درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

بهترین سایت ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت عکس

Tuesday، ۱۰ Mehr ۱۴۰۳

ابزارهای ساخت و ایجاد عکس با هوش مصنوعی روز به روز در حال ارتقا هستند. هر یک از این ابزارها قابلیت های متعددی در اختیار کاربران قرار می دهند و بر پایه الگوریتم های هوش مصنوعی طراحی شده اند. استفاده از تکنیک های پیشرفته در این ابزارها امکان ایجاد تصاویر خلاقانه را برای کاربران ایجاد می کند. برای ساخت عکس با هوش مصنوعی تنها باید توصیفی از تصویر مورد نظر خود را ارائه داده و سپس عکسی متناسب با آن دریافت کنید.

1. ابزار پیشرفته DALL-E 2

یکی از محبوب ترین ابزارها برای ساخت عکس با هوش مصنوعی، DALL-E 2 نام دارد که بر اساس توضیحات متنی کاربران بهترین تصاویر را ارائه می دهد. استفاده از آن برای ساخت لوگو، تصاویر هنری و... میسر بوده و کاربردهای گسترده ای برای مخاطبین به همراه دارد. سایت DALL-E 2 به سهولت در دسترس کاربران قرار می گیرد و تصاویر باکیفیتی ارائه می دهد.

وضوح بالا و جزییات جذاب تصاویر ساخته شده در ابزار DALL-E 2 یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. شما می توانید انواع سبک های کارتونی، نقاشی و... را در این سایت ایجاد کنید و کاربری ساده آن لذت ببرید. استفاده از این ابزار هزینه به صرفه ای برای مخاطبین به همراه دارد؛ ساخت عکس با هوش مصنوعی بسیار به صرفه است. شما می توانید در DALL-E 2 به طیف گسترده ای از قابلیت های ادیت و ویرایش دسترسی داشته باشید.

2. ابزار Deep Dream Generator

در میان ابزارهای ساخت عکس با هوش مصنوعی، سایت Deep Dream Generator یکی از بهترین ها است و برای ایجاد تصاویر خلاقانه به کار می رود. سادگی استفاده کاربران و رابط کاربری مناسب این برنامه از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می روند. شما می توانید انواع تصاویر واقعی و انتزاعی را در این برنامه ایجاد کنید. برای استفاده از قابلیت های ویژه Deep Dream Generator باید حتما در این وب سایت ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

تنوع مطلوب عکس ها در این پلتفرم یکی از مهم ترین نقاط قوت آن به شمار می رود. انواع سبک های رئالیسم و امرسیونیسم، آبستره انتزاعی و... در این سایت پشتیبانی می شوند. شما می توانید کلیه تنظیمات مورد نظر را در Deep Dream Generator سفارشی سازی کنید. استفاده از فیلترها و افکت های این سایت نیز به شما در ایجاد بهترین تصاویر کمک می کنند.

هوش مصنوعی ساخت عکس

3. ابزار DALL-E mini

ابزار DALL-E mini به شما کمک می کند که به سادگی به تصاویر مورد نیاز خود دست پیدا کنید. ساخت عکس با هوش مصنوعی با این ابزار با روش های ساده ای انجام می شود؛ شما می توانید با یک متن تایپ شده در کرایون، 9 تصویر متناسب با آن را دریافت کنید. این پلتفرم بدون نقص بسیاری از مشکلات شما را برای ساخت تصاویر خلاقانه از بین می برد.

کرایون رابط کاربری ساده ای دارد و همه افراد بدون هیچ آموزش و راهنمای خاصی می توانند از قابلیت های آن استفاده کنند. برای استفاده از DALL-E mini نیازی به ثبت نام در هیچ سایتی نخواهید داشت. شما می توانید با ثبت نام یا بدون ثبت نام در این پلتفرم از قابلیت های آن استفاده کنید.

4. ابزار هوشمند کانوا پرو

ساخت عکس با هوش مصنوعی با استفاده از ابزار کانوا پرو به سهولت انجام می گیرد. این برنامه پیش تر به عنوان یک ادیتور حرفه ای عکس و پوستر شناخته می شد و کاربران بی شماری در سر تا سر دنیا دارد. امروزه خرید کانوا پرو برای ایجاد تصاویر سفارشی انجام می گیرد. شما می توانید اشتراک های پرمیوم این برنامه را برای دسترسی به قابلیت های هوشمند کانوا خریداری کنید. برخی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در این ابزار از قرار زیر هستند:

  • ابزارهای طراحی جادویی برای ساخت ویدیوها Magic Design for Video

  • ابزارهای مخصوص ترجمه Translate

  • ابزارهای ساخت و ارائه فوری یا Instant Presentations

  • قابلیت های طراحی جادویی Magic Design

  • ابزارهای تغییر شکل جادویی یا Magic Morph

  • ابزارهای ویرایشگر جادویی

  • ابزار برای پاک کردن (Magic Eraser)

در نسخه های رایگان کانوا تنها به برخی از قابلیت های هوشمند تصویر سازی دسترسی دارید. اگر نسخه های پرمیوم این پلتفرم را خریداری کنید، به قابلیت های بیشتری در این برنامه دسترسی خواهید داشت.

5. ابزار Bing Image Creator

ساخت عکس با هوش مصنوعی با ابزارهای پیشرفته کمپانی مایکروسافت نیز با کیفیت بالایی انجام می شود. ابزار پیشرفته Bing Image Creator یکی از برترین پلتفرم های هوشمند تصویر سازی است که با وارد کردن توصیفات متنی عکس مورد نظر را به مخاطبین تحویل می دهد.

شما می توانید برای استفاده از این ابزارها با پرداخت هزینه های اندک به کلیه قابلیت های موجود در آن ها دسترسی داشته باشید. خرید چت جی پی تی و Bing Image Creator، و... شما را به امکانات ماشینی و شبکه های عمیق این برنامه ها متصل می کند.

ابزار Bing Image Creator دقت بالایی در خصوص ارزیابی توصیفات متنی تصاویر دارد. رابط کاربری ساده Bing Image Creator به شما کمک می کند که در سریع ترین زمان ممکن به تصاویر دلخواه خود دسترسی داشته باشید. شما می توانید از سبک های متنوع موجود در این پلتفرم برای ساخت عکس های مورد نیاز خود استفاده کنید. دسترسی به این ابزار بسیار ساده است؛ شما می توانید به صورت رایگان از قابلیت های بینگ استفاده کنید. البته این ابزار برای درک توصیفات پیچیده مخاطبین گاها دچار مشکل می شود؛ برای استفاده از آن به این نکات دقت داشته باشید.

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با برخی از ابزارهای مخصوص ساخت عکس با هوش مصنوعی مواردی را بررسی کردیم. در نظر گرفتن این نکات به شما کمک می کند که در خصوص تصویر سازی هوشمند عملکرد حرفه ای انجام دهید. قابلیت های هوشمند ابزارهای تصویر سازی، هزینه های پوستر سازی، ساخت لوگو، تصاویر هنری و... را کاهش می دهد. شما می توانید از برخی از ابزارهای هوشمند تصویر سازی به صورت رایگان استفاده کنید. اما برخی از آن ها در حالت پرمیوم امکانات بیشتری ارائه می دهند که در نسخه های رایگان وجود ندارد. برای انتخاب هر ابزار حتما به محیط کاربری و روش استفاده از آن نیز دقت داشته باشید.

در ادامه بخوانید : طراحی قالب پست اینستاگرام با کانوا (canva)