👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

دی ان اس های جدید برای اسپاتیفای 1402 ( آپدیت میشود)

Sunday، ۴ Tir ۱۴۰۲

اگر با ارور های نظیر Something Wrong و یا Spotify Offline در اپلیکیشن اسپاتیفای مواجه میشید، شما برای حل این مشکل نیاز به دی ان اس اسپاتیفای خواهید داشت . این dns های اسپاتیفای به شما کمک میکنند تا با اتصال به اون ها مجدداً بتونین بدون محدودیت از این برنامه دانلود کنید و یا به صورت آنلاین آهنگ گوش بدید و با خرید اکانت اسپاتیفای از امکانات کامل اون بهره مند بشید.

در نظر داشته باشید که دی ان اس های لیست زیر دائما توسط تیم اکسل بررسی و چک میشن و در صورت عدم اتصال اسپاتیفای، این لیست مجدد و مجدد آپدیت میشه. تا شما عزیزان بتونین بهترین کیفیت رو از خرید اسپاتیفای بهره مند بشید.

لطفا دی ان اس های زیر را اگر در سایت و یا کانالی استفاده کردید فراموش نکنید که منبع رو ذکر کنید :)

با تشکر

اولین چیز اینه که باید یاد بگیرید چطوری دی ان اس برای اسپاتیفای تنظیم کنین. به تفکیک برای دیوایس های مختلف در زیر قرار میدم آموزشش رو :

dns برای اسپاتیفای اندروید :

برای استفاده از دی ان اس برای اسپاتیفای اندروید ابتدا اپلیکیشن رو از گوگل پلی دانلود کنید. (( دانلود )) اگر به گوگل پلی دسترسی ندارید از کافه بازار از این لینک دانلود کنید.

آموزش استفاده هم بسیار راحت هستش در فیلد های Primary و Secondary و یا DNS1 و DNS2 دی ان اس هایی که ما در ادامه معرفی میکنیم رو بزارید و سپس اکتیو و یا استارت رو بزنین تا وصل بشه.

ویندوز :

ای او اس:

از داخل اپ استور از این لینک اپلیکیشن رو دانلود کنین و در فیلد های Primary و Secondary و یا DNS1 و DNS2 دی ان اس هایی که ما در ادامه معرفی میکنیم رو بزارید. و سپس اکتیو و یا استارت رو بزنین تا وصل بشه.

خب این از مرحله دانلود اپلیکیشن که خیلی راحت هستش. بریم برای معرفی دی ان اس ها.

1- دی ان اس ترکیبی الکترو و رادار ( چک شده بر روی اینترنت همراه اول ، ایرانسل ، شاتل ، مبین نت )

ما این دی ان اس رو بر روی اینترنت های که در بالا ذکر شده تست کردیم و به خوبی جواب میده.

مقادیر عکس بالا رو در DNS1 و DNS2 پر کرده و سپس Start رو بزنین تا متصل بشه.

2- دی ان اس اسپاتیفای ترکیبی کلودفلر و شکن (چک شده بر روی اینترنت همراه اول، ایرانسل، شاتل، های وب)

برای اینکه ببینید یک دی ان اس جواب داده یا نه، بهتره از طریق این لینک چک کنین و اگر صفحه لود شد و ارور نداد، یعنی اوکی هستش.

مقادیر عکس بالا رو در DNS1 و DNS2 پر کرده و سپس Start رو بزنین تا متصل بشه.

3- dns اسپاتیفای ترکیبی کلودفلر و الکترو (چک شده بر روی اینترنت همراه اول، ایرانسل، شاتل، رایتل)

هر زمان هر کدام از دی ان اس ها از کار افتادن از طریق پشتیبانی سایت و یا تلگرام به ما اطلاع بدید تا دی ان اس هایی جدیدی بهتون معرفی کنیم.

مقادیر عکس بالارو در DNS1 و DNS2 پر کرده و سپس Start رو بزنین تا متصل بشه.

حتما هر سه تا دی ان اس اسپاتیفای رو داشته باشید که هر زمان هر کدوم مشکل خورد از دیگری بتونین استفاده کنین. یادتون نره با اشتراک گذاری این آموزش به دیگران کمک بزرگی به جا افتادن فرهنگ استریم در کشور عزیزمون خواهید کرد. با سپاس