درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

معروف ترین استریمرهای ایران و جهان

Thursday، ۸ Shahrivar ۱۴۰۳

در سال های اخیر نرخ استریمینگ ویدئو گیم در کشور ما افزایش پیدا کرده و مخاطبین بی شماری دارد. به همین خاطر آمار استریمرها نیز در سطح کشور ما روز به روز در حال افزایش است. اگر به حوزه گیمینگ و فعالیت های مرتبط با آن علاقه دارید بد نیست با برترین استریمرهای ایرانی و بین المللی آشنایی داشته باشید. در این بخش به معرفی برترین ها می پردازیم. 

معروف ترین استریمرهای ایران

استریمرهای معروف ایران در چند سال اخیر جذب این حوزه شده اند و به درآمدهای دلاری دست پیدا کرده اند. هر یک از این گیمرها در برخی بازی ها و سبک های گیم فعالیت داشته و از روش های متعددی استفاده می کنند. برخی از محبوب ترین گیمرهای ایرانی که دنبال کنندگان بسیاری در این فضا دارند، در ادامه معرفی می شوند:

1. آریا کئوکسر (ARIA KEOXER)

آریا کئوکسر (ARIA KEOXER) با شرکت در بازی فورت نایت و کسب موفقیت در مراحل این بازی توانسته به جمع برترین استریمرهای ایرانی راه پیدا کند. این گیمر حرفه ای ویدیوهایی را نیز در توییچ انتشار داده که سبب جذب تعداد بالایی از دنبال کنندگان شده است. آریا کئوکسر (ARIA KEOXER) تنها یک گیمر نیست و ویدیوهای فان و خنده داری از خود منتشر می کند. فعالیت های او در برنامه های مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب بر شهرت استریمری او افزوده اند. 

برای خرید اکانت پرایم گیمینگ توییچ کلیک کنید.

2. نیلو (Iniloowf)

در میان استریمرهای معروف جهان، دختران زیادی را می بینید که به درآمدهای چند میلیون دلاری در این حوزه دست پیدا کرده اند. نیلو (Iniloowf) یک دختر ایرانی است که با 22 سال سن در این حوزه فعالیت می کند. او بازی کردن را از سنین کودکی آغاز کرده و همچنان این رویه را دنبال کرده است. دنبال کنندگان آن در توییچ چیزی حدود 3000 نفر هستند و بازدیدکنندگان بسیاری در این حوزه دارد. 

او در انجام بازی ها بسیار حرفه ای عمل می کند و تمرکز خود را بر پی سی گیمینگ قرار داده است. ویدیوهای جذاب او در اینستاگرام نیز توجه بسیاری از طرفداران حوزه گیمینگ را به خود جلب کرده اند. 

برای خرید یوتیوب پریمیوم کلیک کنید.

3. امیر فانتوم (Amir Phantom)

در میان استریمرهای معروف ایران، امیر فانتوم (Amir Phantom) نیز یک از محبوب ترین ها است و جایزه های بین المللی زیادی را دریافت کرده است. او تمرکز اصلی خود را بر بعضی بازی ها گذاشته و نقدهای تخصصی در خصوص بهترین بازی های حوزه گیمینگ ارائه می دهد. به همین خاطر علاقمندان گیم استریمینگ امیر فانتوم (Amir Phantom) را تنها به عنوان یک گیمر نمی شناسند. 

او در لیگ بازی های کامپیوتری ایران حضور دارد و جوایز متعددی را در این زمینه برنده شده است. فعالیت گسترده او در شبکه های اجتماعی یکی از دلایل محبوبیتش در سال های اخیر به شمار می رود. امیر فانتوم (Amir Phantom) را به عنوان یکی از موفق ترین یوتیوبرهای ایرانی نیز می شناسند. 

4. میا پلیز (Mia Plays)

کیمیا یا میا پلیز (Mia Plays) یکی از هنرمندان و استریمرهای مهم ایرانی است که فعالیت گسترده ای در این حوزه دارد. اگرچه میزان درآمد گیمرهای ایرانی به اندازه استریمرهای معروف جهان نیست؛ اما برخی از آن ها مانند میا پلیز (Mia Plays) به موفقیت های مهمی در این زمینه دست پیدا کرده اند. بازی محبوب میا، Fortnite است و عملکرد تخصصی در رابطه با آن دارد. شما نیز می توانید با خرید بتل پس فورتنایت این بازی جذاب را امتحان کنید.

معروف ترین استریمرهای ایران و جهان

معروف ترین استریمرهای جهان

استریمرهای معروف ایران و جهان بر اساس میزان بازدیدهای آن ها در هر بازه زمانی مشخص می شوند. در سال های اخیر بسیاری از گیمرها با کسب درآمد در این حوزه و رسیدن به رکوردهای جهانی به شهرت رسیده اند. بی شک آشنایی با برترین های جهان در حوزه گیمینگ برای هر بازیکنی جذابیت دارد. برخی از حرفه ای ترین استریمرهای خارجی و بین المللی به شرح زیر هستند:

1. AURONPLAY

AURONPLAY یک گیمر اسپانیایی است که به عنوان دومین استریمر جهانی شناخته می شود. او یکی از پربیننده ترین یوتیوبرها در کشور اسپانیا به شمار می رود و علاوه بر فعالیت گیمینگ در حوزه گرافیک نیز مشغول به کار بوده است. AURONPLAY بازی ها را با لحن طنز آمیزی توضیح می دهد و ویدیوهای فان بسیاری از خود منتشر کرده است. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت و بازدیدهای زیاد AURONPLAY لحن بامزه و جذابی است که در ویدیوهای خود دارد. 

2. XQCOW

یکی از برترین استریمرهای خارجی از کشور کانادا، XQCOW است که در جمع  استریمرهای معروف جهان قرار می گیرد. او توانسته به دلیل کسب شهرت در برخی بازی ها، جوایز بین المللی متعددی را دریافت کند و امروزه به عنوان یکی از پربازدیدترین های جهان معرفی شود. استریمینگ در بستر توییچ یکی از فعالیت های مورد علاقه XQCOW است. او تمام تمرکز خود را بر این فعالیت ها قرار داده و در راه اندازی مجموعه های زمینه گیمینگ فعالیت دارد. 

3. Pokimane

ایمانه آنیس یا pokimane به عنوان محبوب ترین استریمرهای معروف ایران و جهان شناخته می شود و پربازدیدترین استریمر زن است! او یک دختر کانادایی- مراکشی است که بازی های ویدیویی خود را استریم می کند. فعالیت او در فضای شبکه های اجتماعی و انتشار ویدیوهای پربازدید بر شهرت pokimane افزوده است. او در بازی هایی مانند «League of Legends» و «Fortnite» به شهرت رسیده و همواره از این بازی ها به عنوان محبوب ترین گیمینگ های خود یاد می کند. 

4. summit1g

یکی از محبوب ترین گیمرهای جهانی summit1g است که از بازی های متنوعی ویدیو تولید می کند. او اهل آمریکا است و رقابت های بسیاری را در حوزه استریمینگ گیم پشت سر گذاشته است. در حال حاضر او بیشتر زمانش را برای تولید ویدیو صرف می کند. 

نتیجه گیری 

اگرچه استریمرهای ایرانی چندان قابل مقایسه با  استریمرهای معروف جهان نیستند؛ اما در سال های اخیر پیشرفت های گسترده ای در فعالیت استریمینگ ویدیوگیم در داخل کشور اتفاق افتاده و بسیاری از گیمرهای ایرانی، موفقیت هایی در این زمینه کسب کرده اند. در کشور ما چندان آشنایی با کسب درآمد از استریمینگ ویدیوگیم ندارند و به همین خاطر فعالیت در این حوزه چندان رایج نیست.

شما می توانید به عنوان یک گیمر تازه کار از تجربیات استریمرهای معرفی شده استفاده کنید و هرچه سریع تر فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده و اقدام به فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب در ایران کنید. استریمرهای ایرانی معرفی شده در این مقاله، هر کدام در داخل کشور دنبال کنندگان بی شماری دارند و تجربیات متعددی در این زمینه کسب کرده اند.

در ادامه مطالعه کنید : قوانین استریم یوتیوب