Monday، ۱۶ Esfand ۱۴۰۰
گاهی اوقات پس از خرید اپل ایدی ، وقتی قصد دارید از طریق گوشی آیفون خود وارد حساب iCloud تان شوید، ممکن است با کد خطای ایمیل iCloud 34608 همراه با پیامی مبنی بر استفاده از Apple ID جدید خود ، رو به رو شوید.
اما در صورت مشاهده این کد خطا ، چه اقدامی لازم است انجام دهید ؟
برای اینکه این مشکل را سریع و به راحتی بر طرف کنید ، به ترتیب زیر پیش بروید :
۱. مطمئن شوید داده تلفن همراه متصل و قابل اعتمادی دارید.
پیشنهاد تیم اکسل استفاده از WiFi می باشد. پس در صورت امکان ، آیفون خود را به WiFi وصل کنید.
۲. مطمئن شوید که در iCloud با همان اپل آیدی ( Apple ID ) در همه دستگاه های اپل خود وارد سیستم شده اید.
۳. دستگاه های اپل خود را آپدیت کنید . منظور از آپدیت دستگاه ، آپدیت سیستم عامل ios خود می باشد.
برای این کار ، به settings گوشی خود بروید ، سپس وارد قسمت General Settings و بعد ، Software Update شوید و New Updates را نصب کنید.
مطمئن شوید که آیا می توانید بدون خطا و مشکل به نامه iCloud خود دسترسی پیدا کنید . اگر هنوز با خطا مواجه می شوید :
۱. می توانید از طریق یک دیوایس دیگر ، به حساب iCloud خود وارد شوید.
۲. دیوایس اپل خود را به حالت Airplane تغییر داده و چند ثانیه بعد ، آن را غیر فعال کنید.
۳. تنظیمات شبکه را در دیوایس تان بازنشانی کنید چون این تنظیمات می توانند یکی از دلایل اصلی بروز مشکل باشند.
برای این کار، ابتدا وارد تنظیمات و سپس بخش عمومی ( General ) شوید.
بعد از این کار، وارد بازنشانی ( Reset ) شده و بازنشانی تنظیمات عمومی را انتخاب کنید.
حالا، دیوایس خود را به اینترنت متصل کنید.
۴. مطمئن شوید که گزینه همگام سازی غیر فعال است زیرا داده زیادی مصرف می کند و در نتیجه سرعت نت شما کم می شود.
۵. یکی دیگر از دلایل مهم کد خطای نامه iCloud 34608 می تواند شرایط و خط مشی جدیدی باشد که درباره آن آگاهی نخواهید داشت.
می توانید دوباره تایید حساب را انجام داده ( Confirm account ) و سپس موافقت خود را با شرایط تایید کنید ( Accept terms and conditions ).
در آخر، اگر هیچ کدام از این راه ها جواب نداد ، اینترنت دیوایس تان را تغییر دهید . مثلا از اینترنت وای فای دیگری استفاده کنید . البته با خرید اپل ایدی از اکسل مشکل فوق را نخواهید داشت.