درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

چگونه بازی های گیم پس را آفلاین بازی کنیم؟

Wednesday، ۴ Amordaad ۱۴۰۲

اگر شما از طرفداران بازی های ویدیویی هستید و زمان زیادی را برای تجربه بازی های ویدیویی روی پی سی و کنسول ها صرف می کنید، خرید اشتراک گیم پس برایتان به صرفه است. گیم پس یک سرویس اینترنتی اشتراکی است که امکان دسترسی به تخفیفات ویژه و بیش از ۱۰۰ بازی متنوع را فراهم می کند. گیم پس را می توان روی کنسول های ایکس باکس و پی سی استفاده کرد. جالب است بدانید که این امکان وجود دارد که با خرید نوعی اشتراک، از این سرویس روی هر دو پلتفرم استفاده کرد. اگر برای شما هم سوال است که چگونه بازی های گیم پس را آفلاین بازی کنیم در ادامه همراه ما باشید.

گیم پس چیست؟

گیم پس سرویس ویژه مایکروسافت است که برای کاربران پی سی و ایکس باکس به صورت نامحدود و در زمان فعال بودن اشتراک، بازی های روی آن را تجربه کرد. در حقیقت گیم پس در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶ شمسی) برای ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸ شمسی) برای پی سی شروع به فعالیت کرد.

  • این سرویس برای شما این امکان را فراهم می آورد تا به بیش از ۱۰۰ نوع بازی مختلف دسترسی داشته باشید. تعداد این بازی ها به مرور زمان دچار تغییر می شوند و بازی های متنوع بیشتری به این سرویس اضافه می شود. ۳نوع اشتراک برای استفاده وجود دارد که شامل اشتراک مخصوص پی سی، ایکس وان و Ultimate (که شامل هر دو می شود).
  • امکانات اشتراک مخصوص ایکس باکس وان و پی سی شامل دسترسی به ۱۰۰ نوع بازی در حال گسترش، ۱۰٪ تخفیف برای خرید بازی های موجود در لایبرریتان، ۲۰٪ تخفیف در زمان خرید محتوای اضافه برای بازی ها.
  • امکانات اشتراک Ultimate شامل حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold است که به جز بازی کردن به صورت آنلاین در ماه تعدادی از بازی ها به صورت رایگان در اختیار استفاده کنندگان این سرویس قرار می گیرد و همچنین به برخی از بازی ها دسترسی زودتر دارند.

نکته حائز اهمیت این است که در زمانی که از حق اشتراک سرویس XBox Live Gold شما هنوز باقی مانده است، اگر اشتراک آلتیمیت گیم پس را بخرید، زمان باقی مانده از اشتراک سرویس قبلی شما تبدیل به گیم پس آلتیمیت می شود. البته باید بدانید که این قانون حد معینی دارد و حداکثر تا ۳۶ ماه صورت پذیر است.

در ادامه به اینکه چگونه بازی های گیم پس را آفلاین بازی کنیم برای شما بازگو خواهیم کرد.

چه زمانی بازی های جدید به سرویس گیم پس اضافه می شود؟

تاریخ مشخصی برای اضافه شدن بازی های جدید وجود ندارد. همچنین مایکروسافت تایید کرده است که به صورت مستمر لیست بازی های خود را به روز رسانی می کند. گیم پس تا زمانی که حق اشترکتان فعال باشد به شما این اجازه را می دهد که بازی های رایگانی که ماهیانه عرضه می شود همیشه در لایبرریتان نگه دارید‌. به عبارت دیگر شما نمی توانید بازی ها را تصاحب کنید مگر اینکه جداگانه آن هارا خریداری کرده باشید. همچنین اگر بازی مورد نظر شما از این سرویس حذف شود، اجازه دسترسی به بازی را دیگر ندارید، مگر بازی را خریداری کنید. به همین خاطر مایکروسافت برای خرید بازی هایی که در این سرویس وجود دارند تخفیف ویژه ای در نظر می گیرد.

نکته دیگر در مورد اشتراک گیم پس این است که این اشتراک به صورت ماهیانه خریداری می شود و می توانید آن را در هر زمانی کنسل کنید. همچنین قیمت این سرویس در هر کشوری متفاوت است.

در جواب سوال اینکه چگونه بازی های گیم پس را آفلاین بازی کنیم باید بگوییم که این قابلیت شامل برخی بازی ها می شود. و تنها روی Pc امکان بازی به صورت آفلاین وجود دارد. یک سری از این بازی ها روی رایانه شخصی از حالت بازی آفلاین پشتیبانی می کنند. و بدون نیاز به اینترنت می توانید آن هارا بازی کنید. همچنین این قابلیت برای بازی های چند نفره و کوآپ آنلاین وجود ندارد.

در ادامه بخوانید: دانلود بازی از گیم پس

گیم پس در چه کشور هایی فعال است؟

اگر علاقمند هستید که بدانید گیم پس در چه کشور هایی فعال است در این قسمت به نام چند کشور می پردازیم. که شامل استرالیا، آرژانتین، بلژیک، کانادا، شیلی ، ایتالیا، مکزیک، هلند، آفریقا، اسلواکی، کره جنوبی، ترکیه، انگلیس، آمریکا، امارات متحده عربی، فرانسه، فنلاند، یونان، آلمان و هند می شود‌‌. البته جالب است که بدانید در کشور روسیه خرید اشتراک گیم پس فقط از طریق رفتن به فروشگاهای وبسایت های ثانویه انجام می گیرد. در ترکیه و کره جنوبی نیز حق اشتراک پی سی این سرویس هنوز فعال نشده است.

اگر چه بازی های گیم پس در خیلی از کشور ها استفاده می شود، اما هنوز مسیر طولانی را برای پوشش کل دنیا دارد.

چگونه می توانیم گیم پس را خریداری کنید؟

بهترین راه برای خرید گیم پس رفتن به وب سایت های مایکروسافت در کنسول و پی سی می باشد. اما وبسایت های دیگری نیز وجود دارند که می توان برای خرید به آنها مراجعه کرد. برای اطلاع از این وبسایت ها فقط کافی است به گوگل بروید و وب سایتی را انتخاب کنید که تایید لازم برای فعالیت قانونی را دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که برای بازی های پی سی باید اپلیکیشن Xbox beta را داشته باشید. و حتما برای استفاده از این اپلیکیشن از ویندوز ۱۰ استفاده کنید.

اگر زمان زیادی برای بازی کردن دارید، گیم پس به صرفه و بهترین انتخاب برای شما می باشد. این سرویس دسترسی شما را به جدیدترین بازی های دنیا ایکس باکس گیم پس و پی سی فراهم می کند. اما برای دسترسی به این بازی های گسترده و جذاب ویدیویی نیاز به فضای خالی دارید. پس لازم به ذکر است که حتما قبل از خرید این سرویس حافظه کنسول خود را افزایش دهید یا یک هارد مجزا بخرید.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی راجب بازی های گیپ پس در ایکس باکس و پی سی، نحوه خرید اشتراک و جواب سوال چگونه بازی های گیم پس را آفلاین بازی کنیم، بدهیم. امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله برایتان مفید باشد. ممنون که همراه ما بودید.