👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

پلی استیشن پلاس هکی چیست؟

Wednesday، ۹ Esfand ۱۴۰۲

اشتراک های دزدیده شده اکانت PS4 و 5 با نام پلی استیشن هکی معرفی می شوند. این اشتراک ها به صورت ترکیبی در دسترس کاربران قرار می گیرند و توسط هکرهای بازار سیاه خرید و فروش می شوند. این اکانت ها به شکل یوزر و پسوورد هستند و استفاده از آن ها برخلاف قوانین کمپانی اصلی است و ما به شما خرید پلاس بصورت قانونی از فروشگاه اکسل را پیشنهاد میکنیم. قیمت استفاده از آن ها اغلب کمتر از اکانت های قانونی است. در این مطلب در رابطه با این که پلی استیشن پلاس هکی چیست و روش های تشخیص آن اطلاعاتی را بررسی کنیم.

پلی استیشن پلاس هکی

آشنایی کامل با پلی استیشن پلاس هکی

از کجا بفهمیم پلاس هکی داریم؟ برای این منظور باید در ابتدای فرایند خرید اکانت خود به برخی از تبلیغات بازارهای سیاه دقت داشته باشید. در فرایند خرید و فروش این اکانت های غیر قانونی هیچ گونه نظارتی وجود ندارد. از این رو در برخی از بازارهای غیرقانونی اصطلاحات زیر برای فروش اکانت های هکی به کار می روند:

  • بازی های شانسی؛ برای دسترسی به اکانت های هکی، حساب کاربری یک گیمر خارجی هک شده و شما به بازی های بازیکن دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب نوع بازی ها مشخص نیست و به صورت شانسی مشخص می شود.
  • اصطلاحات ضمانت؛ این اصطلاحات در رابطه با اکانت های جعلی مطرح می شوند. اکانت های اصلی پلاس بدون تضمین در اختیار کاربران قرار می گیرند.
  • قابلیت تمدید خودکار؛ هیچ یک از اکانت های پلاس به صورت خودکار تمدید نمی شوند. تمدید حساب های هکی اغلب توسط صاحب حساب کاربری هک شده انجام می شود.

انواع حساب های کاربری پلاس

برای مشخص شدن هکی بودن برخی حساب های کاربری پلاس باید با انواع دسته بندی های اکانت های این برنامه آشنا شوید. برای این که مشخص شود پلی استیشن پلاس هکی چیست در نظر گرفتن تفاوت های این حساب ها اهمیت دارد. در کشور ما این اکانت ها به صورت ظرفیتی، هکی و قانونی ارائه می شوند. اکانت های قانونی که به صورت مستقیم از سایت اصلی خریداری شده و در دسترس یک کاربر قرار می گیرند استانداردترین روش استفاده از این برنامه است.

اشتراک های ظرفیتی هم مانند اکانت های استاندارد از سایت اصلی خریداری می شوند؛ با این تفاوت که این حساب ها در اختیار دو کاربر قرار دارند. این ترفند برای کاهش هزینه های استفاده از این پلتفرم انجام می شود. این حساب های کاربری دزدی و غیر قانونی نیستند و هیچ مشکلی برای کاربران به وجود نمی آورند. حساب های هکی پلاس اغلب به صورت غیر قانونی در دسترس کاربران قرار می گیرند و خطرات بسیاری در پی دارند.

اکانت ها چگونه هک می شوند؟

پلی استیشن پلاس هکی چیست؟ برای این که بیشتر در این رابطه بدانید، باید با فرایند هک شدن و استخراج اکانت های پلاس آشنا شوید. به طور کلی شرکت سونی در زمینه امنیت حساب های کاربری مانند APPLE یا GOOGLE عمل نکرده؛ به همین سبب کاربران آن گاها با مشکلات هک شدن حساب کاربری خود رو به رو می شوند. این مسئله امکان لو رفتن اطلاعات کاربران را افزایش می دهد. این خلا امنیتی اغلب مورد استفاده هکرها قرار می گیرد و سبب استخراج رمز عبور اشتراک های پولی پلاس می شود.

اگر با بدافزارهای این حوزه بیشتر آشنا شوید، شانس بیشتری برای جلوگیری از هک شدن اکانت خود خواهید داشت. به علاوه گزینه هایی مانند Two-Step Verification در ساختار این برنامه برای جلوگیری از هک یا لو رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. با فعال کردن این گزینه، ایمنی اکانت شما افزایش می یابد.

مشکلات اکانت پلاس هکی

با استفاده از اکانت های هک شده پلاس، مشکلات و خطرات بسیاری متوجه کاربران خواهند بود. یکی از بزرگترین خساراتی که با استفاده از یک اکانت هکی به دستگاه شما وارد می شود، مسدود شدن کنسول بازی است که دسترسی به دستگاه را غیر ممکن می کند. مسدود شدن اکانت یا PSN از طرف شرکت اصلی انجام می شود. این قبیل مشکلات اکانت پلاس هکی سبب آف شدن کنسول شما شده و دسترسی شما را به شبکه PlayStation Network از بین می برند.

در برخی موارد صاحب اکانت اصلی پس از اطلاع از هک شدن حساب کاربری خود، رمز عبور را عوض می کند؛ به این ترتیب هزینه کاربران برای خرید این اکانت های غیرقانونی به هدر می رود و باید یک اکانت هکی دیگر خریداری کنند!

جمع بندی

در این بخش یک سوال پرتکرار کاربران پلاس را بررسی کردیم؛ پلی استیشن پلاس هکی چیست؟ این اکانت های ارزان قیمت بخش مهمی از بازارهای سیاه خرید و فروش اکانت جعلی را تشکیل می دهند. خرید این حساب های غیر قانونی خطرات بسیاری برای دستگاه کنسول شما به وجود می آورد. به علاوه حساب های کاربری هکی اغلب قابلیت های ناقصی در اختیار کاربران قرار می دهند؛ شما در این اکانت ها به همه بخش های حساب کاربری پلاس دسترسی نخواهید داشت. خرید حساب های کاربری اصلی شبکه PlayStation Network از بروز این مشکلات پیشگیری می کند.