درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت

Wednesday، ۱۰ Aabaan ۱۴۰۲

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت بپردازیم. در سال‌های گذشته، به دلیل محبوبیت زیادی که بازی فورتنایت در میان عموم پیدا کرده بود، این بازی در لیست ۵۰ بازی برتر سال، که توسط وب سایت یورو گیمر منتشر می‌شود، مورد دسترس همه قرار گرفت. ما در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت بپردازیم و آیتم‌های برتر بازی فورتنایت معرفی کنیم و درباره هر یک از آن‌ها، نکاتی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

شما می توانید برای خرید ویباکس فورتنایت به اکسل مراجعه کنید.

معرفی آیتم‌های بازی فورتنایت

در بازی فورتنایت، آیتم‌های مختلف و گوناگونی وجود دارد که بازیکن می‌تواند با استفاده از آن‌ها در بازی فورتنایت برنده شود و در اصطلاح "ویکتوری" بگیرد. یک گیمر در بازی فورتنایت، نحوه کار با لانچ پد (Launch Pad) تا بوش (Bush) را باید تماما بلد باشد و به خوبی آن‌ها را بشناسد تا بتواند در این بازی محبوب و هیجان انگیز پیروزی را کسب کند. وقتی که صحبت در مورد ویکتوری گرفتن در بازی فورتنایت می‌شود، بعضی از گیمرهای این بازی فکر می‌کنند که فقط اسلحه یا اصطلاحا گان (Gun) تنها رمز موفقیت در این بازی محبوب است اما باید عرض کنيم که این افراد بسیار اشتباه می‌کنند و علاوه بر اینکه باید رقیبان خود را یکی از پس از دیگری از سر راه خود بردارند، نیازمند مراقبت از خود نیز هستند. وقتی که مورد حمله یک بازیکن در این بازی قرار می‌گیرید، باید بتوانید از آیتم‌های موجود در اطرافتان یا چیزی که در دست خود دارید، از خود مراقبت کنید. پس بهتر است که در آیتم‌های برتر بازی فورتنایت را بشناسید و درباره هر کدام اطلاعت کافی را کسب کنید. در ادامه به بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

1. آیتم چاگ جاگ

اولین آیتم در لیست آیتم‌های برتر بازی فورتنایت

چاگ جاگ، یکی از آیتم‌های برتر بازی فورتنایت می‌باشد. این آیتم، در بروزرسانی‌های اخیر بازی فورتنایت منتشر شده است. در فورتنایت برای اینکه بتوانید زمان بیشتری را زنده بمانید، باید میزان شیلد خود را کامل پر کنید که افرداد پروگیمر از اصطلاح شیلد زدن در این بازی محبوب و هیجان انگیز استفاده می‌کنند. در طول بازی باید سعی کنید تا میزان شیلد خود را بر روی عدد ۱۰۰ ثابت نگه دارید تا آسیب کمتری ببینید. پس برای اینکه بتوانید میزان شیلد خود را به حد کافی زیاد کنید، می‌توانید از مینی شیلد، چاگ جاگ و پوشم شیلد در این بازی استفاده کنید.

تفاوت این شیلد‌ها چیست؟

مینی شیلد: همانطور که از نام آن معلوم است، میزان شیلد شما را در بازی به عدد ۲۵ رسانده و ان را ثابت نگه می‌دارد، پوشن شیلد: میزان شیلد شما را در بازی به عدد ۵۰ می‌رساند و ثابت نگه‌ می‌دارد و چاگ جاگ میزان شیلد شما را به عدد ۱۰ می‌رساند و نیز ثابت نگه می‌دارد. به همین دلیل چاگ جاگ، یک آیتم برتر در بازی فورتنایت برای پر کردن شیلد‌ها محسوب می‌شود. اما این نکته مهم را در مورد آیتم چاگ جاگ بدانید که اگر در ابتدای بازی این شیلد‌ها را پیدا کردید، بهتر است که از ان استفاده کنید، به دلیل اینکه مدت زمان استفاده از این شیلد‌ها در بازی ۱۵ ثانیه ایت و برای انتهای بازی، این زمان بسیار زیاد بوده و ممکن است در زمان استفاده از چاگ جاگ، کشته شوید. در ادامه بیشتر به بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت می‌پردازیم.

2. آیتم ریفت

دومین آیتم برتر بازی فورتنایت

ریفت، یکی دیگر از آیتم‌های برتر بازی فورتنایت می‌باشد. این آیتم محبوب و هیجان انگیز، در فصل قبل بازی فورتنایت حضور داشت که بعد از بروزرسانی‌های اخیر این بازی دوباره به بازی فورتنایت برگشته است. ریفت یکی از بهترین آیتم‌های فرار از دست دشمنان در بازی فورتنایت است. زمانی که مورد حمله دشمنان در این بازی قرار گرفتید، می‌توانید با استفاده از این آیتم به قسما دیگری از نقشه بازی بروید و جان خود را نجات دهید. وقتی که از ریفت برای فرار استفاده می‌کنید، در آن مکان یک طوفان ایجاد می‌شود که باعث آسیب رساندن به دشمنان خود می‌شود. همچنین هنگامی که در طوفان بازی قرار گرفته‌اید، می‌توانید از ریفت برای بیرون آمدن از طوفان در بازی استفاده کنید و جان خود را از دست دشمنان و طوفان نجات دهید.

3. آیتم میوه

معجونی برای درمان در بازی فورتنایت

آیتم میوه، سومین آیتم یا روش در لیست آیتم‌های برتر در بازی فورتنایت می‌باشد. با خوردن آبمیوه در بازی فورتنایت می‌توانید خود را درمان کنید و میزان درمان خود را به عدد ۷۵ برسانید و ثابت نگه دارید. با خوردن آبمیوه می‌توانید وقت بیشتری را نسبت به استفاده کردن از بانداژ در این بازی ذخیره کنید. زمان استفاده از آبمیوه تقریبا ۲ ثانیه می‌باشد که این میزان تقریبا نصف زمان استفاده از بانداژ است. آیتم میوه یکی از بهترین آیتم‌ها در بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت است.

4. آیتم کمپ فایر

سریع‌ترین آیتم برای درمان دوستان یا دوستانتان در بازی فورتنایت: هنگامی که با هم تیمی‌های خود بازی می‌کنید و در نبردی سخت قرار می‌گیرید، کمپ فایر بهترین آیتم برای درمان کردن یا اصطلاحا هیل کردن می‌باشد. شما می‌توانید کمپ فایر را بر روی زمین قرار داده و فرآیند هیل کردن را شروع کنید. کمپ فایر، یک ایراد بزرگ دارد. هنگامی که شما کمپ فایر را روشن می‌کنید، دشمنانتان می‌توانند دود آن را از دور مشاهده کنند و همین علت ممکن است که باعث کشته شدن شما در این بازی شود. پس برای اینکه بتوانید از دشمنانتان در این بازی فرار کنید، بهتر است از کمپ فایر در ارتفاعات استفاده کنید.

5. آیتم بادکنک

پنجمین آیتم در لیست آیتم‌های برتر بازی فورتنایت

در ادامه‌ی مطالب به بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت که یکی از آن‌ها بادکنک است می‌پردازیم. بادکنک یا اصطلاحا بالن، پنجمین آیتم در لیست آیتم‌های برتر بازی فورتنایت می‌باشد. برای اینکه سریع‌تر به محل مورد نظر خود در این بازی برسید، می‌توانید از بالن‌ها استفاده کنید. بالن‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که بتوانید به ارتفاعات بروید و یک مکان مناسب و امن برای جنگیدن انتخاب و پیدا کنید. برای اینکه بتوانید به راحتی فرود بیایید، می‌توانید بالن‌ها را بترکانید و با چتر نجات به زمین فرود بیایید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت پرداختیم، لذا با کسب اطلاعات بیشتر درباره این آیتم‌ها میتوانید بازی بهتر و مناسبی را در این بازی جذاب داشته باشید و همیشه برنده باشید. امیدواریم که مطالب گفته شده درباره بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت برای شما عزیزان مفید و کاربردی بوده باشد و از مطالعه‌ی آن لذت برده باشید.