درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

معرفی بروکرهای قابل اتصال به تریدینگ ویو برای ایرانیان

Sunday، ۲۸ Amordaad ۱۴۰۳

یکی از مهم ترین وب سایت های تحلیلی در حوزه ارز دیجیتال و ترید، تریدینگ ویو نام دارد. بروکرهای تریدینگ ویو برای اتصال ایرانیان به شبکه مورد استفاده قرار می گیرند و هر یک قابلیت های مضاعفی برای کاربران ایجاد می کنند. بروکرهای Trading View برای انجام معاملات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و هر یک با مشخصات و ویژگی های به خصوصی شناخته می شوند. در این بخش با برخی از آن ها آشنا می شویم. 

بروکرهای قابل اتصال به تریدینگ ویو Trading View

بروکرهای تریدینگ ویو امکان معامله گری در حوزه های مختلف را برای تریدرها فراهم می کنند. بروکرهای معتبر این برنامه دسترسی به انواع داده ها را برای مخاطبین ساده تر می کنند.  در این بخش با برخی از محبوب ترین انواع بروکرها در این برنامه ِ پرمخاطب آشنا می شویم:

  1. بروکر آلپاری (Alpari)

    یکی از کارگزاری های معتبر در معاملات دیجیتالی، بروکر آلپاری (Alpari) است که در روسیه تأسیس شده و در سال های اخیر به پیشرفت های مهمی دست پیدا کرده است. این شرکت جهانی در 150 کشور مشتری دارد و ابزارها و نمودارهای متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با استفاده از این قابلیت ها انجام انواع معاملات با استفاده ی مستقیم از بروکر آلپاری (Alpari) به سهولت میسر خواهد بود. برای استفاده از بروکر آلپاری (Alpari) باید حتما یک حساب کاربری معتبر در برنامه ایجاد کرده و در بخش تریدینگ پنل، آلپاری را انتخاب کنید. سپس اطلاعات ورود به سیستم را وارد کنید. 

  2. بروکر لایت فایننس (LiteFinance)

    یکی از مهم ترین بروکرهایی که در سال های اخیر در خرید اکانت تریدینگ ویو مورد توجه قرار گرفته، لایت فایننس (LiteFinance) نام دارد. این بروکر از سال 2005 تا به امروز در این حوزه فعالیت دارد. با استفاده از این بروکر همه معامله گران بدون محدودیت با بودجه های کم نیز قابلیت حضور در معاملات اینترنتی را خواهند داشت. با استفاده از قابلیت های لایت فایننس (LiteFinance) امکان مبادلات زیر 100 دلار هم فراهم می شود که یکی از نیازهای تریدرهای امروزی به شمار می رود. 

    یکی دیگر از قابلیت های این دسته از بروکرهای Trading View، پشتیبانی از زبان فارسی است. شما می توانید در منوی این بروکر زبان فارسی را انتخاب کرده و در کانال های ارتباطی تلگرامی آن نیز شرکت داشته باشید. اتصال به این بروکر نیز مشابه با موارد دیگر است و برای انتخاب آن باید به تریدینگ پنل مراجعه کنید. 

  3. بروکر آلپاکا

    یکی دیگر از مهم ترین بروکرهای Trading View بروکر آلپاکا محسوب می شود که از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار دارد. دریافت مجوز از سازمان های SEC و FINRA یکی از مهم ترین ویژگی های این بروکر به شمار می رود که سبب برتری آن در میان گزینه های موجود شده است. سرویس های ترید معتبر این بروکر مورد توجه بسیاری از معامله گران قرار دارند و قابلیت اتصال به تریدینگ ویو را برای همه فراهم می کنند. 

  4. بروکر BingX

    بروکر BingX برای انجام معاملات مستقل مورد استفاده قرار می گیرد و در حوزه ارز دیجیتال مخاطبین خاص خود را دارد. انجام معاملات گرید و فیوچرز با استفاده از بروکر BingX به سهولت امکان پذیر خواهد بود. این بروکر هر گونه محدودیتی را در روند انجام معاملات دیجیتالی از بین می برد. معامله رمز ارزها با استفاده از بروکر BingX بسیار ساده خواهد بود. این بروکر جوایز بسیاری را در حوزه کریپتو به دست آورده که سبب شهرت بیشتر آن در میان کاربران شده است.

بروکرهای قابل اتصال به تریدینگ ویو

نحوه متصل کردن بروکر به تریدینگ ویو

برای استفاده از قابلیت های تحلیلی بروکرها پیش از هر چیز باید به آن ها متصل شود. برای این منظور باید از مراحل زیر پیروی کنید:

  1. در بخش اول باید فرایند ثبت نام خود را در برنامه تکمیل کنید. ایجاد حساب کاربری و استفاده از نسخه های پرو به شما کمک می کند که بدون هیچ مشکلی از بروکرهای تریدینگ ویو استفاده کنید. 

  2. در بخش بعدی باید به سراغ بروکرهای موجود در برنامه بروید. برای این منظور در بخش تریدینگ پنل، بروکر انتخابی را علامت بزنید. سپس گزینه کانکت را فعال سازی کرده و از قابلیت های برنامه استفاده کنید. 

  3. در بخش بعدی درخواست اطلاعات و اعتبار حساب ثبت می شود؛ در این مرحله باید اتصال با بروکر انتخابی برقرار شده و شماره حساب، رمزهای عبور و سایر اطلاعات در بخش های مربوطه وارد می شوند. 

  4. در بخش بعدی اطلاعات وارد شده توسط سایت تایید می شوند. پس از بررسی اطلاعات و تایید آن ها اتصال شما به بروکر انتخابی متصل خواهد شد و وضعیت اتصال در بخش پایینی صفحه نمایش داده می شود. 

  5. در این مرحله می توانید از قابلیت های تحلیلی تریدینگ ویو برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

نحوه قطع کردن اتصال بروکر به تریدینگ ویو

بروکرهای تریدینگ ویو با روش های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و هر یک به سهولت برای کاربران متصل می شوند. در صورتی که پس از مدتی از استفاده از بروکر انتخابی خسته شده یا می خواهید سایر بروکرها را امتحان کنید، از دستورالعمل زیر پیروی نمایید:

  1. ابتدا باید API بروکر مورد نظر را قطع کنید. 

  2. ابتدا به بخش تنظیمات بروکر بروید.

  3. سپس گزینه Interactive Brokers Live را انتخاب کرده و وارد بخش بعدی شوید. 

  4. منوی حساب را کلیک کرده و گزینه لاگ اوت را بزنید. 

  5. در این مرحله ارتباط شما با بروکر انتخابی قطع خواهد شد. معامله گران می توانند به ترتیب از هر یک از بروکرهای مورد نظر خود در این برنامه استفاده کنند. 

نتیجه گیری

آشنایی با بروکرهای Trading View برای استفاده از قابلیت های متعدد این پلتفرم معاملاتی اهمیت زیادی دارد. هر یک از این بروکرها به شما کمک می کنند که در انجام معاملات هوشمندانه تر عمل کنید و همه جوانب کار را بسنجید. در خصوص معرفی بروکرها به قابلیت ها و ویژگی های هر یک از آن ها نیز اشاره کردیم.

برخی از بروکرها برای کاربران ایرانی داخل کشور قابل دسترسی نیستند. به همین خاطر از معرفی آن ها در این بخش صرف نظر کردیم. موارد نام برده شده به سهولت برای معامله گران داخل ایران قابل استفاده بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن متصل می شوند. 


در ادامه بخوانید : چارت دلار به ریال در تریدینگ ویو