👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

کرو پک فورتنایت چیست؟

Wednesday، ۲۳ Esfand ۱۴۰۲

اشتراک Pack پلتفرم جدیدی از بازی‌های آنلاین در دنیای گیمینگ است که از سوی سازنده بازی فورتنایت عرضه می شود و پیوسته در حال ارتقای خدمات خود برای بازیکنان است و یکی از خدمات این بازی کروپک‌های فورتنایت یا بسته‌هایی هستند که اقلام ویژه‌ای را به همراه دارند و به صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شوند. خرید کروپک فورتنایت یا اشتراک ماهانه، انتخابی هوشمندانه است که تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشد. شما با خرید کرو پک فورتنایت، میتوانید آیتم هایی که سازنده بازی برای کاربران این سرویس در نظر گرفته را به صورت ماهیانه دریافت کنید. آیتم هایی که برای کاربران در نظر گرفته شده، هر ماه آپدیت می شوند و تمام مشترکین می توانند آنها را دریافت نمایند.

کرو پک فورتنایت چیست

مطابق گفته های رسمی اپیک گیمز، هر ماه یک باندل جدید دریافت می‌کنید که محتویات این باندل به شرح زیر می باشند:

  • بتل پس سیزن جاری فورتنایت (در صورتی که بتل پس را از قبل با وی باکس خریداری کرده باشید، 950 وی باکس اضافه نیز دریافت می کنید.)
  • 1000 وی باکس (ماهانه)
  • یک عدد اسکین (Outfit)
  • یک عدد پیک اکس، گلایدر، بک بلینگ یا ایموت ماهانه، که البته شامل همه آیتم ها هم نمی شود.

فورتنایت چیست؟‌

فورتنایت یک بازی جذاب و پرطرفدار در سبک بتل رویال است. هر مسابقه این بازی شامل 100 بازیکن است که در یک جزیره کوچک به رقابت می‌پردازند. بازیکنان در ابتدای بازی یک ابزار سرد معروف به پیک اکس را در اختیار میگیرند و در محیط‌ اطراف بازی برای پیدا کردن سلاح‌های جدید، مانند نارنجک‌هاو مواد منفجره دیگر که برای شکست دادن سایر بازیکنان مفید هستند به کاوش می پردازند.

با گذر زمان، جزیره کم‌کم کوچک‌تر می‌شود که این امر مسابقه را هیجان‌انگیزتر می‌کند. شما باید همچنان سلاح‌های بهتری پیدا کنید و سعی کنید که با شرایط جدید سازگاری یابید.

بازی فورتنایت قابلیت این را دارد که به صورت یک نفره، دو یا چهار نفره بازی شود. بازی فورتنایت این امکان را برای شما ایجاد می کند که با استفاده از ابزارها، به صورت تیمی و هماهنگ نیز بازی کنید و در برابر چالش‌ها و حملات مختلف به صورت گروهی مقابله کنید.

کاربردهای کروپک

این پلتفرم مزایای بسیاری دارد از جمله مزایای این سرویس امکان دسترسی به محتوای انحصاری و منحصر به فرد آن است که در اختیار کاربران کروپک قرار می‌گیرد. این آیتم‌ها شامل انواع اشیاء مانند لباس‌ها، اسلحه‌ها یا ابزارهای ویژه ای هستند که در بازی به شخصیت‌های بازی اضافه می‌شوند و تجربه‌ی بازی را برای شما جذاب‌تر می‌کنند.

همچنین این سرویس برای همه پلتفرم ها از جمله پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر و موبایل و همچنین برای تمام مناطق نیز در دسترس خواهد بود.

با خرید کروپک (Fortnite Crew pack)، شما به تمام مزایای Battle Pass هر فصل دسترسی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، هر ماه به شما 1000 V-Bucks هدیه نیز تعلق می گیرد که ارز داخلی بازی است و شما می‌توانید با استفاده از آن انواع محتواها و آیتم‌های دلخواهتان را در بازی خریداری نمایید.

از دیگر مزایای خرید کروپک فورتنایت، دسترسی کامل و مداوم به Fortnite Save the World است که در این بخش از بازی، شما و دوستانتان می‌توانید با هم ماموریت‌ها یی انجام دهید و به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز بپردازید.

آیتم های کرو پک

بسته‌ی Fortnite Crew pack شامل چندین آیتم ارزشمند است که در اشتراک ماهانه به بازیکنان ارائه می‌شوند. یکی از این آیتم‌ها Wolverine Zero Outfit است. این لباس به کمیک Fortnite x Marvel Zero War تعلق دارد و برای شخصیت Wolverine ساخته شده است. همچنین، بسته‌ی اشتراک کرو آگوست، به جز Wolverine Zero Outfit، شامل Muramasa Blade Back Bling نیز می شود. این آیتم یک تیغه‌ی افسانه‌ای است و توسط یک آهنگر ساخته شده و می‌تواند به عنوان اکسسوار برای Pickaxe نیز استفاده شود.

یکی دیگر از امتیازاتی که با اشتراک کروپک فورتنایت به بازیکنان تعلق می‌گیرد، دسترسی فوری به بتل پس فصل جاری است. این به این معنی است که مشترکین فعال در فصل جاری Battle Pass را به صورت خودکار دریافت می‌کنند.

تفاوت های استارتر پک فورتنایت با اشتراک ماهانه فورتنایت

استارتر پک و کروپک فورتنایت دو بسته مختلف و مجزا هستند که برای تهیه آیتم‌های اضافی در بازی فورتنایت در دسترس می باشند. این دو بسته شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند، اما تفاوت‌های بسیاری نیز دارند که در ادامه آن‌ها را برایتان شرح خواهیم داد:

استارتر پک فورتنایت شامل یک اسکین و بک بلینگ است که امکان دسترسی به تمام محتواهای بک بلینگ را می‌دهد. همچنین، با خرید بسته استارترپک 600 ویباکس نیز به شما تعلق می‌گیرد.

اشتراک ماهانه مانند استارتر پک شامل یک اسکین و بک بلینگ می باشد، اما علاوه بر همه‌ی امکانات، بسته استارتر پک، شامل اسکین‌های ورپ و پیک اکس نیز می‌شود. بسته کروپک دارای 1000 ویباکس است و در صورتی که قبلا بتل پس را تهیه کرده باشید، 950 ویباکس اضافی نیز به شما تعلق می‌گیرد.

نکته مهم دیگر این است که کروپک‌ها با شروع ماه میلادی جدید در بازی تغییر می‌کنند، به این معنی که اسکین‌ها و محتواهای جدیدی به کروپک اضافه می‌شود. در صورتی که استارتر پک‌ها تاریخ مشخصی برای تغییر محتوایشان ندارند، اما عموما یک سیزن جدید از فورتنایت، محتوای استارتر پک‌ها را تغییر می‌ دهد.

به طور کلی هر دو این بسته‌ها گزینه‌هایی به صرفه هستند که شما می‌توانید آن‌ها را بسته به علاقه‌مندی‌های شخصی خود انتخاب کنید.

قیمت کروپک فورتنایت

قیمت اشتراک کروپک فورتنایت، 12 دلار است. البته این مبلغ ممکن است با توجه به ریجن بازی کمتر یا بیشتر شود.