👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

عوض کردن رمز اپل ایدی

Saturday، ۱۲ Esfand ۱۴۰۲

برای این که به امکانات و قابلیت های دستگاه های اپل دسترسی داشته باشید، پیش از هر چیز باید یک اپل آیدی معتبر بسازید و یا اقدام به خرید اپل ایدی کنید. پس از ساخت این آیدی، باید یک رمز مناسب برای افزایش ایمنی آن انتخاب کرده و آن را محفوظ نگه دارید. برخی از کاربران در شرایط خاص نیاز به تعویض این رمزهای عبور دارند. عوض کردن رمز اپل ایدی به دلیل فراموشی آن یا دلایل امنیتی ویژه ضرورت دارد. از این رو باید به دنبال روش های اصولی تعویض آن بگردیم.

عوض کردن رمز اپل ایدی

مراحل عوض کردن رمز با استفاده از گوشی

تعویض رمز عبور اپل ایدی بسیار ساده انجام می شود؛ در این زمینه روش های متعددی در دسترس کاربران قرار دارند. شما می توانید با استفاده از گوشی اپل ساده خود این رمزها را در چند مرحله عوض کنید.در زیر برخی از مراحل عوض کردن رمز با استفاده از گوشی آورده شده اند:

  1. ابتدا وارد بخش settings گوشی اپل خود شوید.
  2. سپس Password & Security را انتخاب کنید.
  3. در ادامه Change password را بزنید.
  4. سپس باید رمز فعلی خود را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.
  5. در ادامه در قسمت change password پسورد جدید را وارد کنید.

تعییر پسورد از طریق سایت

برای عوض کردن رمز اپل ایدی، استفاده از سایت مجموعه اپل یک راه حل همیشگی است. برای این منظور وارد وبسایت اصلی apple شوید و در صفحه اول اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید. در بخش بعدی باید گزینه Security را انتخاب کرده و در این بخش بر روی گزینه ادیت کلیک کنید. در این بخش باید به سوالاتی درباره رمز عبور قبلی پاسخ می دهید. در ادامه گزینه change password را انتخاب کرده و رمز فعلی و پسورد جدید را وارد کنید. پس از تکمیل این فرایند گزینه Done را انتخاب کنید.

تغییر پسورد با دستگاه مک

کسانی که از سیستم های حرفه ای مک استفاده می کنند با استفاده از این دستگاه به صورت مستقیم اپل آیدی خود را عوض خواهند کرد. برای عوض کردن رمز اپل ایدی با دستگاه مک مراحل زیر را پشت سر هم انجام دهید:

  1. در ابتدا گزینه System Preferences را در نوار ابزار سیستم انتخاب کنید.
  2. در ادامه گزینه Apple ID را لمس کنید.
  3. سپس تصویر حساب کاربری شما نمایش داده می شود. در این قسمت گزینه Password & Security را انتخاب کنید.
  4. در بخش بعدی گزینه Change Password را در بخش زیرین ایمیل پیدا می کنیم. این گزینه با رنگ سفید مشخص شده است. با استفاده از آن فرایند احراز هویت دقیق تر انجام می شود.

برای ادامه این فرایند باید رمز عبور سیستم مک را نیز در فیلدهای مربوطه وارد کنید. در صورتی که این رمز را فراموش کرده اید، از قابلیت های فراموشی رمز دستگاه استفاده کنید.

در بخش بعدی برای عوض کردن رمز اپل ایدی رمز عبور مد نظر را وارد کرده و گزینه Change را کلیک کنید. در این مرحله تغییرات پسوورد مورد نظر شما انجام می شود و اکانت شما بدون مشکل مورد استفاده قرار می گیرد.