👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

معرفی کامل قابلیت های نیترو دیسکورد

Tuesday، ۲۳ Aabaan ۱۴۰۲

نیترو یکی از نسخه های ویژه و پر قدرت اپلیکیشن دیسکورد است که ارائه می شود. با عضویت در نیترو دیسکورد، شما قابلیت های اضافی و ویژگی های اختصاصی برای استفاده از دیسکورد خود را خواهید داشت. در موارد زیر به برخی از قابلیت های این نرم افزار اشاره می کنیم که عبارت اند از:

  • ارسال تصاویر با کیفیت بالا: با این نرم افزار می توانید تصاویر با کیفیت بالا و اندازه بزرگ تر را برای اشتراک گذاری در پیام ها استفاده کنید. این ویژگی مخصوصا برای عکسبرداران و اهالی هنر مفید است.
  • صفحه نمایش را قفل کنید: با استفاده از این اپلیکیشن می توانید صفحه نمایش خود را قفل کنید. این قابلیت مفیدی برای جلوگیری از اجرای غیر مجاز برخی برنامه ها است و همچنین از نظر امنیتی می تواند مفید باشد.
  • پوشش صوتی با کیفیت بالا: با اشتراک نیترو دیسکورد، می توانید از صدای با کیفیت بالا برای مکالمات صوتی خود استفاده کنید. این موضوع برای گیمر ها و افرادی که برای اینکه کامیونیتی های گیمینگ خود را بسازند، مهم است.
  • نشان دادن استیکر ها: با این اپیلیکشن می توانید به صورت نمایشی استیکر های خود را در پیام ها نشان دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا بیش ترین استفاده را از استیکر های دلخواه خود ببرید.
  • افزایش فضای ذخیره سازی: با عضویت در نیترو دیسکورد، می توانید فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید. این قابلیت در صورت استفاده مکرر از اپلیکیشن و مشارکت در چندین سرور مهم است.
  • پشتیبانی 24/7: با نیترو دیسکورد، شما به پشتیبانی 24/7 دسترسی خواهید داشت. هر گونه مشکلی که با دیسکورد خود داشته باشید را می توانید به سرعت حل کنید و از پشتیبانی بهره ببرید.
  • این قابلیت ها فقط بخشی از ویژگی های نیترو دیسکورد است و هر روز بخش های جدیدی نیز اضافه می شود. برای بیش تر شنیدن درباره نیترو دیسکورد، با ما همراه باشید چرا که موضوعات دیگری را نیز بررسی خواهیم کرد.

شما می توانید برای خرید نیترو دیسکورد به صورت تضمینی و ارزان به فروشگاه اکسل مراجعه کنید.

دیسکورد

از گذشته تا به امروز با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهایی رونمایی شدند که باعث ارتباط بیش تر جهانیان با یک دیگر شده اند. یکی از این نرم افزار ها دیسکورد است. دیسکورد یک برنامه و ارتباط صوتی و متنی است که برای ارتباط و همکاری در جامعه های آنلاین استفاده می شود. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است و در بسیاری از موارد برای اجرای بازی های چند نفره و گفتگوی صوتی با دوستان استفاده می شود. دیسکورد از ویژگی هایی مانند چت متنی گروهی، ویس چت، اشتراک فایل و صفحه نمایش استفاده می کند و توانسته است جامعه های بزرگی را در سراسر جهان جذب کند. همچنین قابلیت ساخت سرورهای گفتگوی صوتی و متنی دلخواه را فراهم می کند و تعداد زیادی گیمرها و جوامع آنلاین از آن استفاده می کنند.

قابلیت دیسکورد

در کنار قابلیت های نیترو دیسکورد به قابلیت خود دیسکورد نیز می پردازیم. این نرم افزار به شما امکانات و قابلیت های بسیاری برای ارتباط با دیگران در طول بازی ها و گفتگو های گروهی می دهد. بعضی از برتری های دیسکورد عبارت اند از:

  • گفتگو های صوتی
  • گفتگو های متنی و چت
  • شماره گیری و تماس های ویدیویی
  • وب هوک ها
  • ایجاد سرویس های چند رسانه ای
  • بات ها و ربات ها

پس از همه این ها، دیسکورد به شما اجازه می دهد تا بتوانید به گروه ها و دوستان خود در طول بازی ها و جلسات گفت و گوی متنی و صوتی دسترسی پیدا کنید. با این وجود، هر چند از دیسکورد می توانید به عنوان برنامه رایگان استفاده کنید، امکانات و قابلیت های پیشرفته تر نیاز به اشتراک ویژه دارند.

نیترو چیست؟

در این بخش از مقاله قابلیت های نیترو دیسکورد درباره خود نیترو بحث خواهیم کرد. نیترو یک سرویس پرداخت ویژه در دیسکورد است که به کاربران این امکان را می دهد با پرداخت یک هزینه ماهانه یا سالانه، از برخی قابلیت های اضافی و امکانات اختصاصی در دیسکورد بهره برداری کنند. قابلیت های نیترو شامل نامصرفی های پیام، ظاهر و پوسته های مخصوص، افزونه های سرور، قابلیت ارسال فایل بزرگ تر و ویدیو با کیفیت بالاتر، سیستم تشویق به مدت زمان استفاده از دیسکورد و برتری در صف انتظار برای عضویت در سرور ها و دیگر امکانات است.

نیترو دیسکورد

در مقاله قابلیت های نیترو دیسکورد توضیحاتی راجب نیترو دیسکورد خواهیم داد. که یکی از اشتراک های ویژه برای دیسکورد است که به کاربران این امکان را می دهد تا به برخی ویژگی های اضافی و محدود به اعضای نیترو دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می توانند از ویژگی هایی مانند استفاده از اموجی های مخصوص نیترو، افزودن اموجی های سریع، داشتن یک عکس پروفایل متحرک، افزودن بنر سفارشی به پروفایل خود و بسیاری ویژگی های دیگر بهره برداری کنند. همچنین کاربران نیترو دریافت یک بسته بازی رایگان هرماه هم دارند که شامل بازی هایی است که می توانند آن ها را در دیسکورد بازی کنند. امکان پخش صوتی با کیفیت بالا و قابلیت استفاده از سرورهای گروهی نیز در نیترو دیسکورد وجود دارد. برای استفاده از این اشتراک، کاربران باید هزینه ای ماهیانه یا سالیانه را پرداخت کنند.

نیترو جنریتور دیسکورد

در قابلیت های نیترو دیسکورد به نیترو جنریتور دیسکورد می پردازیم. نیترو جنریتور در واقع یک ابزار آنلاین است که قادر است به شما، نیترو پرو برای حساب خود در دیسکورد را به صورت رایگان ببخشد. برای استفاده از این ابزار، شما باید نام کاربری و شناسه دیسکورد خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه تولید کد کلیک کنید. سپس ابزار یک کد نیترو پرو تصادفی را برای شما ایجاد می کند. این کد را در بخش تبدیل نیترو در دیسکورد وارد کنید و حساب خود را به نیترو پرو ارتقا دهید. ولی لازم به ذکر است که استفاده از نیترو جنریتور ها و سایت های مشابه آن، تخلفی است و پیشنهاد نمی شود. استفاده از این نیترو جنریتورها ممکن است منجر به مسدود شدن حساب دیسکورد شما شود. بهترین راه برای ارتقا حساب خود به نیترو پرو، پرداخت هزینه مد نظر در دیسکورد می باشد.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بوده اید سپاسگزاریم. هدف ما از این مقاله آشنا شدن شما با قابلیت های نیترو دیسکورد و کسب اطلاعات بیش تر راجب این موضوع بوده است. اگر سوالی درباره نیترو دیسکورد داشتید با ما تماس بگیرید در اسرع وقت به شما پاسخگو خواهیم بود. نظرات و انتقادات خود را در مورد این با ما در میان بگذارید.