درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

راه های دور زدن تحریم و فیلتر پلی استیشن + آموزش کامل

Thursday، ۱۵ Shahrivar ۱۴۰۳

تقریبا هیچ گیمری انتظار نداشت که تحریم های جامعه جهانی بر بازی های ویدیویی و پلی استیشنی تاثیر بگذارد! اما این ماجرا حقیقت دارد و پس از اعمال تحریم های بین المللی این بازی ها نیز از دسترس ایرانیان خارج شدند. به همین خاطر کاربران برای استفاده از این بازی ها باید به دنبال روش های دور زدن تحریم پلی استیشن بگردند. بسیاری از گیمرها برای دسترسی به بازی ها به دنبال نرم افزارهای تغییر آی پی می گردند.

بدون استفاده از این نرم افزارها وصل شدن به بازی ها و آپلود برنامه ها غیر ممکن خواهد بود. استفاده از برنامه های تغییر آی پی اغلب به سادگی انجام می شود؛ اما به جز این راه حل، روش های دیگری هم برای دور زدن تحریم های جامعه جهانی وجود دارد که در این بخش به این موارد می پردازیم. 

راه های دور زدن تحریم PLAY STATION

به طور کلی همه مراحل دسترسی به بازی های پلی استیشنی برای بازیکنان ایرانی فیلتر شده اند؛ از مراحل مربوط به ثبت نام در سایت گرفته تا آپلود بازی ها و حتی پرداخت هزینه ی هر بازی! به همین خاطر برای هر بخش از برنامه باید به دنبال یک روش خاص بگردیم. برای کنار گذاشتن این محدودیت ها و دور زدن تحریم پلی استیشن به موارد زیر دقت داشته باشید:

1. تغییر DNS برای رفع تحریم در PS4 و PS5

تغییر DNS کنسول یکی از روش های دور زدن تحریم ها و دسترسی به بازی های پلی استیشن است. با استفاده از این راهکار ساده به کلیه برنامه های محدود شده در منطقه دسترسی خواهید داشت. برای انجام این فرایند باید به مراحل زیر دقت داشته باشید:

  1. در مرحله اول به سراغ منوی تنظیمات کنسول می رویم و گزینه نت ورک (NETWORK) را انتخاب می کنیم. 

  2. در بخش بعدی تنظیمات دی ان اس را از قسمت Set Up Internet Connection انجام داده و به دنبال آن گزینه ی کاستوم را می زنیم. 

  3. در قسمت تنظیمات و DNS Settings، گزینه Manual را انتخاب کرده و دی ان اس هایی مانند Google DNS را انتخاب کنید. این دی ان اس ها به صورت معمولی در همه سیستم ها وجود دارند. 

  4. در نهایت این تغییرات را در بخش تنظیمات دستگاه خود ذخیره سازی کنید.

اگر مراحل را به درستی پشت سر گذاشته باشید، به شبکه متصل خواهید شد و بدون محدودیت به بازی های محبوب خود دسترسی خواهید داشت. 

راه های دور زدن تحریم پلی استیشن

2- تغییر منطقه زمانی و Region

برای دور زدن تحریم پلی استیشن استفاده از قابلیت های تغییر منطقه زمانی و Region نیز کارایی خواهد داشت و کیفیت دسترسی به این پلتفرم را افزایش می دهد. شما می توانید برای اعمال این تنظیمات ساده از مراحل زیر پیروی کنید:

  1. ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید و صفحه تنظیمات را باز کنید. 

  2. در بخش بعدی از گزینه Account Management، به بخش Account Information  بروید و قسمت آدرس را انتخاب کنید. در این قسمت باید آدرس وارد شده را تغییر داده و منطقه ای را انتخاب کنید که بازی های پلی استیشنی در آن تحریم نباشند

  3. تغییرات زمانی در کنسول از قسمت تنظیمات و بخش Date and Time به سهولت انجام خواهند شد. 

در صورتی که برای دور زدن تحریم پلی استیشن از طریق تغییرات منطقه زمانی و ریجن با مشکلی رو به رو شدید، به جای مراحل فوق از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید. 

3- خرید گیفت کارت پلی استیشن 

یکی دیگر از مشکلات کاربران دستگاه های پلی استیشنی، محدودیت های پرداخت در این برنامه است. شما می توانید برای رفع این مشکلات از یک گیفت کارت معتبر استفاده کرده و بدون نیاز به ارتباط با درگاه های بین المللی پرداخت، هزینه بازی های محبوب خود را بپردازید. با در دست داشتن یک PlayStation GiftCard به سادگی می توانید از فروشگاه پلی استور کلیه بازی های محبوب خود را خریداری کنید. به علاوه پس از اتمام شارژ حساب، امکان شارژ مجدد آن برای همه کاربران فراهم خواهد بود.

 PlayStation GiftCard به شما این امکان را می دهد که از برخی تخفیفات پلی استور نیز بهره مند شوید. برای دور زدن تحریم پلی استیشن حتما باید به دنبال یک روش پرداختی مناسب بگردید که کار شما را برای خرید قابلیت ها، بازی ها و آیتم های اضافی ساده تر کند. 

همچنین بخوانید : تغییر ریجن اکانت پلی استیشن

نتیجه گیری

راهکارهای دور زدن تحریم پلی استیشن دغدغه بسیاری از گیمرهای امروزی است که به انجام بازی های ویدیویی می پردازند. برای استفاده از هر یک از این راهکارهای ساده باید به تنظیمات کنسول خود دقت داشته باشید. توجه به سری ساخت کنسول مورد نظر و قدیمی یا جدید بودن آن نیز در این زمینه اهمیت دارد. اعمال تنظیمات هر یک از این دستگاه ها از بخش های مختلفی قابل انجام خواهد بود. به طور کلی روش هایی مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن و تغییرمنطقه زمانی و ریجن بهترین و کاربردی ترین روش دور زدن تحریم های موجود به شمار می روند. 

برای خرید پلی استیشن پلاس نیز می توانید به فروشگاه اکسل مراجعه کنید.