👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

آموزش بکاپ کد ورود دو مرحله ای به اکانت دیسکورد

Saturday، ۱۶ Ordibehesht ۱۴۰۲

بکاپ کد اکانت دیسکورد مانند یک پشتیبان حرفه ای عمل می کند که هنگامی که دسترسی به برنامه authenticator یا ایمیل تان نداشته باشید، می توانید به راحتی با به دست آوردن بکاپ کد دیسکورد به اکانت دیسکورد مورد نظرتان وارد شوید.

در حقیقت بکاپ کدها کدهای هشت رقمی هستند که هر باری که این کدها را از ابتدا بسازید یا Generate کنید، دوازده عدد کد به شما داده می شود. برای ورود به دیسکورد تنها به دو عدد از آن کدهای هشت رقمی احتیاج خواهیم داشت.

فعال کردن رمز عبور دو مرحله ای دیسکورد

برای به دست آوردن بکاپ کد دیسکورد، ابتدا باید رمز عبور دو مرحله ای اکانت خود را فعال کنید. یکی از امن ترین و بهترین راه های پیشگیری از دسترسی غیر مجاز به اکانت دیسکورد و یا هک شدن سرورهای این برنامه، فعال کردن قابلیت ورود دو مرحله ای می باشد که با استفاده از این ویژگی می توانید اطمینان حاصل کنید، که فقط خود شما به اکانت تان دسترسی دارید.

علاوه بر این در این روش حتی در صورتی که فرد دیگری رمز عبور و جیمیل شما را داشته باشد، به هیچ عنوان نمی تواند به اکانت شخصی شما ورود کند.

مراحل دریافت بکاپ کدهای دیسکورد

به دست آوردن بکاپ کد دیسکورد یکی از مهم ترین مراحلی است که باید پس از تکمیل ورود دو مرحله ای به حساب کاربری خود انجام دهید. برای دریافت این کد پشتیبان مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب Discord خود شوید.
  2. روی نماد چرخ دنده یا تنظیمات در پایین سمت چپ کلیک کنید.

3. در پایین صفحه My Account قسمتی به نام View Backup Code وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

4. دکمه کدهای پشتیبان را بررسی کنید.

5. اکنون از شما رمز عبور حساب Discord شما را می خواهد، آن را وارد کنید. سپس کدی را برای شما ایمیل می کند که باید دوباره در اینجا وارد نمایید تا قفل کدهای بکاپ باز شود. مراقب باشید این کدی که بر روی ایمیل شما ارسال می شود، یک کد پشتیبان نیست.

6. قبل از مشاهده کد پشتیبان رمز عبور خود را تأیید کنید.

7. اکنون یک آدرس ایمیل دریافت خواهید کرد که باید این کد را در قسمتی که میخواهید قرار دهید.

8. حالا کدهای بکاپ دیسکورد را به شما نشان می دهد. در این مرحله دو خط می بینید، که هر کدام یک کد پشتیبان 8 رقمی دارند. هر کدام از این کدها یکبار مصرف هستند، یعنی اگر آن را به شخص دیگری بدهید، آن ها حذف می شوند و دیگر نمی توانید از کد استفاده کنید.

نکات کلیدی دریافت backup code

اگر برای خرید اکانت دیسکورد نیترو از اکسل به دریافت بکاپ کد دیسکورد نیاز دارید، لطفا یکی از کدهای درج شده را برای ما ارسال کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر جلوی کد رزرو تیک زده شده باشد به این معنی است که قبلا استفاده شده است و قابل استفاده مجدد نیست. زیرا کلیه کدهای رزرو یکبار مصرف هستند. بنابراین، هنگامی که سفارشی را ثبت می کنید، باید یک کد پشتیبان استفاده نشده قبلی ارسال کنید. شما می توانید دکمه ایجاد را برای بازنشانی کد پشتیبان یک بار فشار دهید.

در دیسکورد اندروید و آیفون ios مراحل مشابه مراحل بالا می باشد که در قسمت زیر مشاهده می کنید

  1. وارد قسمت تنظیمات کاربری شوید.
  2. روی Show Backup Codes در My Account کلیک کنید و رمز Discord خود را وارد کنید تا کد های پشتیبان نمایش داده شوند.
  3. وقتی روی دکمه View Backup کلیک می کنید، ایمیلی مبنی بر اینکه کد تایید چیزی مشابه همانEWFOCDV است ارسال می شود که باید دوباره در این صفحه وارد کنید.
  4. اکنون لیستی از بکاپ کدهای دیسکورد برای شما ظاهر می شود. که شما می توانید از کدهای بدون علامت تیک استفاده کنید.