👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

آموزش ساخت سرور دیسکورد

Thursday، ۱۷ Esfand ۱۴۰۲

برنامه نیترو در سال های گذشته به رقیب سرسخت پلتفرم بین المللی اسکایپ تبدیل شده است. این سرویس در میان پلتفرم های چت گیمینگ قرار می گیرد و لذت بازی های گروهی را برای گیمرها افزایش داده است. مدیران پروژه های آنلاین و گیمرها از مهمترین کاربران این پلتفرم حرفه ای محسوب می شوند. ساخت انواع آواتارهای دیجیتال، ایموجی های سه بعدی و قابلیت های اشتراک گذاری دسکتاپ در میان بازیکنان از مهمترین مزایای این اکانت به شمار می رود. شما می توانید با عضویت در این برنامه به خانواده 150 میلیونی نیترو بپیوندید.

آموزش ساخت سرور دیسکورد

مراحل ساخت سرور دیسکورد بصورت حرفه ای

ساخت یک سرور دیسکورد حرفه ای نیازمند توانایی‌ها و دانش فنی زیادی است. امکانات و تنظیمات مختلفی در سرورهای دیسکورد وجود دارد که بیشتر آن‌ها بر اساس نیازهای خاص کاربران تنظیم می‌شوند. در ادامه چند مورد اصلی برای ساخت یک سرور دیسکورد حرفه ای را بررسی می‌کنیم:

  • تعیین هدف: ابتدا باید هدف و نیازهای سرور خود را مشخص کنید. آیا قصد دارید یک سرور برای بازی‌های ویدیویی داشته باشید، یا برای گفتگوی تخصصی در یک زمینه خاص؟
  • انتخاب نام مناسب: نام سرور باید با موضوع و فعالیت‌های آن همخوانی داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی تشخیص دهند که سرور چه محتوایی دارد.
  • تنظیمات امنیتی: برای حفاظت از سرور خود می‌توانید از تنظیمات امنیتی مختلفی استفاده کنید، مانند فعال سازی 2FA برای اعضا، اعطا کردن دسترسی‌های مناسب به افراد مختلف و ...
  • افزایش رفتار حرفه‌ای: تنظیم قوانین و محدودیت‌های مناسب در سرور، مدیریت پیام‌ها و روندها، بهبود ارتباطات و...
  • استفاده از بات‌های دیسکورد: بات‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا اتوماسیون برخی از فعالیت‌ها را داشته باشید و امکانات بیشتری را برای اعضا ارائه دهید.
  • فعالیت منظم و مدیریت صحیح: اهمیت دارد که فعالیت‌ها و محتواهای مناسبی در سرور ارائه داده شود و مدیریت منظمی برای حفظ حیات سرور و فعالیت‌های آن انجام شود.

با دنبال کردن این موارد و استفاده از امکانات دیسکورد، می‌توانید یک سرور حرفه ای و موفق بسازید. برای اطلاعات بیشتر و جزئی‌تر می‌توانید به منابع و آموزش‌های آنلاین مراجعه کنید.

آشنایی با سرور های دیسکورد

این برنامه بیشتر به چه کسانی پیشنهاد می شود؟ این پلتفرم در واقع نوع دوم برنامه Nitro 1 است که در دو نوع کلاسیک و بوست در دسترس کاربران قرار می گیرد. Nitro Discord، امکانات ویژه صوتی و تصویری را با کیفیت بالا ارائه می دهد. عکس ها و پروفایل های متحرک این برنامه، نهایت کیفیت استریم در بخش های مختلف و... رضایت کاربران را جلب کرده اند. البته اشتراک رایگان این برنامه محدودیت هایی برای استفاده از آن ایجاد می کند. با خرید اشتراک ویژه این پلتفرم به همه قابلیت های تعریف شده در آن دسترسی خواهید داشت.

اگر می خواهید بدانید، نیترو دیسکورد چرا به محبوبیت رسیده، به قابلیت های رقابتی این پلتفرم توجه داشته باشید. گیمرها با به کارگیری قابلیت های این برنامه، عملکرد گروهی بهتری در سر تا سر بازی ها و گیم ها خواهند داشت. امکانات چت کنفرانس نیز در این پلتفرم با بهترین کیفیت ارائه می شوند و لذت بازی ها را چند برابر می کنند.

قابلیت های ساخت سرور دیسکورد

قابلیت های این پلتفرم حرفه ای با وجود ابزارهای قدرتمند، برقراری ارتباط بین بازیکنان را ساده تر می کنند. این ابزارها در بخش های مختلفی از بازی ها در اختیار گیمرهای حرفه ای قرار می گیرند. برخی از مهمترین آن ها را در این بخش معرفی می کنیم:

1. قابلیت افزایش حجم آپلود در نیترو

مزایا و قابلیت های ویژه این پلتفرم برای افزایش حجم آپلود یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن است. شما می توانید با به کارگیری این قابلیت ها حجم آپلود فایل ها را افزایش دهید. این قابلیت در اشتراک کلاسیک تا 50 مگ و در اشتراک بوست تا 100 مگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. به این ترتیب هر گونه محدودیت برای دسترسی به برنامه های این پلتفرم از بین می رود.

2. کیفیت بالای استریم

اگر به دنبال کیفیت استریم بالاتر هستید، یکی از اکانت های بوست و کلاسیک را امتحان کنید! این اکانت های ویژه استریم کاربران به 1080 و 720 می رسانند. با استفاده از هر یک از این اکانت ها شرکت در بازی ها ساده تر می شود. در نظر گرفتن این مزایای برای این که ببینیم چه قابلیت هایی دارد، حائز اهمیت است. کیفیت بالای استریم ارتباط بین گیمرها را بهبود می بخشد.

3. دریافت نشان در پروفایل

استفاده از اکانت های پریمیوم این پلتفرم، نشان و علامت این پلتفرم را به پروفایل اکانت شما اضافه می کند. پس از پایان دوره استفاده از اکانت، این نشان ها خود به خود حذف می شوند. با این وجود این قابلیت برای افزایش اعتبار اکانت گیمرها مورد توجه قرار دارد. دریافت نشان این برنامه در پروفایل در همه اکانت های پریمیوم میسر خواهد بود.

4. دسترسی به ایموجی های متنوع

در پلتفرم Nitro تعداد قابل توجهی از ایموجی های متحرک و ثابت در اختیار کاربران قرار می گیرند. هر یک از این ایموجی ها جذابیت برقراری ارتباط در این پلتفرم را افزایش می دهند. تا زمانی که کاربر این برنامه نباشید، تنها ایموجی های عادی در اختیار شما قرار می گیرند؛ با استفاده از اکانت پریمیوم این برنامه، ایموجی های متنوع و اختصاصی این پلتفرم هم قابل استفاده خواهند بود.

قابلیت اضافه کردن بنر شخصی

قابلیت های Nitro Discord در اکانت بوست، اغلب کاربردی تر از پلتفرم کلاسیک هستند؛ در این میان امکانات اضافه کردن بنر شخصی متحرک در بخش پروفایل از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردار هستند. شما می توانید با خرید این اشتراک ها در بالای اکانت خود، بنرهایی با ابعاد 240*600 قرار دهید که جذابیت اکانت شما را بیشتر می کنند.

قابلیت افزایش تعداد عضویت نیترو بوست

هر یک از اشتراک های این برنامه، قابلیت های منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار می دهند. در این میان نیترو بوست، با قابلیت اضافه کردن عضویت در سرورها هر محدودیتی را برای کاربران از بین می برد. پس از پایان هر اشتراک، سرورهای اضافه شده در اکانت مورد نظر باقی می مانند. قابلیت افزایش تعداد عضویت در این برنامه در هزینه های کاربران صرفه جویی می کند.

کاربران سرور های دیسکورد چه کسانی هستند؟

این مسئله یکی از چالش های انتخاب و ساخت سرور دیسکورد محسوب می شود.

  • اگر در کسب و کار خود به قابلیت هایی برای انتقال فایل ها با کیفیت زیاد نیاز دارید، بی شک این برنامه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • کسانی که از قابلیت های برقراری تماس های صوتی و آنلاین در طول روز استفاده می کنند، به امکانات این پلتفرم نیاز خواهند داشت.
  • گیمرهایی که به انجام بازی های تیمی علاقه دارند، در این برنامه امکانات گسترده ای دریافت می کنند.
  • کاربرانی که در گروه های بازی های 3 بعدی شرکت کرده و به تمام محتوای موجود در این کانال ها نیاز دارند، از قابلیت های Nitro Discord استفاده می کنند.
  • برای شرکت در چت های گروهی حرفه ای در کسب و کارهای مختلف، استفاده از چنین برنامه هایی ضرورت دارد.
جمع بندی

اگر به دنبال یک پلتفرم ارتباطی قدرتمند می گردید، بی شک نیترودیسکورد بهترین انتخاب شما خواهد بود. در این بخش به بررسی یک چالش اساسی در میان گیمرها و بازیکنان امروزی پرداختیم و دریافتیم این پلتفرم حرفه ای برای سهولت در برقراری ارتباط بین بازیکنان طراحی شده است. انواع مختلف اشتراک های پریمیوم دیسکورد هر یک با هزینه های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می گیرند. شما می توانید از نسخه های رایگان این برنامه برای آشنایی بیشتر استفاده کنید و سپس اکانت های پریمیوم را خریداری نمایید.