👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

نکاتی که قبل از استفاده از گوگل ویس باید حتما رعایت کنید

Monday، ۴ Bahman ۱۴۰۰

نکات مهم و قابل توجه در هنگام استفاده از Google Voice ( گوگل ویس )

همانطور که مطلع هستید ، کاربران اکانت گوگل ویس روز به روز در حال افزایش می باشند و به تبع آن ، فروشندگان این نوع محصول نیز در حال اضافه شدن هستند . هر کدام از این فروشندگان ادعا های متفاوت و مختلفی را ارائه می دهند که نمی توان به تمام آن ها اعتماد کرد. به همین دلیل شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت ممکن و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته، خرید شماره مجازی گوگل ویس از اکسل را تجربه کنید و خاطر جمع باشید که محصول شما ، محصولی قانونی و معتبر است و به هیچ عنوان از نوع هکی یا ... نمی باشد.

- گوگل ویس ( Google Voice ) چیست ؟

سرویس Google Voice سرویسی رایگان برای گرفتن شماره مجازی آمریکا می باشد که از طرف خود شرکت گوگل ، در اختیار شهروندان آمریکا قرار می گیرد.

از لحاظ محدودیت نیز باید خدمتتان عرض کنیم که هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد ( البته به شرط استفاده . یعنی باید از شماره مورد نظر استفاده کنید تا باطل نشود ).

دریافت پیام و تماس و ... کاملا رایگان است اما در رابطه با ارسال آن ها یک نکته قابل توجه می باشد :

ارسال پیام و تماس در صورتی که مقصد ، آمریکا باشد ، رایگان است اما برای کشور های دیگر ، نیاز به پرداخت هزینه می باشد . پس فقط به آمریکا ، می توانید به صورت رایگان پیام ارسال کنید یا تماس بگیرید.

- برای ثبت نام در گوگل وویس به چه چیز هایی نیاز دارم ؟

برای ثبت نام در این سرویس ، به یک Gmail ( جیمیل ) ، آی پی محلی و همچنین شماره سیم کارت آمریکایی نیاز می باشد ( اگر در کشوری جز آمریکا زندگی می کنید ، دو مورد آخر برای شما هزینه خواهد داشت ) .

- چگونه می توانم در Google Voice ثبت نام کنم و شماره بگیرم ؟

با توجه به اطلاعات داده شده ، شاید بنظر برسد که گرفتن شماره مجازی آمریکا از طریق گوگل ویس ، حداقل برای ما ایرانی ها غیر ممکن باشد اما اینطور نیست !

فروشگاه اکسل اکانت سرویس Google Voice را بصورت کاملا قانونی و امن ، بر روی یک Gmail آماده فعال کرده و اطلاعات این Gmail استفاده شده را در اختیار شما قرار می دهد .

- اکانت را از طریق فروشگاه اکسل خریداری کردم. بعدش باید چکار کنم ؟

بعد از اینکه شما هزینه را پرداخت کردید.

اطلاعات یک Gmail ( همان جیمیلی که تیم اکسل با آن ، اکانت را فعال کردن ) برای شما ارسال می شود . به این شکل :

*Gmail : Accsell@gmail.com

( به جای Accsell می تواند هر کلمه دیگری باشد پس از این بابت نگران نباشید )

**Password : ..........

( جلوی Password ، رمز عبور نوشته می شود که بسیار مهم می باشد )

***Voice Number :

(جلوی Voice Number ، شماره گوگل وویس شما نوشته می شود )

**Recovery :

( جلوی Recovery ، آدرس ایمیلی که به عنوان ایمیل پشتیبان در نظر گرفته شده است و توسط شما میبایست پس از خرید با ایمیل ریکاوری شما تغییر کند، نوشته می شود )

خب ، ما فرض می کنیم شما اطلاعات بالا را دریافت کردید . حالا طبق مراحل زیر پیش بروید :

  • قبل از ورود به اکانت گوگل ویس دقت کنید که ای پی شما حتما و حتما میبایست کشور آمریکا باشد و قبل ورود به گوگل ویس حتما ای پی خود را چک نمایید. راهکار چک کردن آیپی: ( در گوگل واژه ای را سرچ نمایید، به فرض مثال "فروشگاه اکسل" سپس صفحه را پایین کشیده و در انتهای صفحه لوکیشن میبایست حتما و حتما یکی از شهرهای آمریکا باشد. ) :

  • سپس وارد صفحه Log in گوگل ویس با این آدرس شوید و بر روی Sign in کلیک کرده و آدرس Gmail خریداری شده از اکسل ( * ) را وارد کنید.

  • -سپس پسورد ( **) راوارد کرده و بعد بر روی Next بزنید.

  • بر روی نوشته Confirm your recovery email کلیک کنید.

  • -در فیلد خالی ، آدرس ایمیل پشتیبان ( ** ) را وارد کنید . دقت کنید که هیچ کدی به ایمیل فرستاده نخواهد شد و فقط کافیست ادرس ایمیل پشتیبان را وارد کرده و سپس بر روی Next کلیک کنید.

  • -اکنون با موفقیت وارد Gmail شدید . از طریق نسخه تحت وب یا اپلیکیشن می توانید شماره تان را مدیریت کنید.

نکته : در طی تمامی این مراحل، اگر با ارور اشتباه بودن اطلاعات رو به رو شدید ، سعی کنید اطلاعات را کپی پیست کنید ( خیلی از دوستان اطلاعات را بصورت دستی وارد می کنند و سر همین موضوع ممکن است کلمه یا ... را اشتباه تایپ کنند ) ، اما اگر باز ارور داد ، مشکل را با تیم پشتیبانی اکسل مطرح کنید.

-از چه طریقی می توانم از Google Voice استفاده کنم ؟

برای ارسال و دریافت پیام یا تماس ، می توانید از :

  1. اپلیکیشن Google Voice که هر دو نسخه اندروید و ios آن موجود می باشد.
  2. نسخه تحت وب Google Voice
  3. دریافت پیام و پیغام صوتی در Gmail ( تاکید می کنیم فقط دریافت )

استفاده کنید.

- آیا لزومی دارد که شماره Google Voice را به Gmail شخصی خودم انتقال بدم یا می توانم با همان Gmail ارسال شده ادامه دهم ؟

با در نظر گرفتن حساسیت ها و آپدیت های امنیتی گوگل در رابطه با این دسته از موضوعات ، توصیه می شود که حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت اطلاعات اکانت گوگل ویس تان از اکسل ، با توجه به آموزش های داده شده ، شماره گوگل ویس را به Gmail شخصی خود انتقال دهید و اگر نخواستید این کار را انجام دهید ، حتما سعی کنید با Gmail ارسال شده فعالیت داشته باشید و مثلا آن را در موبایل یا تبلت یا .... خود log in کنید.

- می‌خواهم اپل آیدی بسازم ، آیا می توانم از شماره Google Voice استفاده کنم ؟

در مرحله ساخت اپل ایدی که بله صد در صد می توانید استفاده کنید اما موضوع اینجاست که آیا می توان بعد ها نیز از این شماره استفاده کرد یا خیر.

همانطور که خودتان نیز خبر دارید ، چند وقت است که اپل تایید تو مرحله ای ( که نیازمند شماره تلفن استفاده شده در مرحله ساخت اپل ایدی ، می باشد ) را خیلی جدی تر گرفته و خیلی از کاربران فکر می کنند که چون شماره گوگل ویس از نوع مجازی می باشد ، بعد ها ممکن است به مشکل بر بخورند و مثلا بعد یک سال نتوانند از شماره استفاده کنند . در جواب باید بگوییم تا به امروز ، همچین موردی پیش نیامده است و شماره های گوگل ویس در صورت رعایت کردن مقررات و همچنین فعالیت داشتن ، هیچ محدودیت زمانی ندارند. اما بالاخره هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید . ولی حتی اگر شماره شما غیر فعال شد و شما می خواستید وارد اپل ایدی خود شوید و با تایید دو مرحله ای رو به رو شدید ، باز هم جای نگرانی نیست.

چون شما می توانید شماره را تغییر دهید.

یعنی به جای شماره استفاده شده در مرحله ساخت اپل ایدی ، شماره جدیدی را وارد کنید تا کد به آن ارسال شود.

حالا این شماره جدید می تواند هر نوع شماره مجازی برای هر کشوری باشد.

توصیه ما این است : هر دفعه که خواستید از اپل ایدی خود log out کنید ، قبلش از سلامت شماره خود مطمئن شوید تا دیگر نیازی به جایگزین کردن شماره و .... هم نباشد.

- می خواهم از شماره گوگل ویس برای ساخت اکانت واتس اپ استفاده کنم اما هیچ کدی برایم ارسال نمی شود . آیا راهی وجود دارد ؟

از ماه خرداد است که سرویس WhatsApp کد تایید عضویت ( یا ورود ) را به صورت مسیج ( پیامک ) به شماره های Google Voice ارسال نمی‌کند . پس باید چکار کرد؟

تنها راه باقی مانده ، تماس می باشد . یعنی کد را از طریق تماس دریافت کنید.

پس طبق مراحل زیر پیش بروید :

۱. فیلتر شکن را روشن کنید و به سرور آمریکا متصل شوید ( حتما و حتما از وی پی ان Windscribe استفاده کنید . وی پی ان های دیگر کار شما را مختل می کنند )

۲. از طریق نسخه تحت وب Google Voice ( حتما از طریق کامپیوتر و لپ تاپ اقدام کنید ) ، به قسمت Settings ( تنظیمات ) رفته و گزینه ها را مطابق با عکس زیر اصلاح کنید.

۳.بعد از طی این مراحل ( اطمینان حاصل کنید که وی پی ان روشن است ) ، وارد اپلیکیشن WhatsApp شده و کد را از طریق تماس ، در خواست کنید

۴.بعد از درخواست ، نسخه تحت وب که وارد شده بودید ، شروع به زنگ خوردن می کند . وقتی جواب دهید ، کد تایید خوانده می شود . کد را حتما یادداشت کنید یا همان موقع وارد کنید . یادتان نرود اگر بیشتر از ۳ بار در خواست ارسال کد دهید و بخاطر عدم رعایت مراحل ، تماس برقرار نشود ، دیگر نمی توانید از آن شماره برای ساخت اکانت واتس اپ استفاده کنید .

- در رابطه با تلگرام و .... نیز می توان از شماره Google Voice استفاده کرد ؟

در هنگام ثبت نام ، دقت داشته باشید که GPS را غیر فعال کرده و IP ( آیپی ) خود را از سرویس های مربوطه به آمریکا تغییر دهید.

دستگاه های IOS :

دستگاه های اندرویدی :

شاید بپرسید به چه دلیل باید این دو اقدام را انجام دهیم ؟

دلیلش این است که شما در حال ثبت نام با یک شماره آمریکایی هستید و وقتی با آیپی ایران این کار را انجام دهید ، ممکن است سرویس مورد نظر ، به شما شک کرده و کلا اکانت تان را در آن سرویس ، بلاک کند .

نکته : برای ثبت نام در Telegram از اپلیکیشن موبایل استفاده کنید و همچنین ، حدود یک الی دو هفته در تلگرام Limit ( لیمیت ) خواهید بود که البته پس از طی این مدت زمان ، تلگرام تان به حالت عادی باز می گردد.

- در رابطه با دریافت و یا برقراری تماس مشکل دارم . چکار باید کنم ؟

برای دریافت و یا برقراری تماس ، شما باید یک سری تغییرات را در اپلیکیشن Google Voice ایجاد کنید :

۱. گزینه Making and receiving calls را بر روی حالت Prefer WiFi and mobile data قرار دهید.

۲. در بخش Incoming calls ، دیوایس هایی را فعال کنید که به آن ها دسترسی دارید.

۳. گزینه Screen Calls را کلا خاموش کنید.

۴. گزینه Do not disturb را خاموش کنید.

توصیه : از Windscribe استفاده کنید.

ترجیحا دسترسی GPS را به اپلیکیشن Google Voice قطع کنید.

نکته : اگر با طی مراحل گفته شده مشکل تان حل نشد ، از طریق نسخه تحت وب Google Voice ، تماس را برقرار یا دریافت کنید.

- جمع بندی
  • شما کابران عزیز می توانید شماره مجازی آمریکا Google Voice را بصورت کاملا قانونی و معتبر از طریق فروشگاه اکسل خریداری و استفاده کنید. اما نکته ای که نباید فراموش کنید این است که اگر طی ۵ الی ۶ ماه از شماره استفاده نکنید ، شماره گوگل ویس شما کاملا حذف می‌گردد .
  • -اگر شماره گوگل ویس خود را به جیمیل شخصی تان انتقال دادید که چه بهتر . فقط کافیست با خود شماره فعالیت داشته باشید.
  • -اما اگر قصد دارید با همان جیمیلی که برایتان ارسال شده ، ادامه دهید ، علاوه بر خود شماره ، سعی کنید با آن جیمیل نیز فعالیت داشته باشید.

برای فعال ماندن شماره گوگل ویس تان مثلا به صورت ماهانه یک پیامک ( با هر محتوایی ) به یک شماره آمریکایی ( هر شماره آمریکایی . اصن فرقی نداره به شما جواب بده یا نه . دلیل اینکه بر روی شماره آمریکایی تاکید داریم این است که ارسال پیام به شماره آمریکا کاملا رایگان است ) ارسال بفرمایید تا به گوگل اثبات شود شما با شماره تان در حال فعالیت می باشید.