👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت

Thursday، ۹ Shahrivar ۱۴۰۲

در این مطلب درباره گرفتن ویباکس رایگان برای فورتنایت می‌خواهیم صحبت کنیم، که آیا ویباکس رایگان برای فورتنایت امکان دارد؟ بله؛ ممکن است. شما می‌توانید حتی از طریق بتل رویال در فورتنایت، گرفتن V-Bucks رایگان فورتنایت را تهیه کنید. بنابراین در ادامه این مطالب با ما همراه باشید.

چگونه ویباکس رایگان فورتنایت بگیریم؟

بتل رویال فورت نایت یکی از بازی های معروف و محبوب در دنیا می‌باشد. این بازی سالیانه بیش از 200 میلیارد کاربر فعال دارد و در تمام دستگاه‌های موبایل و کنسول‌های بازی (به جز بعضی از دستگاه‌های قدیمی) در دسترس است. فورتنایت یک سری ماموریت‌های روزانه دارد که سریع ترین و آسان ترین راه برای گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت و بدست آوردن مقدار کم ویباکس در روز است. البته در ابتدا باید این حالت را خریداری کنید. حالت Save the World چالش های روزانه چرخشی برای بازیکنان دارد تا با کامل کردن آن‌ها مقدار مشخصی، گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت را به بازیکنان جایزه بدهد. هر چالش هزینه‌ی مقدار مشخصی جایزه می‌دهد و برای هر بازیکن متفاوت است.

آیا مولد‌های ویباکس رایگان برای فورتنایت واقعی هستند؟

اگر تاکنون تجربه بازی فورتنایت را داشته‌اید، ممکن است متوجه این موضوع شده باشید که گرفتن ویباکس رایگان برای فورتنایت در این بازی بسیار سخت است. با این حال، بسیاری از بازیکنان این بازی اغلب برای گرفتن ویباکس های رایگان برای فورنتایت، نامحدود یا ویباکس‌های رایگان در اینترنت، عبارت‌ هایی از جمله " Free Fortnite V Bucks Hacks" یا "ویباکس رایگان" را جستجو می‌کنند. این جستجو‌ها شخص را به مولد‌های ویباکس‌های تقلبی و جعلی راهنمایی می‌کند. بعضی اوقات نیز ممکن است این لینک‌ها افراد را به وب سایت های تقلبی و جعلی هدایت کنند. که از افراد اطلاعات مهم و حساسی را مانند اطلاعات حساب کاربری یا رمز عبور Fortnite را درخواست می‌کنند. تمامی این وب سایت‌ها و لینک‌ها تقلبی و جعلی هستند و رد پای کلاهبرداری در آن‌ها پیدا می‌باشد.

این سایت‌ها با کمک اطلاعاتی که از افراد به دست آورده را از حساب فورتنایت شما دزدی و یا آن را مسدود می‌کنند. در نتیجه گرفتن ویباکس رایگان برای فورتنایت، نیاز به دقت و احتیاط بالایی دارد که بتواند دسترسی به حساب و اطلاعات ما نداشته باشد.

آموزش گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت

راهکار‌های زیاد و کارسازی برای آموزش گرفتن V-Bucks رایگان Fortnite وجود دارند که شما را راهنمایی می‌کنند که ویباکس فورتنایت را خیلی زود دریافت کنید. شما می‌توانند هر کدام از راهکار‌هایی را که در ادامه‌ی آموزش ذکر می‌کنیم را دنبال کرده و تاثیرات گرفتن V-Bucks را در مدت کوتاهی مشاهده کنید.

در قسمت صفحه‌ی بازی در سمت چپ فورتنایت چالش‌های روزانه‌ی این بازی قرار گرفته‌اند. سه quest در این قسمت‌ها وجود دارند و شما با کامل کردن هر سه قسمت quest‌ها، می‌توانند چالش‌های روزانه‌ی آن را دریافت کنید. کامل کردن این چالش‌ها جوایز‌هایی برای شما به همراه دارد و می‌تواند سطح شما را این بازی بالا ببرند. زمانی که در مدت بلندی، زمانی بیشتری را به آموزش گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت این بازی اختصاص می‌دهید، سطح شما در این بازی بالا برده و ویباکس های رایگان را به عنوان جایزه به حساب شما واریز می‌کنند. همانطور که می‌دانید V-Bucks یک قسمت تحت عنوان رویداد‌ها (Events) دارد که روزانه عرضه می‌شود. شما می‌توانید در این رویداد‌های روزانه شرکت کنید. با برنده شدن و شرکت در این رویدادها، می‌توانید جایزه‌های بسیار زیبا و جذابی را دریافت کنید.

گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت نیز قسمتی از جوایز است. پس تلاش کنید تا در رویداد‌های بعدی فورتنایت، بهترین عملکرد خود را در این بازی نشان دهید. تا از این مزیت خوب بهره‌مند شوید و بتوانید ویباکس رایگان دریافت کنید. در این بازی آموزش گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت را هر روز یا به صورت روزانه بازی کنید. با اختصاص دادن قسمتی از روز خود به بازی بتل رویال فورتنایت، شانس زیادی را برای کامل کردن چالش‌های روزانه دارید. و سطح پیشرفت شما به صورت پیوسته و مدام بالا می‌رود. به این صورت، شما این شانس را خواهید داشت که گرفتن ویباکس رایگان را به صورتی تدریجی دریافت کنید.

آموزش گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت موبایل

یکی از راه های گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت موبایل کامل کردن قسمت Battle Pass فورتنایت است. شما باید چالش های این قسمت را کامل کنید و با پیشرفت در آن، ویباکس رایگان هدیه بگیرید.

این قسمت ممکن است کمی زمان‌بر باشد؛ اما به عنوان یک روش برای گرفتن V-Bucks رایگان در فورتنایت موبایل مفید است. البته باید توجه کنید برای گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت از طریق Battle Pass، در هر فصل از این بازی فقط یک بار می‌توانید اقدام و استفاده کنید.

یکی دیگر از روش های گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت، لاگین کردن می‌باشد. وقتی که یک بازیکن برای بار اول وارد این بازی می‌شود، بازی به او ویباکس رایگان هدیه می‌کند. البته مقدار و میزان این ویباکس‌‌ها کم بوده ولی برای شروع و رفتن به مراحل بالا می‌تواند کمک بزرگی باشد.

راه دیگری که برای گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت وجود دارد، انجام دادن ماموریت‌ها و چالش‌های این بازی در قسمت نجات دنیا است. البته این قسمت در سال‌های اخیر بسته شده است و فقط برای افرادی که قبلا از آن استفاده نموده‌اند قابل دسترس و استفاده است. این افراد می‌توانند از طریق تکمیل و انجام این قسمت‌ها، مقداری ویباکس رایگان به دست بیاورند.

اما یکی دیگر از این روش‌ها این است که هر چند وقت یک بار، Epic Games رویدادها یا Event هایی را برای بازی فورتنایت برگزار می‌کند. این رویداد‌ها که معمولا اتفاقات مهم داستان فورتنایت می‌پردازند، در بعضی مواقع به شرکت کنندگان فورتنایت رایگان هدیه می‌دهند. سازندگان این بازی با استفاده از این روش‌ها گیمرها را به حضور در Eventها و با هدیه‌هایی مثل ویباکس رایگان، آن ها را تشویق می‌کنند.

کلام آخر

بازی فورتنایت از بازی‌های معروف و محبوب در بین افرادی که بازی‌های بتل رویال را بازی می‌کنند است. و یکی از قدرتمندترین بازی‌ها در دنیا محسوب می‌شود. این بازی طرفداران بسیاری در بین نوجوانان و جوانان دارد و روزانه افراد زیادی مشغول به این بازی هستند. در این بازی با آموزش گرفتن ویباکس‌ رایگان فورتنایت می‌توانید آیتم‌های جذابی را برای کاراکتر‌های خود تهیه و در بازی از رقیبان خود بالاتر و قدرتمندتر باشید. در این مقاله به آموزش راه های گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت، که بازیکنان از آن‌ها استفاده می‌کنند اشاره کردیم و توضیحی درباره‌ی آن‌ها دادیم.