👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

Wednesday، ۲۷ Amordaad ۱۴۰۰

ساخت اکانت Spotify برای استفاده از این سرویس واجب است. اسپاتیفای یه سرویس پخش موسیقی آنلاین میباشد که خدمات پایه آن رایگان است و شما میتوانید تنها با ثبت نام از امکانات آن بهره ببرید. در صورتی که تمایل داشتید از خدمات بیشتری استفاده کنید اسپاتیفای سرویس پریمیوم را برای شما قرار داده تا با پرداخت هزینه آن امکانات اضافی را در اختیار داشته باشید. در این مقاله قصد تا مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای را به شما توضیح دهیم. پس لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس اینترنتی برای پخش موسیقی است. روزانه بسیاری از افراد در دنیا از این سرویس برای گوش دادن به موسیقی استفاده میکنند، همچنین آرتیست های بسیاری به صورت روزانه مشغول آپلود اثر خود این پتلفرم هستند. اسپاتیفای یک سرویس رایگان پایه است. این جمله بدان معناست که خدمات اصلی این سرویس رایگان (همراه با تبلیغات) و خدمات اضافی مستلزم پرداخت هزینه خرید اکانت spotify میباشد. این سرویس در سال 2006 تاسیس شد و در سال 2007 شروع به فعالیت کرد.

فراگیری سرویس اسپاتیفای

این سرویس هم در بین شنوندگان و هم در بین تولید کنندگان محتوای ویدیویی محبوب است. علت آن هم سود دو طرف از این پتلفرم میباشد. تولید کنندگان اثر در این شبکه از حمایت های مالی برخوردارند و به ازای باز نشر اثر خود از اسپاتیفای حقوق دریافت میکنند. این سرویس امروزه به قدری محبوب است که کمتر دستگاهی وجود دارد که اپ اسپاتیفای در آن نصب نباشد. از تلویزیون تا کنسول و یخچال همگی به اسپاتیفای متصل هستند تا کاربران هر جایی به موسیقی دسترسی داشته باشند. حتی نرم افزار اسپاتیفای مخصوص کودکان نیز ساخته شده تا افراد زیر سن قانونی هم بتوانند از این پلتفرم استفاده کنند.

ساخت اکانت اسپاتیفای

برای ساخت اکانت اسپاتیفای از داخل ایران احتیاج به استفاده از فیلتر شکن دارید. به غیر از این به یک ایمیل معتبر برای ثبت نام نیز نیازمندید. حالا باید انتخاب کنید که از چه دستگاهی قصد دارید اکانت خود را بسازید. با بسیاری از دیوایس های مختلف میتوان کار ساخت اکانت را انجام داد حتی با پلی استیشن. به طور کلی و متداول شما میتوانید با استفاده از گوشی های همراه هوشمند و رایانه های شخصی اقدام به ساخت اکانت Spotify نمایید. برای آموزش مراحل ساخت پاراگراف بعدی را دنبال کنید.

آموزش ساخت اکانت از طریق موبایل

شما با نصب اپلیکیشن اسپاتیفای میتوانید اقدام به ساخت اکانت کنید. این اپلیکیشن را میتوانید از گوگل پلی، اپل استور و سایت اسپاتیفای دانلود نمایید. البته این اپ به صورت پیش فرض بر روی بیشتر تلفن ها نصب شده است. پس از نصب نرم افزار را باز و گزینه ساین آپ را لمس کنید. در فیلد های صفحه ابتدایی ایمیل، تکرار آن و پسورد اکانت را وارد نمایید. در صفحه بعدی تاریخ تولدتان به میلادی، نامی برای پروفایل و جنسیت خود را انتخاب کنید. تمام، حالا شما صاحب یک اکانت اسپاتیفای هستید. فقط نیاز است تا از طریق ایمیل اکانت خودتان را احراز هویت کرده تا اسپاتیفای شما را ربات تشخیص ندهد.

ساخت اکانت Spotify از طریق وبسایت

اگر اکانت فیسبوک یا گوگل دارید امکان ساخت اکانت از طریق آنها برای شما فراهم است. در این صورت احتیاجی به وارد کردن اطلاعات شخصی نخواهید داشت. برای ساخت اکانت از طریق وبسایت وارد سایت www.spotify.com شوید. با استفاده از گزینه ساین آپ، ثبت نام خود را شروع کنید. مراحل ساخت اکانت Spotify در تمام دیوایس ها یکسان است. بنابراین دوباره ایمیل و مشخصات لازم را وارد کنید. توجه داشته باشید در صورتی که سن شما زیر سن قانونی باشد اسپاتیفای اجازه ساخت اکانت به شما نخواهد داد.

ساخت اکانت به وسیله کنسول های خانگی

شما از طریق پلی استیشن و ایکس باکس نیز میتوانید حساب اسپاتیفای بسازید. برای ساخت اکانت در پلی استیشن وارد فروشگاه آن شوید و اپلیکیشن اسپاتیفای را دانلود کنید. دانلود این اپ رایگان و بدون پرداخت هزینه میباشد. پس از دانلود دیگر کار سختی پیش رو نخواهید داشت. همانند روش پاراگراف قبل اطلاعات خود را وارد کنید و اکانت Spotify بسازید. برای ایکس باکس نیز عملیاتی مشابه را خواهید داشت. اپلیکیشن اسپاتیفای در کنسول های ایکس باکس هم در دسترس شماست و به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید.

سینک کردن اسپاتیفای موبایل به کنسول

یکی از قابلیت های جذاب اسپاتیفای امکان متصل کردن دو حساب به یکدیگر است. فرض کنید مشغول بازی هستید و ناگهان دلتان میخواهد که همزمان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. قطعا میتوانید بازی را استپ کنید و برگردید تا از اسپاتیفای کنسول موسیقی را پخش نمایید. اما در صورتی که تلفن همراه شما به حساب کنسول متصل باشید از طریق گوشی خود این قابلیت را دارید که موسیقی دلخواه را در کنسول پخش و کنترل کنید. اگرچه این برای استفاده از این قابلیت جذاب احتیاج به اکانت پریمیوم دارید که در دسترس است.

خرید اکانت Spotify

قابلیت ها و امکانات جذاب اکانت پریمیوم اسپاتیفای ممکن است ما را به فکر خرید آن بیاندازد. اکانت های پریمیوم در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله در دسترس هستند. از امکانات این اکانت میتوان به کیفیت 320، نبود قطعی و نویز و استفاده آفلاین اشاره کرد.

متاسفانه به دلیل تحریم های خارجی اماکن خرید مستقیم برای ایرانیان موجود نیست. با این حال شرکت هایی هستند که این خدمت را فراهم کنند تا ایرانیان عزیز با پرداخت کمترین هزینه بتوانند از امکانات روز دنیا استفاده نمایند. یکی از این شرکت ها فروشگاه accsell است. شما بسته به نیاز خود میتوانید از پلن های مختلف این فروشگاه استفاده کنید.

سخن پایانی

پروسه ساخت اکانت برای اسپاتیفای اصلا کار سختی نیست و به راحتی آب خوردن است. سرویس اسپاتیفای رایگان پایه میباشد و شما از طریق ساخت همین اکانت میتوانید از اسپاتیفای استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده شما رایگان اما همراه با تبلیغات و امکانات محدود است. برای استفاده از تمام مزایای این سرویس نیازمند خرید اکانتی با نام پریمیوم می باشید. اکانت های پریمیوم توسط شرکت های واسطه ای با قیمت مناسب به فروش میرسند که میتوانید از آنها برای خرید خود بهره ببرید.