درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

قفل شدن اپل آیدی + آموزش آنلاک قفل

Saturday، ۱۴ Mehr ۱۴۰۳

برخی دلایل امنیتی در سیستم دستگاه های اپل گاها سبب قفل شدن اپل آیدی می شوند. در این وضعیت کاربران به حساب کاربری خود دسترسی نداشته و امکان استفاده از برخی برنامه های مرتبط با این آیدی را نخواهند داشت. به همین خاطر باید همواره به دنبال راهکارهایی برای رفع قفل شدن اپل آیدی بگردید. اهمیت حفاظت از اکانت اپل به دلیل مجوزهای ورود به برخی نرم افزارهای پرکاربرد این سیستم عامل بسیار بالا است. پس از خرید اپل ایدی به ارورهای قفل شدن و علت قفل شدن این اکانت بیشتر می پردازیم.

اپل آیدی چیست؟

برای رفع مشکل قفل شدن اپل آیدی پیش تر باید با ماهیت و چیستی این اکانت های ویژه آشنا شوید. کاربران اپل برای ورود به برخی نرم افزارهای اختصاصی در این سیستم عامل باید از یک اپل آیدی معتبر استفاده کنند. از میان این نرم افزارها می توان به سیستم ذخیره سازی آیکلاد اشاره کرد. سرویس ویژه Find My iPhone نیز با به کارگیری قابلیت های یک اپل آیدی معتبر مورد استفاده قرار می گیرد و در مواقع لزوم برای پیدا کردن تلفن همراه گمشده شما به کار می رود.

اهمیت رفع قفل شدن اپل آیدی و پیدا کردن راهکارهایی برای این مشکل به دلیل یکتا بودن این شناسه برای ورود به دستگاه های اپل چند برابر می شود. کاربران با استفاده از این آیدی های معتبر به تمامی سرویس های منحصر به فرد آیفون خود دسترسی خواهند داشت.

علت قفل شدن اپل آیدی

قفل شدن اپل آیدی بیشتر توسط کمپانی اصلی انجام می شود؛ در این وضعیت حساب کاربری شما از طرف شرکت سامسونگ مسدود شده و علت آن دلایل حفاظتی عنوان می شود. در صورتی که رمز اکانت خود را بیشتر از یک بار نادرست وارد کنید، ریسک ایجاد چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت.

به علاوه در صورتی که کمپانی اپل تشخیص دهد که بیشتر از یک کاربر از یک اشتراک استفاده می کند، احتمال قفل شدن اپل ایدی وجود دارد. همچنین در بخش هایی از امکانات کمپانی اپل، سوالاتی از کاربران مطرح می شود که در صورت پاسخ اشتباه، احتمال مسدود شدن اکانت افزایش می یابد.

باز کردن قفل اپل آیدی

ارورهای قفل شدن اپل آیدی

در زمان قفل شدن اپل آیدی گاها ارورهایی برای کاربران ارسال می شود که نشان دهنده ایجاد این مشکلات هستند. کاربران اغلب با ارور You can’t sign in because your account was disabled for security reasons در سیستم اپل آیدی خود رو به رو می شوند. ارور This Apple ID has been locked for security reasons نیز در برخی موارد در زمان قفل شدن اپل ایدی مشاهده می شود که باید به آن توجه داشته باشید. شما می توانید با خرید اپل ایدی معتبر و استفاده درست از این اکانت ها از بروز این مشکلات به شدت پیشگیری کنید.

راه های آنلاک قفل اپل آیدی

پس از بروز مشکلات قفل شدن اکانت اپل باید از چند راهکار ویژه در این زمینه استفاده کنید. برخی از کاربران از نرم افزارهای ویژه ای در این زمینه استفاده می کنند که در این بخش فهرستی از این موارد را مشاهده می کنید:

نرم افزار Apple Support

برای رفع مشکل قفل شدن اپل آیدی حتما از نرم افزار Apple Support استفاده کنید. این پلتفرم مشکلات این برنامه را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کنند. در این خصوص بر اساس مراحل زیر عمل کنید:

  1. پس از نصب برنامه Apple Support وارد این اپ شوید.

  2. در این برنامه گزینه ‘Reset Password’ را بزنید.

  3. در بخش پیش رو گزینه ‘A Different Apple ID’ را پیدا کنید.

  4. سپس ایمیل اپل آیدی خود را در بخش های مربوطه وارد کنید.

  5. سپس مراحل مربوط به تغییر رمز اپل آیدی خود را انجام داده و قفل اکانت خود را باز کنید.

  6. در این بخش باید رمز عبور اپل آیدی خود را تغییر داده و با رمز جدید وارد حساب کاربری شوید.

    استفاده از وب سایت Iforgot

یکی دیگر از راهکارهای رفع قفل شدن اپل آیدی ورود به سایت Iforgot است که به کاربران در این زمینه کمک می کند. این سایت را از مرورگر خود پیدا کرده و رمز عبور فراموش شده خود را برای از بین بردن قفل اکانت اپل خود پیدا کنید. در این زمینه مراحل زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. ابتدا اپل آیدی خود را وارد کرده و کدهای امنیتی موجود در تصویر را بزنید.

  2. در بخش بعدی مراحل مربوط به تغییر رمز و پسورد مشاهده می شوند.

  3. سپس با پسورد جدید خود وارد برنامه شوید.

نرم افزار AnyUnlock – iCloud Activation Unlocker

در برخی موارد اپل آیدی شما در برنامه آیکلاد گیر می کند؛ در این شرایط باید به صاحب قبلی آیفون مراجعه کرده و از او اطلاعات خواسته شده در فیلدهای مربوطه را وارد کنید. در برخی موارد کاربران به صاحب قبلی تلفن همراه دسترسی ندارند. به همین خاطر ناچارا از برنامه هایی مانند AnyUnlock – iCloud Activation Unlocker استفاده می کنند. این برنامه برای سیستم مک بوک و ویندوز قابل دانلود است و در سریع ترین زمان ممکن مشکل قفل شدن اپل آیدی شما را از بین می برد.

در خصوص استفاده از این نرم افزار حتما آیفون خود را با سیم به لپ تاپ متصل کنید و پس از اتصال گزینه استارت را بزنید. در مرحله بعدی گزینه Jailbreak را بر روی آیفون خود فعال سازی کرده و در حین استفاده از نرم افزار هیچ تماسی برقرار نکنید. پس از انجام تنظیمات در این برنامه هرگز نباید آیفون خود را ریست کنید. در این مرحله باید برای اتمام فرایند آنلاک کمی صبر کنید تا زمانی که پیغام iCloud Activation is bypassed successfully برای شما نمایش داده شود.

نتیجه گیری

در سال های اخیر بسیاری از کاربران اپل با مشکل قفل شدن اپل آیدی روبرو شده اند که دردسرهای بسیاری برای آن ها به همراه داشته است. اما در این بخش به چند راه میان بر برای حل این مشکلات اشاره کردیم. شما می توانید از چند نرم افزار برای رفع مشکل قفل شدن اپل آیدی استفاده کرده و یا به سایت های اختصاصی مربوط به ریست پسورد مراجعه کنید.