👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

بررسی امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت اپل موزیک و یوتیوب موزیک

Wednesday، ۱۳ Ordibehesht ۱۴۰۲

امروزه استفاده از سرویس های پخش موسیقی راحت ترین راه برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه شما می باشد. برخی از مردم نگران پخش موسیقی و کیفیت آنلاین در پخش هستند، اما با استفاده از سرویس های پخش موسیقی از اینکه کیفیت صدای پخش آهنگ ها به خوبی سی دی یا حتی بهتر است، تعجب خواهید کرد. سوال این است که کدام سرویس پخش موسیقی برای شما بهتر است؟ اکانت اسپاتیفای یا اپل موزیک یا یوتیوب موزیک؟ در این مقاله نگاهی به اشتراک های Spotify، Apple Music، YouTube و موارد دیگر خواهیم انداخت تا ببینیم کدام پلتفرم برای شما مناسب است. در حالی که اکثر سرویس های پخش موسیقی بیش از 50 میلیون آهنگ را ارائه می دهند، هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. برای مشاهده مقایسه هر سرویس و عملکرد هر کدام با ما همراه باشید.

مقایسه امکانات اشتراک های پخش موسیقی

اشتراک های پخش موسیقی که بهترین و رایج ترین آهنگ های جهان را به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان به موسیقی قرار می دهد، در سال های اخیر مورد استقبال گسترده دوستداران موسیقی قرار گرفته است. اگر شما یکی از این افراد هستید، از یادگیری و آشنایی با این پلتفرم های پخش موسیقی سود خواهید برد.

در این روزهای شلوغ و پر استرس که همه به دنبال راهی برای آرامش هستند، موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است، حتی اگر برای چند دقیقه باشد. اکثر مردم زمانی که مشغول هستند به موسیقی گوش می دهند و در نتیجه خستگی ذهنی و جسمی را کاهش می دهند. به همین دلیل است که اشتراک های پخش موسیقی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز یک فلش پر از آهنگ های نه چندان جالب را حمل می کنید و احساس لوکس بودن دارید، باید بپذیریم که جهان بسیار سریع تر از آنچه فکر می کنید حرکت می کند و در حال پیشرفت است. پس نگران فلش خود نباشید و به تعداد زیاد طرفداران اشتراک های پخش موسیقی بپیوندید. در ادامه تعدادی از پلتفرم های پخش موسیقی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با بهترین امکانات اکانت سرویس های پخش موسیقی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دغدغه های صنعت موسیقی فقط برای من و شما نیست که به موسیقی معاصر گوش می دهیم و به دنبال آن هستیم. این نگرانی ها از سوی دیگر افرادی که در صنعت موسیقی فعالیت می کنند نیز متاثر می شوند. این افراد همیشه نگران آهنگ ها و آثار منتشر شده خود هستند. زیرا می دانند اگر محصولاتشان به درستی در فضای مجازی و اینترنتی منتشر شود، مورد استقبال مردم قرار می گیرد. در ضمن عکس این داستان نیز صادق است.

در ادامه امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت اپل موزیک و یوتیوب موزیک را بیان خواهیم کرد.

بررسی امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای

یکی از بهترین پلتفرم ها برای علاقه مندان به کتابخانه های جامع متشکل از موسیقی های متعدد و متنوع برای دسترسی، یک حساب کاربری Spotify است. این برنامه با سرویس ساده و کاربر پسند خود به یکی از محبوب ترین اشتراک های موسیقی در جهان تبدیل شده است.

امروزه پلتفرم پخش موسیقی Spotify که در سال 2008 در سوئد راه اندازی شد، بیش از 230 میلیون کاربر فعال دارد. یعنی چهار برابر کل جمعیت ایران از شنیدن 50 میلیون آهنگ صوتی رایگان در کتابخانه این اشتراک موسیقی لذت می برند.

اسپاتیفای در زمینه پخش موسیقی پیشگام است و می توان گفت در این زمینه بهترین شناخته شده است. این سرویس پخش موسیقی راه های مختلفی را برای کشف آهنگ های جدید ارائه می نماید. مانند فهرست پخش هفتگی Discover و خدمات دیگری که به طور مرتب می توان از آن استفاده کرد.

در این زمینه رقابتی بین مقایسه اسپاتیفای و اپل موزیک وجود دارد که اسپاتیفای به دلیل داشتن رابط کاربر پسند و لذت بخش به عنوان بهترین سرویس پخش موسیقی انتخاب شده است. شما می توانید به صورت رایگان از Spotify استفاده کنید و از برخی از ویژگی های آن بهره ببرید. اما برای استفاده از تمام ویژگی های آن باید یک اکانت پریمیوم اسپاتیفای خریداری کنید.

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای

  • نسخه رایگان آن مناسب و حتی بسیار خوب است.
  • خواننده های ایران در اسپاتیفای بسیار فعال است.
  • این برنامه اتصال به بلندگوهای بی سیم و گیرنده های AV را ساده می کند.
  • هنرمندان و آهنگ های جدید را به شما معرفی کند.
  • در این برنامه می توانید به راحتی لیست های پخش شخصی ایجاد کنید و آن ها را برای گوش دادن آفلاین همگام کنید.

سرویس Spotify برای افرادی که نیاز به خدمات جامع و کاربردی دارند مناسب است. به خصوص برای کسانی که دوست دارند لیست های پخش خود را ایجاد کنند، مرور کنند و به اشتراک بگذارند، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

نقاط ضعف و معایب پلتفرم اسپاتیفای

  • نسخه رایگان دارای تبلیغات زیادی است.
  • در اشتراک رایگان نمی توانید به برخی از آهنگ ها گوش دهید.

آشنایی با امکانات اکانت اپل موزیک

Apple Music تقریباً در سطح Spotify و بسیار شبیه به آن است. اگر سرمایه گذاری زیادی در اپل دارید، مطمئناً Apple Music انتخاب خوبی است. این یک سرویس پخش موسیقی است که می تواند در Apple iPod Touch نیز استفاده شود. در حالی که لیست های پخش بسیاری از سازندگان و کارشناسان موسیقی در این برنامه وجود دارد، باید بپذیریم که در مورد لیست های پخش پیشنهادی با Spotify قابل مقایسه نیست. البته این سرویس رایگان نیست، اما می توانید از وب سایت ما اکانت اپل موزیک را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

مزایای خرید اکانت اپل موزیک

  • با خرید این اشتراک، به کتابخانه iTunes نیز دسترسی خواهید داشت.
  • حتی می توانید آن را با سیری کنترل کنید یا از سیری بخواهید آهنگ های جداگانه را جستجو کند.
  • الگوریتم های آن به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید و دوست دارید پیدا و کشف کنید.

این سرویس برای کاربران آیفون و کسانی که آهنگ های خود را به iTunes یا Apple HomePod اضافه می کنند بسیار مناسب است.

معایب سرویس پخش موزیک اپل موزیک

  • اپل موزیک نسخه ویژه ای از سیستم عامل اندروید نیز دارد، اما کار با آن به آسانی iOS نیست.
  • در نسخه های قدیمی iPod قابل استفاده نیست.

بررسی امکانات اشتراک یوتیوب موزیک پریمیوم

سرویس پخش موسیقی YouTube Music جایگزینی برای Google Play است. اگر نسخه YouTube Premium را خریداری کنید، YouTube Music نیز به صورت رایگان در دسترس شما خواهد بود. امکانات این سرویس تقریبا مشابه سایر سرویس های ذکر شده در این مقاله است و اگر از طرفداران یوتیوب هستید، این سرویس بهترین انتخاب برای شماست. زیرا با خرید اکانت یوتیوب موزیک از سایت ما می توانید از YouTube Music به صورت رایگان با مزایای YouTube Premium استفاده کنید.

مزایای خرید اکانت پرمیوم یوتیوب

  • با خرید YouTube Premium، این سرویس را به صورت رایگان دریافت کنید.
  • دسترسی به آرشیو 40 میلیون آهنگ
  • تبلیغات مزاحم پخش نمی شود.
  • امکان انتقال آهنگ از سرویس قدیمی گوگل پلی به این سرویس
  • این سرویس برای مشترکینی که به طور منظم از یوتیوب و کاربران اندروید استفاده می کنند مناسب است.

معایب استفاده از سرویس یوتیوب موزیک

  • ادامه استفاده از گوگل موزیک می تواند برای افراد خسته کننده باشد.

بهترین سرویس های پخش موسیقی کدامند؟

انتخاب بهترین سرویس پخش موسیقی از بین این سه سرویس به انتظارات شخصی شما از برنامه پخش موسیقی بستگی دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های این برنامه ها می پردازیم.

اکانت پرمیوم یوتیوب موزیک ارزان است

خدماتی که با قیمت مقرون به صرفه YouTube Music دریافت می کنید بیش از هر سرویس دیگری است:

  1. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس ها دارای بزرگترین کتابخانه موسیقی می باشد. و این به دلیل یکپارچه سازی با YouTube معمولی است.
  2. اگر کاربر معمولی YouTube هستید، این سرویس ارزش پرداخت دو دلار اضافی در ماه را برای تماشای ویدیوهای YouTube بدون تبلیغات دارد.
  3. اشتراک یوتیوب موزیک شامل ویژگی های کاربردی مانند لیست های پخش مشترک، گزارش های پایان سال، لیست های پخش انتخاب شده، و موسیقی آفلاین است.
  4. رابط کاربری بالا
  5. اگر هنرمندانی که مشترک YouTube Music هستند مجبور نباشند در YouTube مشترک شوند، خیلی بهتر است.

سرویس Spotify برای کشف آهنگ های مورد علاقه

  • Spotify بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند سرویس موسیقی آن ها در همه جا کار کند و موسیقی جدیدی را که دوست دارند کشف کنند.
  • در این پلتفرم جستجو در درجه بالایی قرار دارند و همچنان مواردی مانند لیست پخش مشترک، گوش دادن آفلاین و ایستگاه های رادیویی را دارد.
  • این برنامه در هر جایی کار می کند، مانند ماشین، تلویزیون هوشمند، ساعت هوشمند و کنسول بازی.
  • پادکست ها و کتاب های صوتی محتوای Spotify را با ارزش تر می کنند. این مزیت اصلی Spotify نسبت به سایر سرویس ها است.

Apple Music بهترین انتخاب برای دوستداران موسیقی

Apple Music گران ترین سرویس نیست، اما تجربه بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. به خصوص اگر جز کسانی هستید که به موسیقی حساسیت بیشتری دارند، زیرا کیفیت صدای این پلتفرم بسیار بالاست. این کیفیت عالی در صدا در هزینه اصلی سرویس گنجانده شده است.