👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

استریم در اسپاتیفای چیست؟

Tuesday، ۲۱ Farvardin ۱۴۰۳

یکی از برنامه های بین المللی پرطرفدار در دنیای امروز اسپاتیفای نام دارد که برای پخش انواع سبک های موسیقی کاربرد دارد. این پلتفرم قابلیت ها و امکانات متعددی دارد و همواره مورد توجه کاربران می باشد. استریم در اسپاتیفای راه حلی برای پخش موزیک همراه با اتصال به اینترنت می باشد. برخی از کاربران فایل های موسیقی را به صورت آفلاین نیز استریم می کنند. استریم موسیقی در اسپاتیفای با قوانین خاصی همراه است که شما پس از خرید اکانت اسپاتیفای میبایست آن ها را رعایت کنید. که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد:

استریم در اسپاتیفای چیست

استریم موسیقی چیست؟

اسپاتیفای یک برنامه کاربردی است که بیشترین ترک های موسیقی در دنیا را دارا می باشد و همگی آن ها را در اختیار همه کاربران خود قرار می دهد. در صورتی که اسپاتیفای را برای پخش موزیک انتخابی خود استفاده نکنید، باید ابتدا آن را دانلود نمایید و سپس آن را پخش کنید. البته شما با این روش نمی توانید به میلیون ها فایل موسیقی در اسپاتیفای دسترسی یابید و بهترین قابلیت اسپاتیفای، استریم فایل های موسیقی می باشد. شما با استفاده از این قابلیت مهم می توانید بدون دانلود آهنگ ها، قادر به پخش آن ها شوید. به همین خاطر اسپاتیفای به عنوان مهمترین برنامه پخش و استریم فایل های صوتی می باشد. شما می توانید با یک جست و جو در برنامه اسپاتیفای و دستیابی به فایل های انتخابی خود، آنها را سریع پخش و استریم کنید. برای استریم آهنگ در اسپاتیفای هم اکانت های رایگان و اکانت های پریمیوم مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

مراحل استریم در اسپاتیفای

برای استریم کردن در اسپاتیفای چند مرحله ساده باید انجام دهید که به شرح زیر می باشند:

1. ورود به برنامه

ابتدا شما باید اپ اسپاتیفای را دانلود نمایید و یک اکانت برای برنامه بسازید. شما می توانید با استفاده از یک آدرس ایمیل اکانت اختصاصی خود را بسازید.

2. انتخاب آهنگ

برای استریم آهنگ ها، لازم است به دنبال فایل موسیقی انتخابی خود بگردیم. به همین منظور بایستی در بخش سرچ برنامه به دنبال اسم خواننده یا آهنگ مورد نظر خود بگردید و سپس اکانت مورد نظر خود را فالو کنید.

3. تشکیل پلی لیست

مرحله بعد نوبت تشکیل پلی لیست می باشد. شما باید فهرستی از فایل های موسیقی دلخواه خود را تشکیل دهید. سپس شما می توانید هر یک از آهنگ ها را پخش کنید و با ولوم مناسب پلی کنید. پس از گذشت 30 ثانیه از پخش هر آهنگ، فایل کامل آن برایتان استریم می شود. البته بهتر است که هر فایل را به صورت کامل پلی کنید سپس به سراغ پخش ترک بعدی بروید.

4. استفاده از هدفون

استفاده از هدفون نیز یک راه حل کاربردی برای استریم کردن اسپاتیفای می باشد. شما می توانید هدفون خود را به دستگاه متصل کنید و آهنگ های اسپاتیفای را روی حالت پخش بگذارید. در این حالت شما می توانید همزمان با فعالیت های روزمره خود فایل های موسیقی اسپاتیفای را نیز استریم کنید. البته در این روش صدای موزیک را به صورت کامل نباید ببندید.

بررسی آمار استریم در اسپاتیفای

بررسی وضعیت آماری استفاده از این برنامه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این آمار نشان می دهد که هر یک از ترک های موسیقی انتخابی شما چند نوبت پلی شده اند. آمار استریم باعث افزایش آمار و حق انتشار برای کاربران می شود. در برخی موارد آمار استریم پخش ترک ها در اسپاتیفای افزایش می یابد، در حالی که آمار شنوندگان ثابت می ماند، این وضعیت به معنای این است که برخی از فالوورهای شما، ترک های انتخابی را بارها و بارها استریم کرده اند.

نرم افزارهای استریمینگ

در این زمینه نرم افزارهای کاربردی بسیاری نیز ابداع شده اند که فرایند استریم را به راحتی برای شما انجام می دهند. این برنامه ها زیرساخت های قوی دارند و سرورهای قدرتمندی نیز در هر یک از آنها به کار رفته است از جمله این موارد می توان می توان به فیسبوک لایو، یوتیوب لایو،اینستاگرام لایو و… اشاره کرد که فرایند استریم را با قدرت بالایی انجام می دهند.

نرم افزارهای ایرانی مانند لنز و آنتن هم برای استریم فایل های مورد نظر به کار می روند. البته در این زمینه برنامه های حرفه ای تر برای ارائه فایل های آموزشی نیز ابداع شده اند که از میان آن ها می توان به ادوبی کانکت اشاره کرد که با بهترین قابلیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات استریم آهنگ ها

برای استریم فایل های موسیقی باید دقت بالایی داشته باشید. در صورتی که از اکانت های پریمیوم استفاده کنید، شما می توانید استریم فایل های صوتی به صورت آفلاین را نیز انجام دهید. اما با اکانت های رایگان فقط در حالت آنلاین استریم آهنگ ها انجام می پذیرد.