درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟

Monday، ۲۵ Dey ۱۴۰۲

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟ یک سرویس اشتراک ماهانه است که امکان بازی آنلاین و چندنفره در بازی های PS4 و PS5 را فراهم می کند. خرید پلاس اکسترا افزون بر این قابلیت ها، فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره بازی، تخفیف ها و دسترسی به آزمایش های اولیه بازی ها را نیز به کاربران ارائه می دهد.

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست

PS Plus ابتدا برای پلی استیشن 3 معرفی شد و برای کاربران PS Vita نیز در دسترس بود. اما هر دو کنسول مدت هاست که متوقف شده اند و PS Plus دیگر برای هیچ یک از این دو کنسول فعال نیست.

نحوه ثبت نام در پلی استیشن پلاس

می توانید برای پلی استیشن پلاس اکسترا از طریق کنسول خود یا فروشگاه پلی استیشن آنلاین ثبت نام کنید. نحوه خرید اکانت در PS plus اصلا کار دشواری نیست. در ادامه به طور مفصل در این رابطه صحبت خواهیم کرد. همچنین اگر هنوز نمیدانید پلی استیشن پلاس چیست میتوایند به مقاله دیگر ما در این باره مراجعه نمایید.

چند سطح پلی استیشن پلاس وجود دارد؟

سه سطح جداگانه پلی استیشن پلاس اکسترا وجود دارد:

  • Essential

  • Extra

  • Premium

هر سطح شامل افزونه های چشمگیر فزاینده ای است. PS Plus Essential همان مزایای سرویس استاندارد قبلی PS Plus را ارائه می دهد، در حالی که Extra و Premium هر کدام صدها بازی رایگان را اضافه می کنند که می توان آن ها را به راحتی دانلود کرد. در ذیل اطلاعات بیشتری در مورد این سه سطح ارائه کرده ایم.

چرا پلی استیشن پلاس اکسترا می تواند بهترین پلن این سرویس باشد؟

پلی استیشن پلاس اکسترا به عنوان یک گزینه برتر میان سایر سطح های این سرویس برجسته است. خرید پلاس اکسترا نه تنها امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه در مقایسه با پلاس پرمیوم، هزینه کمتری دارد. در واقع این پلن دارای امکانات محدودی اما کافی، در ازای پرداخت هزینه ای پایین است.

یکی از ویژگی های جذاب پلی استیشن پلاس اکسترا، این است که شما می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید. همچنین، نیازی به هزینه زیاد برای خرید بازی های پلی استیشن ندارید؛ زیرا این پلن شامل امکانات اضافی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از تنوع بازی ها لذت ببرید. پلاس اکسترا در مقایسه با پلاس پرمیوم نیز باعث مصرف بودجه کمتری می شود، در حالی که همچنان امکانات گسترده ای را فراهم می کند.

آیا به جای پلاس پرمیوم، پلاس اکسترا خریداری کنیم؟

پاسخ به این سوال کاری ساده نیست، زیرا تمام موارد به خریدار بستگی دارد. اگر شما یک گیمر از نسل های گذشته هستید، احتمالاً می دانید که پلاس پرمیوم با بازی های نوستالژیک خود یک انتخاب مناسب به شمار می آید. همچنین، اگر شما به دنبال تجربه بازی های جدید ورزیده اید، احتمالاً به سمت پلاس پرمیوم خواهید رفت زیرا این پلن قادر است دوره های رایگان بازی را پیش از عرضه آنها در اختیار شما قرار دهد.

پی اس پلاس اکسترا چیست

با این حال، پلی استیشن پلاس اکسترا بیشتر برای کسانی مناسب است که نمی خواهند بیش از حد هزینه کنند و خرید آن به شما این امکان را می دهد که همه چیزی که نیاز دارید را با هزینه معقولی در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید که می توانید با قیمتی مناسب اقدام به خرید پلاس اکسترا یا حتی پلاس دلوکس یا پرمیوم از فروشگاه ما بنمایید.

چرا بهتر است به جای پلاس معمولی، پلاس اکسترا بخریم؟

کاربران سونی همواره به دلیل عدم ارائه سرویسی مشابه گیم پس آلتیمیت، از این کمپانی شکایت داشته اند. حالا که با پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم سعی در جبران این نقص شده است، این انتخابات بر اساس نیازهای خریداران تغییر کرده است. با وجود اینکه پلاس اکسترا قیمتی بالاتر از پلاس معمولی (همان اسنشیال) دارد، این تفاوت قیمتی زیاد نیست. بنابراین، بهتر است که به جای هزینه زیاد برای خرید بازی ها در پلی استیشن، با خرید پلاس اکسترا هم در هزینه ها صرفه جویی کنید و از قابلیت های PS Plus Essential بهره مند شوید.

مزایای استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس پلاس چیست؟

اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا به شما امکانات جذابی را ارائه می دهد. در زیر، برخی از این ویژگی ها آورده شده است:

1. بازی آنلاین:

  • این اکانت به شما این امکان را می دهد که با دوستانتان در هر نقطه ای از دنیا به صورت آنلاین بازی کنید.

  • بازی های آنلاین چندنفره به شما فرصت رقابت با گیمرهای حرفه ای را فراهم می کند.

2. بازی های رایگان:

  • هر ماه، سونی چند بازی PS4 را به صورت رایگان ارائه می دهد.

  • شما می توانید در هر ماه دو بازی را به صورت رایگان دریافت کنید و این بازی ها تا زمانی که اکانت شما فعال باشد، قابل استفاده هستند.

3. تخفیف های بازی ها:

  • صاحبان این اکانت از تخفیف های ویژه ای برخوردار می شوند که امکان خرید بازی های محبوب با قیمتی کمتر را به آن ها می دهد.

4. افزایش فضای ذخیره سازی ابری:

  • اعضای باشگاه پلی استیشن پلاس می توانند از فضای ذخیره سازی ابری به حجم 100 گیگابایتی استفاده کنند.

  • این امکان به شما این اجازه را می دهد که داده های خود را در هر زمان و بدون نیاز به ذخیره در کنسول PS4 یا PS5 بازیابی کنید.

5. دسترسی به بازی های منتشر نشده:

  • حدود دو هفته پیش از انتشار رسمی، سونی بازی های جدیدترین خود را در اختیار کاربران این اکانت قرار می دهد.

  • این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از پیش از انتشار رسمی بازی ها بهره مند شده و در مقابل کاربران دیگر قدرت بیشتری در مسابقه داشته باشید.

در انتخاب فروشگاه برای خرید پلاس اکسترا، هوشیار باشید!

توجه داشته باشید که برخی فروشگاه ها تلاش می کنند با فروش پلاس اکسترا به قیمت های ارزان تر، مشتریان را جلب کنند. اما باید هوشیار باشید که به فروشندگان ناشناس اعتماد نکنید. برای خرید از فروشگاه، مطمئن شوید که نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین لوگو طلایی ساماندهی را دارد. فروشگاه اکسل با داشتن هر دو این فاکتورها، همواره محصولات قانونی را عرضه می کند. بنابراین، به شما توصیه می کنیم برای خرید پلی استیشن پلاس اکسترا به فروشگاه ما مراجعه کنید.