👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

گوگل ویس چیست؟

Saturday، ۸ Ordibehesht ۱۴۰۳

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که گوگل ویس چیست باید بدانید که شرکت گوگل برای ارتباط بهتر دنبال کنندگان، نرم افزار گوگل ویس را راه اندازی کرده است. با استفاده از خدمات گوگل ویس می‌توانید به تماس های آنلاین و آفلاین دسترسی پیدا کنید. پیام های خود را مدیریت کنید و به عنوان یک شماره رسمی کشور آمریکا از تمامی خدمات آن استفاده نمایید. گوگل ویس به دلیل کیفیت و سرعت بسیار بالای خدمات خود، مخاطبین واتساپ، اسکایپ و دیگر پلتفرم های تماس آنلاین را به خود جذب کرده است. همچنین به دلیل کنترل‌ های قانون گذاری امریکا، شماره‌های گوگل ویس نیز دارای رسمیت بیشتری می باشند، و تجار بین المللی از خدمات گوگل ویس بهره ویژه‌ای می برند.

گوگل ویس چیست

شما می‌توانید با خرید شماره مجازی دائمی آمریکا اکانت گوگل ویس را داشته باشید و سپس آن را به جیمیل خود منتقل کنید تا کسی به اکانت شما دسترسی نداشته باشد و امنیت اکانت شما بیشتر خواهد شد.

مهمترین نکات استفاده از گوگل ویس برای ایرانیان

اولین و مهمترین نکته‌ در استفاده از گوگل ویس ، استفاده از آی پی استاتیک، ویژه گوگل ویس می باشد. در زمان ثبت نام گوگل ویس باید یکی از ایالت های آمریکا را انتخاب نمایید. بهتر است که آی پی دستگاه شما نیز به این ایالت نزدیک باشد. در صورتی که از گوگل ویس روی گوشی موبایل خود استفاده می‌کنید، دسترسی این برنامه به GPS را محدود سازید، یا اگر از گوگل ویس روی لپ تاپ خود استفاده می‌ کنید، بهتر است که قابلیت رهگیری آی پی و محل سکونت خود را غیر فعال نمایید. در این صورت می‌توانید کیفیت ارتباطات خود را افزایش دهید. بر خلاف دیگر برنامه ها گوگل ویس کیفیت بسیار بالا در تماس و ارتباط از طریق نسخه وب دارد در صورت مواجهه با اختلال در تماس تلفنی از نسخه وب آن استفاده نمایید.

مزایای استفاده و خرید گوگل ویس

گوگل ویس از سال 2009 شروع به کار کرد اما از سال 2021 به دلیل کیفیت بالای خدمات، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. در این بخش برخی از مهمترین مزایای استفاده گوگل ویس را برایتان شرح خواهیم داد:

  1. قابلیت ضبط تمامی مکالمات: شما با گوشی معمولی چالش‌های بسیار زیادی برای ضبط مکالمات دارید و از طرفی هم استفاده از چنین صداهایی رسمیت ندارد، اما تمامی مکالمات به صورت رسمی در گوگل ویس ثبت می شوند و کیفیت مکالمات ضبط شده نیز بسیار بالاست و قابلیت استفاده در دادگاه های آمریکا را نیز خواهد داشت.
  2. امکان ثبت مکالمات چند نفره به صورت آنلاین و آفلاین: ضبط مکالمات گروهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گوگل به صاحب اکانت گوگل ویس اجازه شرکت در مکالمات گروهی به صورت آنلاین و آفلاین را می دهد، اما برای تماس‌های آنلاین هزینه کمی دریافت می‌کند. در صورتی که این تماس با شهروندان غیر آمریکایی باشد هزینه آن افزایش پیدا می کند.
  3. قابلیت شخصی سازی برای موسسات و استارتاپ ها: مهمترین مزایای گوگل ویس قابلیت شخصی سازی آن می باشد. شما می‌توانید موسسات خود را به صورت کامل به گوگل ویس وصل کنید و برای هر شخص نیز یک دسترسی مشخص سازید و با پیام‌ خوش آمد گویی با فرد تماس گیرنده، ارتباط بهتری بگیرید. به همین علت شرکت‌های معتبر از خدمات گوگل ویس به صورت ویژه استفاده می‌ کنند.
  4. فعال سازی اپل آیدی: افراد بسیار زیادی قصد خرید اپل آیدی آمریکا وریفای شده دارند و از انواع شماره های مجازی و خدماتی استفاده می‌کنند. خوشبختانه گوگل ویس به دلیل اعتبار بسیار بالا و همچنین نظارت قانونگذاری آمریکا، کار افراد را راحت کرده و افراد می‌توانند از شماره گوگل ویس برای فعال سازی اپل آیدی و دریافت یک اکانت وریفای شده استفاده نمایند.
  5. حذف کامل تمامی مکالمات و پیام‌های اسپم: یکی از مهمترین ویژگی های گوگل ویس فیلتر کردن تماس‌های ورودی می باشد. شما می‌توانید یک لیست سفید و یک لیست سیاه تهیه نمایید و تمامی پیام ها و تماس های خود از یک فیلتر معتبر عبور دهید.
  6. تمامی شماره های گوگل ویس دائمی هستند و دارای قابلیت تماس مخابراتی می باشند.
  7. ثبت نام و احراز هویت برخی از موسسات مالی و صرافی : در گوگل ویس امکان احراز هویت بانکی برای برخی موسسات وجود دارد که البته نوع حساب شما مهم است. برای احراز هویت حساب خود لازم است که حداقل 1 دلار حساب خود را شارژ نمایید.
  8. امکان دسترسی اشتراکی به تمامی تماس ها و پیامک ها: از دیگر مزایای مهم گوگل ویس امکان دسترسی اشتراکی بین چند دستگاه می باشد. برای نمونه تیم فروش و پشتیبانی شما قرار است که با مشتریان ارتباط برقرار کند و از طرفی نیاز به نظارت بر نحوه عملکرد آن ها دارید. در این زمان می‌توانید از اکانت گوگل ویس خود استفاده کنید و یک اکانت واحد را بین چندین دستگاه به اشتراک بگذارید.

نحوه کار با گوگل ویس به چه صورت است؟

استفاده از خدمات گوگل ویس بسیار ساده و آسان است. برای این منظور بایستی اپ مورد نظر خود را روی گوشی خود نصب کنید و سپس با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، به اکانت گوگل ویس دسترسی پیدا کنید. در صورتی که قصد استفاده از نسخه وب گوگل ویس را دارید، باید صفحه اصلی آن را ثبت کنید.

همچنین با ورود به سایت گوگل ویس می‌توانید تنظیمات مورد نیاز خود را روی نسخه دسکتاپ آن برقرار کنید و به سادگی از آن بهره‌مند شوید.