👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

کد پلی استیشن پلاس را چگونه وارد کنیم؟

Monday، ۹ Bahman ۱۴۰۲

کد پلی استیشن پلاس برای فعال سازی این پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید در بخش Redeem Codes کدهای مربوطه را وارد کرده و به قابلیت های موجود در هر یک از اکانت ها دسترسی داشته باشید. کدهای کاراکتری 12 رقمی پشت گیفت کارت شما برای فعال سازی این برنامه و پس از خرید پلاس مورد استفاده قرار می گیرند. برای این منظور باید به Playstation Store مراجعه کنید. فروشگاه پلی استیشن پلاس یک پلتفرم نرم افزاری است که در آن می توانید اشتراک های مختلف پلی استیشن را خریداری کنید.

کد پلی استیشن پلاس

روش استفاده از کد گیفت کارت پلی استیشن پلاس

برای استفاده از کد پلی استیشن پلاس باید نوع و مدل آن را انتخاب کنید. کوپن های گیفت کارت هر یک با ارزش به خصوصی خریداری می شوند. ارزش قیمتی هر یک از این گیفت کارت ها بر اساس اعتبار آن ها تعیین می شود. هر یک از این گیفت کارت ها با کد 12 رقمی درج شده بر پشت آن ها فعالسازی خواهند شد. برای فعال سازی این کدها باید وارد قسمت شارژ حساب شوید. با این روش اعتبار حساب شما به اندازه اعتبار گیفت کارت خریداری شده افزایش می یابد. ارزش قیمتی هر یک از این کوپن ها برای افزایش اعتبار حساب شما مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین اگر برای تغییر زبان پلی استیشن پلاس سوالی داشتید میتوانید به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

مراحل استفاده از کد پلی استیشن پلاس

برای استفاده از کد پلی استیشن پلاس باید به مراحل وارد کردن کد گیفت کارت و کوپن خود دقت داشته باشید.

  1. برای این منظور ابتدا وارد اشتراک ویژه کاربران پلی استیشن شوید.
  2. سپس از منوی برنامه وارد Playstation Store شوید.
  3. سپس گزینه Redeem Codes را انتخاب می کنیم. سپس کد 12 رقمی پشت گیفت کارت را در فیلدهای تعیین شده وارد کرده و سپس Continue را انتخاب می کنیم.

این اعتبار حساب برای دانلود بازی ها، تم ها، موزیک ها و... به کار می رود. پرداخت های داخل بازی و برنامه های مرتبط با آن نیز از طریق همین اعتبار حساب انجام می گیرند. همچنین شما برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم میتوانید به مقاله پلی استیشن پلاس چیست اکسل سر بزنید.

چگونه اشتراک پلی استیشن پلاس تهیه کنیم؟

کد پلی استیشن پلاس برای فعال سازی این پلتفرم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت هر یک از اشتراک های این برنامه پیش تر باید اکانت مورد نظر خود را مشخص کنید. در این زمینه سه اشتراک اکسترا، اسنشیال و پریمیوم در اختیار کاربران قرار دارند که هر یک از آن ها با ویژگی ها و هزینه های به خصوصی خریداری می شوند. برای خرید کوپن اعتباری و وارد کردن کد هر یک از آن ها باید قیمت و هزینه این اکانت ها را مد نظر قرار دهید.

در این حوزه استفاده از کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه ها، شارژ درون برنامه ای حساب کاربردی، گیفت کارت ها پلی استیشن پلاس و... به کار می روند. برای وارد کرد کد اعتباری مربوطه باید در بخش پلی استیشن استور، گزینه ریدوم کد را انتخاب کرده و کد را وارد کنید. در این بخش نیز از کدهای 12 کاراکتری استفاده می شود که در پشت گیفت کارت درج شده اند. برای فعال سازی این اشتراک ها با به کارگیری موجودی اعتبار حساب کاربری نیز باید مسیر مجزایی را طی کنید.

در این زمینه از قسمت پلی استیشن استور گزینه PS Plus را انتخاب کنید. در بخش بعدی صفحات اختصاصی مربوطه به کاربران ارائه می شوند که در هر یک از آن ها آیتم ها و امتیازات ویژه ای برای کاربران در نظر گرفته شده است. در این بخش کلیه تخفیفات و جشنواره های مربوط به این برنامه نیز مشخص شده اند که برای انتخاب اشتراک دلخواه مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات استفاده از کد گیفت کارت پلی استیشن پلاس

در خصوص بررسی این موضوع که چگونه کد پلی استیشن پلاس را وارد کنیم، باید به برخی پارامترهای مهم دقت داشته باشید. در این زمینه در نظر گرفتن مدت زمان اشتراک پلاس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه و یک ساله در این برنامه در دسترس کاربران قرار دارند. هزینه خرید کد پلی استیشن پلاس برای هر یک از این بازه های زمانی متفاوت خواهد بود. در بخش بعدی ریجن اکانت مورد نظر بررسی می شود که از کشورهای مختلفی ارائه شده و هر یک ویژگی های خاص خود را به ساختار این پلتفرم اضافه می کنند.

برای دیدن لیست بهترین بازی های پلاس پرمیوم کلیک کنید.

روش فعال سازی پلی استیشن پلاس

برای فعال سازی این پلتفرم و استفاده از قابلیت های بیشتر در آن باید اعتبار حساب خود را با استفاده از روش های موجود افزایش دهید. شما می توانید حساب کاربری خود را به اندازه دلخواه شارژ کنید. در این زمینه روش های مختلفی پیش روی شما قرار دارند.

  • در این زمینه می توانید از کارت های اعتباری و روش های پرداخت بانکی استفاده کنید. برای این منظور باید به درگاه های پرداخت بین المللی دسترسی داشته باشید.
  • استفاده از کوپن برای افزایش اعتبار نیز در این زمینه رایج است. در این خصوص گیفت کارت ها بیشترین کارایی را برای کاربران این پلتفرم به همراه دارند. استفاده از روش گیفت کارت برای افزایش اعتبار در این پلتفرم بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار دارد.

برای فعال سازی این اشتراک ها دستگاه های مختلفی در دسترس شما قرار دارند که هر یک این فرایند را برای شما میسر می کنند. فعال سازی این پلتفرم با استفاده از مرورگرها و سیستم های کامپیوتری انجام می شوند. دستگاه های پلی استیشن در نسخه های مختلف نیز برای راه اندازی این اکانت ها مورد استفاده قرار می گیرند. نرم افزار پلی استیشن نیز در این زمینه به کار می رود و برای کد پلی استیشن پلاس در دسترس است.

جمع بندی

بررسی روش های فعال سازی پلی استیشن پلاس و انواع اکانت های آن راه اندازی این اشتراک ها را برای کاربران ساده تر می کند. در این زمینه وارد کردن کد پلی استیشن پلاس نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این کدها در خصوص خرید اشتراک با استفاده از گیفت کارت یا کوپن به کار می روند. استفاده از آن ها بسیار ساده است و در بخش هایی از تنظیمات برنامه وارد می شوند. اغلب این کدها با تعداد کاراکترهای مشخص در دسترس قرار می گیرند و روش استفاده یکسانی دارند.