون اینکه کیفیت عکس پایین بیاد و خرابش کنه.

۲. استفاده از فیلترهای خفن با استفاده از اکانت Picsart Gold

همونطور که میدونید پیکس آرت کلی فیلتر باحال و درست حسابی داره ولی وقتی اکانتتون پرمیوم شد ، میتونید از فیلتر های جدید تر و بیشتر و کارامدتری استفاده کنید.(جالبه بدونید میشه این فیلترا رو روی فیلترای قبلی و معمولی هم بکار برد.) تمام این فیلترهای پرمیوم، توسط تیم پیکس ارت دست چین شدن و از هرجایی اضافه نشدن و بدون اغراق ، میتونن به عکس و ویدیو هاتون یه روح تازه ببخشن.

۳. زیبا کردن عکس های شما با استفاده از اکانت Picsart Gold

قطعا تمام مردم زیبان چه توو واقعیت و چه توو عکساشون در اینستاگرام و فیسبوک و ... .

ولی با این حال پیکس ارت با ابزاری به نام beautify میتونه شما رو زیباتر کنه.

این آپشن نرم افزار ، در واقع ساختار صورتتون رو درست میکنه، پوستتون رو بی عیب نشون میده، چشم ها و دندوناتون رو براق و درخشنده و همچنین لک ها و جوش های صورتتون رو پاک میکنه.

۴. استیکرهای جذاب اکانت Picsart Gold

استیکر ها واقعا عکس رو به یه چیز متفاوت تبدیل میکنن و مثل یه عامل زیبایی توو عکسا میمونن.

توو نسخه Gold پیکس ارت، شما قابلیت دسترسی به حداقل ۵ هزار تا استیکر مختلف با هر موضوعی که دلتون بخواد رو دارید که قطعا این مقدار استیکر، واسه زیباتر کردن عکس کافیه.

۵. انداخت متن (text) بر روی عکس با استفاده از اکانت Picsart Gold

خیلی موقع‌ها هستش که مثلا میخواید یه عکسی رو از خودتون یا یه نفر دیگه همراه با یه متن یا نقل قول یا ... منتشر کنید. خب شاید بگید این کار رو با همون نسخه معمولی هم میشه انجام داد ولی باید بهتون بگم که نسخه Gold پیکس ارت، بالای هزار فونت مختلف و کلی اپشن دیگه در رابطه با متن مورد نظرتون، در دسترستون قرار میده !!

۶. ادیت ویدیو با استفاده از اکانت Picsart Gold

قطعا ادیت ویدیو یکی از مهم ترین ویژگی های پیکس ارت هستش که به بهترین شکل ممکن این آپشن رو در اختیار کاربرانش قرار داده. در واقع شما هرکاری که با یه عکس میتونید انجام بدید رو با ویدیو هم میتونید انجام بدید، از افکت و فیلتر گرفته تا استیکر و بقیه امکانات.

۷. فواید و مزایای دیگر اکانت Picsart Gold

وقتی شما یه عکس رو ادیت و تغییراتتون رو اعمال کردید، نسخه Gold این امکان رو برای شما ایجاد میکنه که عکستون رو با وضوح و کیفیت خیلی بالاتر و بهتری ذخیره کنید و این کارو بدون هیچ فشرده سازی یا ... انجام میده پس از حجم عکستون هیچی کم نمیشه. یکی دیگه از آپشنای خیلی خفن نسخه Gold اینه که میتونه watermark ( لگو یا نوشته یا ..... که معمولا به صورت کم رنگ رو برگه‌ها و عکس‌ها و ویدیوها میزارن تا هویت محتوا حفظ بشه. ( مثل بعضی عکسا که مثلا میبینید آیدی چنل تلگرام رو ده جای عکس ثبت کرده تا مثلا چنلای دیگه ازش استفاده نکنن) رو حذف کنه.

۸. هزینه نسخه Gold پیکس آرت

هزینه اشتراک ماهانه پیکس آرت از اکسل چیزی حدود 25 هزار تومان هستش و هزینه اشتراک سه ماهه 75 هزار تومان میباشد و وقتی این نسخه رو از فروشگاه Accsell تهیه کنید هر هفته استیکر ها و فیلتر ها و ... جدید اضافه میشه و میتونید ازشون استفاده کنید.

با توجه به تمام این حرفا و قیمت و بقیه چیزا، نسخه Gold ارزششو داره و قطعا پشیمون نمیشید.