👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

تلگرام پرمیوم چیست؟

Wednesday، ۸ Farvardin ۱۴۰۳

تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) نسخه پولی تلگرام است که امکانات و قابلیت های جذاب و بی نظیری مانند عکس پروفایل متحرک، مدیریت چت، حذف تبلیغات و دانلود سریعتر فایل‌ها و … را به کاربران ارائه می‌دهد.در تلگرام پرمیوم تمامی امکاناتی که تاکنون در نسخه رایگان تلگرام موجود بود، همچنان بر سر جای خود باقی می‌ماند و شما از این امکانات، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می توانید استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید از قابلیت های بیشتر تلگرام استفاده کنید باید اقدام به خرید تلگرام پرمیوم از طریق فروشگاه اکسل نمایید. در نسخه تلگرام پریمیوم ویژگی‌هایی وجود دارد که نسخه رایگان از آن بی بهره است. در ادامه تفاوت ها و مزیت‌های تلگرام پرمیوم را برایتان شرح خواهیم داد.

تلگرام پرمیوم چیست

امکانات تلگرام پرمیوم

نسخه Premium تلگرام محدودیت‌ها را کنار زده و امکانات بیشتری برای کاربرانش فراهم کرده است. در واقع این ویژگی‌ها سبب شده که کاربران به استفاده از تلگرام پرمیوم ترغیب شوند. امکانات و ویژگی‌های نسخه پریمیوم تلگرام به شرح زیر می باشند:

1. حذف تبلیغات

تلگرام برای کاربران تلگرام پرمیوم، این امکان را ایجاد کرده است که شاهد هیچ گونه تبلیغاتی در برنامه نباشند. شما با دانلود نسخه پریمیوم دیگر شاهد هیچ تبلیغاتی نخواهید بود.

2. استیکرهای سفارشی شده

نسخه رایگان تلگرام، استیکرهایی زیادی دارد اما تلگرام پریمیوم، استیکرهای بیشتری با قابلیت سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. این استیکرها از استیکرهای معمولی بزرگتر هستند و جلوه بهتری نیز دارند.

3. سرعت دانلود بالاتر

نسخه رایگان تلگرام، سرعت دانلود پایینی دارد اما با نصب تلگرام پریمیوم شما می‌توانید با سرعت بالاتر از اینترنت ، فایل‌های خود را دانلود کنید.

4. تبدیل صوت به متن

تلگرام از مدت‌ها پیش قابلیت ارسال پیام‌های صوتی را پشتیبانی می‌کرد. این برنامه، قابلیت این را دارد که گفتار شما را در لحظه تایپ کند و در قالب پیام متنی به مخاطب ارسال کند.

5. افزایش ظرفیت‌ها

ظرفیت‌ تلگرام پرمیوم دو برابر تلگرام معمولی است. برای نمونه، در نسخه رایگان این برنامه شما فایل‌ها را با حداکثر حجم 2 گیگابایت می توانید آپلود کنید اما در تلگرام پرمیوم می‌توانید فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت را به راحتی آپلود کنید. به علاوه ، در نسخه رایگان تلگرام، حداکثر ظرفیت گروه‌ها 5 هزار نفر است اما در نسخه پرمیوم می‌توانید گروه‌هایی با ظرفیت 10 هزار نفر را هم ایجاد کنید.

6. عکس پروفایل متحرک

در نسخه رایگان تلگرام، شما تنها امکان نشان دادن یک تصویر ثابت از ویدئو را به کاربران دارید. اما در تلگرام پرمیوم شما می‌توانید تصویر پروفایل خود را به صورت متحرک و یا انیمیشن نیز قرار دهید.

7. آیکون و نشان های ویژه

کاربران تلگرام پریمیوم، یک آیکون ویژه در کنار نام کاربری خود دارند که از سایر کاربران عادی، متمایز می‌شوند و هر کسی با مشاهده پروفایل متوجه می‌شود که در حال استفاده از نسخه پولی این نرم افزار هستید.

8. مدیریت چت بهتر

شما در تلگرام پرمیوم به راحتی می توانید کانال‌هایی که در آنها عضو هستید، را مدیریت کنید. برای نمونه در تلگرام پرمیوم می‌توانیید چندین پوشه ایجاد کنید تا صفحه تلگرام شما شلوغ نشود. همچنین می‌توانید یکی از پوشه‌های خود را انتخاب کنید تا به صورت پیش فرض در زمان باز کردن تلگرام، بالا بیاید.

این امکانات نیاز به پرداخت اشتراک تلگرام پریمیوم به صورت ماهانه دارد که فروشگاه اکسل با کمترین قیمت اکانت پرمیوم تلگرام را در اختیار شما به صورت قانونی قرار میدهد.

علاوه بر این هم فضای نامحدود ابری همچنان برای تمامی کاربران رایگان خواهد ماند.