👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

فعال و غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای گیم پس

Saturday، ۲۶ Esfand ۱۴۰۲

با فعال کردن تایید هویت دومرحله‌ای در واقع یک لایه‌ی محافظتی اضافی به غیر از نشانه‌ی کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خودتان اضافه می کنید. با فعال کردن تایید دومرحله ای، برای ورود به اکانت تان بعد از وارد کردن ایمیل و رمز اکانت، باید یک رمز دیگر که به صورت موقت به ایمیل شما به صورت پیامک ارسال می شود و یا از طریق نرم افزار Google Authenticator برای شما ارسال می شود را برای وارد شدن به اکانت تان نیز وارد کنید. این آپشن باعث امنیت بیشتر اکانت شما پس از خرید گیم پس میشود.

تایید دو مرحله ای گیم پس

چرا باید تایید دو مرحله ای گیم پس را فعال کنیم؟

مهم ترین دلیل فعال کردن تایید دومرحله ای، افزایش امنیت اکانت می باشد . وقتی شما اکانت خود را دو مرحله ای می کنید، شانس به سرقت رفتن و دسترسی افراد غیرمجاز به اکانت شما غیر ممکن می شود و اگر شخصی قصد ورود غیرمجاز به اکانت شما را کند، باید به ایمیل یا تلفن همراه شما نیز دسترسی داشته باشد و به طور کلی این غیر ممکن می باشد. همچنین یکی از پیش نیازها برای شرکت در تورنومنت های فورتونایت یا گیفت کردن آیتم برای دوستانتان، فعال کردن تایید دو مرحله ای اکانت می باشد. اگر کاربر پلی استیشن هستید، پیشنهاد میکنیم آموزش فعال و غیرفعال کردن دومرحله ای اکانت پلی استیشن را نیز تجربه کنید.

آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اکانت گیم پس

  1. از طریق لینک www.epicgames.com/id/login وارد سایت گیم پس شوید.
  2. بعد از ورود به سایت، گزینه Sign in with Epic Games را انتخاب نمایید.
  3. سپس، رمز و ایمیل خود را به ترتیب در فیلد ها وارد کنید و گزینه Log in Now را کلیک نمایید.
  4. بعد از وارد کردن رمز و ایمیل خود، وارد صفحه مشخصات اکانت شوید. در این صفحه باید روی گزینه Password and Security کلیک کنید.
  5. در صفحه بعد، به پایین صفحه بروید و از قسمت Two-Factor Authentication روش موردنظر خود را برای فعال کردن تایید دومرحله ای انتخاب نمایید.
  6. با کلیک روی هر گزینه، صفحه ای باز می شود که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در ادامه، هر سه روش را برای شما شرح خواهیم داد.
  7. فعال کردن تایید دومرحله ای از طریق اپلیکیشن Google Authenticator
  8. اپلیکیشن Google Authenticator را بایستی از طریق گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.
  9. سپس گزینه Authenticator App را فعال نمایید. اپلیکیشن را در گوشی خود نیز می توانید اجرا کنید. روی دکمه شناور + سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه Scan a QR Code را کلیک نمایید.
  10. سپس بارکد را اسکن کنید، کدی که در اپلیکیشن به شما نمایش داده می شود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و گزینه Activate را کلیک کنید، اگر تمام مراحل را با دقت انجام داده باشید تایید دو مرحله ای اکانت شما با موفقیت فعال می شود.

از کدهای نشان داده شده اسکرین شات بگیرید و با کلیک روی گزینه Download Codes آن ها را به صورت فایل متنی txt دانلود نمایید. این کدها، کد های پشتیبانی یا بک آپ کد هستند. وقتی اپلیکیشن را اشتباهی پاک کنید، می توانید با استفاده از این کدها وارد اکانت خود شوید. دقت کنید که هر کد، فقط یک بار قابل استفاده می باشد.

فعال کردن تایید دومرحله ای از طریق پیامک

  1. گزینه SMS Authentication را فعال کنید.
  2. سپس در پنجره باز شده، کد کشور را انتخاب نمایید، اگر ساکن ایران هستید، بایستی 98 را انتخاب کنید و در ادامه شماره همراه خود را بدون 0 وارد کنید و روی گزینه Send Code کلیک نمایید.
  3. کد 6 رقمی که از طریق پیامک دریافت می کنید را در فیلد مشخص شده وارد کنید و روی گزینه Activate کلیک کنید هم اکنون کد تایید دو مرحله ای اکانت شما با موفقیت فعال می شود.

فعال کردن تایید دومرحله ای از طریق ایمیل

  1. گزینه Email Authentication را فعال کنید.
  2. در پنجره باز شده، کد 6 رقمی ای که به ایمیلتان ارسال می شود را وارد نمایید و سپس گزینه Continue را کلیک کنید، تایید دومرحله ای اکانت شما با موفقیت فعال می شود.

غیرفعال کردن تایید دومرحله ای اکانت اپیک گیمز

  1. برای غیرفعال کردن تایید دومرحله ای اکانت گیم پس، بایستی روی گزینه هایی که فعال (آبی) هستند کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده، گزینه Proceed را کلیک نمایید.
  2. غیرفعال بودن همه گزینه ها به معنای غیرفعال بودن تایید دومرحله ای اکانت گیم پس می باشد.
  3. اگر در انجام هر یک از مراحل به مشکلی برخوردید، با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.