👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

اکانت ظرفیتی چیست؟

Thursday، ۱۶ Farvardin ۱۴۰۳

انواع اکانت های PSN برای استفاده از بازی های دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این حساب ها، بازی های مورد نظر بر روی پلی استیشن 4 و 5 اجرا خواهند شد. این اکانت ها گاها به صورت ظرفیتی فعال سازی می شوند. هر یک از ظرفیت های PSN، قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. اکانت ظرفیتی گاها به صورت دائمی گارانتی می شود و قابلیت خرید و فروش بازی ها را برای کاربران فراهم می کنند که شما در کنار خرید پلاس میتوانید از فروشگاه اکسل تهیه نمایید. در این بخش به بررسی این مهم می پردازیم که ویژگی های اکانت ظرفیتی چیست و چه قابلیت هایی در این اکانت ها وجود دارد؟

اکانت ظرفیتی چیست

اکانت PSN چه ظرفیت هایی دارد؟

اکانت ظرفیتی چیست و چه مدل هایی دارد؟ این پرسش پرتکرار دغدغه بسیاری از گیمرهای حرفه ای در این حوزه محسوب می شود. با روی کار آمدن حساب های ظرفیتی PSN بسیاری از کاربران از این قابلیت های جدید استفاده کردند. این روزها حساب ظرفیتی PSN محبوبیت قابل توجهی در میان گیمرها دارد. بسیاری از بازی های امروزی به صورت فیزیکی وجود ندارند و تنها می توان به نسخه های دیجیتالی آن ها دسترسی پیدا کرد. استفاده از قابلیت های دیجیتالی این بازی ها مزایای بی شماری برای کاربران به همراه دارد. با استفاده از این بازی ها کنسول شما کمتر تحت فشار قرار می گیرد و بازی ها بدون مشکل اجرا خواهند شد. برای دسترسی به این بازی ها در سرویس PSN باید از اکانت های ظرفیتی استفاده کنید. برخی از مهمترن دسته بندی های این اکانت ها را در ادامه مشاهده می کنید:

اکانت ظرفیت شماره یک

برای این که ببینیم اکانت ظرفیتی چیست، باید به قابلیت های هر یک از این حساب ها توجه داشته باشید. اکانت ظرفیت شماره یک، دسترسی ساده ای به انواع عناوین بازی و اکانت های پلی استیشنی را فراهم می کند. با استفاده از قابلیت های این اکانت به صورت آفلاین و آنلاین از بازی های دیجیتالی PSN بهره مند خواهید شد. در این روش بازی امکان خرید و فروش و نصب مجدد ندارند. به همین خاطر کاربران قادر به فروش اکانت خریداری شده نخواهند بود. به علاوه هیچ گارانتی در رابطه با دسترسی به اکانت ظرفیت شماره یک ارائه نمی شود که گاها برای کاربران مشکل ساز خواهد بود.

همواره توصیه می شود که بازی های این اکانت را به صورت آفلاین انجام دهید؛ استفاده از قابلیت های آنلاین بازی ها در این اکانت گاها مشکل ساز می شود. حساب های ظرفیت یک به گونه ای ایجاد می شوند که کاربران کلیه بازی ها را بر روی انواع یوزرهای کنسول اجرا کنند. این اکانت ها اغلب با هزینه های مقرون به صرفه ای خریداری می شوند. در صورتی که بازی ها را به صورت آفلاین انجام می دهید، از اکانت های ظرفیت یک بدون نگرانی در رابطه با قفل شدن برنامه استفاده کنید.

حساب کاربری ظرفیت دو

انجام بازی ها به صورت آفلاین و آنلاین تجربه کاربری لذت بخش تری برای گیمرهای حرفه ای به همراه می آورد. در این راستا استفاده از قابلیت های اکانت ظرفیت دو PSN مزایای بی شماری خواهد داشت. برای این که مشخص شود، اکانت ظرفیتی چیست، باید به ویژگی های هر یک از این حساب های کاربری توجه داشته باشید. با خرید این ظرفیت، عناوین مورد نظر بر روی اکانت های مختلف قابل اجرا خواهند بود. شما می توانید این اکانت ها را به سهولت بفروشید و از قابلیت های نصب مجدد آن ها بهره مند شوید. این ویژگی های کاربردی توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده اند.

این اکانت ها به سهولت قفل نمی شوند و در صورت قفل شدن از شرایط گارانتی بهره مند خواهید شد. هزینه خرید این اکانت ها اغلب بیشتر از ظرفیت دو PSN است که در مقایسه با قابلیت های پیشرفته آن، توجیه پذیر خواهد بود. در صورتی که به رقابت های آنلاین در بازی های PSN علاقه دارید، از ظرفیت دو استفاده کنید.

حساب کاربری ظرفیت سوم

این حساب کاربری با اتصال کامل به اینترنتی قابل استفاده است. به همین خاطر برای خرید این اکانت ابتدا از دسترسی دائمی به اینترنت اطمینان حاصل کنید. برای استفاده از قابلیت های ظرفیت سوم PSN نیازی به اینترنت پر سرعت نخواهید داشت. حجم داده اینترنت شما در این روش خیلی مصرف نمی شود که مزایای بی شماری برای کاربران به ارمغان می آورد. با خرید این اکانت ها، گیمرها تنها در یک یوزر از عناوین موجود در آن استفاده خواهند کرد. این وجه تمایز مهم، بزرگترین تفاوت اکانت های ظرفیتی دوم و سوم به شمار می روند.

مزایا و معایب اکانت های ظرفیتی PSN

با در نظر گرفتن انواع دسته بندی های اکانت ظرفیتی PSN باید دید مزایا و معایب اکانت ظرفیتی چیست؟ هر یک از این اشتراک ها هزینه های به صرفه تری برای استفاده از عناوین بازی مختلف به همراه می آورند. به علاوه تنوع بالا بین ظرفیت های PSN به کاربران کمک می کند که با در نظر گرفتن نیازهای خود یک اکانت مناسب خریداری کنند. در مقابل این مزایا محدودیت هایی نیز در اکانت های ظرفیتی متوجه کاربران است.

عدم انعطاف پذیری زمانی این اکانت ها یکی از مشکلات رایج در استفاده از آن ها به شمار می رود. در اکانت های ظرفیتی شما به همه بازی ها دسترسی نخواهید داشت. به علاوه با استفاده از این اکانت ها بازی ها قابلیت انتقال به کنسول دیگر را نخواهند داشت. با وجود این محدودیت ها این روزها بسیاری از کاربران کنسول و PSN از این اکانت های ظرفیتی استفاده می کنند.

جمع بندی

در این بخش متوجه شدیم که منظور از اکانت ظرفیتی چیست و این اکانت ها در چه دسته بندی هایی ارائه می شوند. هر یک از انواع اکانت های ظرفیتی PSN قابلیت ها و ویژگی های به خصوصی در اختیار کاربران قرار می دهند. با در نظر گرفتن این که مزایای استفاده از اکانت ظرفیتی چیست، به دلیل محبوبیت بالای این پلتفرم ها در سال های اخیر پی بردیم. هر یک از این اشتراک ها به صورت آفلاین و آنلاین در اختیار کاربران قرار می گیرند و لذت بازی ها را افزایش می دهند. شما می توانید اکانت های ظرفیتی را با هزینه های متفاوتی خریداری کنید.