👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ps4 از طریق کنسول

Wednesday، ۲۰ Amordaad ۱۴۰۰

در مقالات قبلی درباره ساخت اکانت اسپاتیفای در دستگاه های اندروید و آی او اس صحبت کردیم. حتی به ساخت اکانت از طریق وبسایت نیز پرداختیم. گفتیم که به غیر از تلفن های همراه و سیستم های کامپیوتری بر روی دستگاه های دیگری نیز قابلیت ساخت اکانت اسپاتیفای وجود دارد. یکی از این دستگاه ها پلی استیشن چهار است. شاید برای برخی کمی عجیب به نظر برسد اما گیمر ها به خوبی اهمیت موسیقی هنگام بازی را درک میکنند. پس برای آموزش ساخت اکانت از طریق ps4 تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پلی استیشن چهار و امکانات آن

این کنسول خانگی نسل هشتمی در سال 2013 توسط سونی عرضه شد. در همان ابتدای معرفی امکانات و سخت افزار قدرتمند آن مورد توجه علاقه مندان به بازی قرار گرفت.

یکی از امکاناتی که مورد توجه قرار گرفت قابلیت پخش موسیقی دلخواه هنگام بازی کردن بود. در کنسول نسل قبلی یعنی پلی استیشن 3 قابلیت پخش موسیقی از طریق PlayStation Music در دسترس بود اما نمیشد همزمان هنگام بازی به موسیقی گوش داد.

این آپشن در PS4 قرار گرفت و اتفاق دیگری که افتاد شروع همکاری پلی استیشن و اسپاتیفای بود.

پلی استیشن موزیک و اسپاتیفای

در سال 2015 پلی استیشن و اسپاتیفای تصمیم به همکاری گرفتند. این اتفاق با استقبال کاربران مختلف همراه شد. خصوصا پلیرهای ایرانی نیز از این موضوع خوش حال شدند.

به هر حال بسیاری از آرتیست های فارسی زبان در اسپاتیفای فعالیت دارند و گوش دادن به موسیقی فارسی و بازی کردن همزمان لذت بازی را برای کاربران ایرانی دوچندان کرد.

برای استفاده از این سرویس میتوانید با مراجعه به استور خود پلی استیشن اپلیکیشن اسپاتیفای را دانلود کنید. دانلود اسپاتیفای در پلی استیشن همانند دیگر پلتفرم ها رایگان است و هزینه ای بابت دانلود نخواهید پرداخت.

ساخت اکانت در اسپاتیفای پلی استیشن

برای شروع اپلیکیشن اسپاتیفای یا همان PlayStation Music را از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنید. رابط کاربری در این اپ بسیار مشابه با اپ اندروید و آی او اس است و کار سختی برای ساخت اکانت در آن ندارید.

در هنگام ورود دو گزینه لاگ این و ساین آپ را مشاهده خواهید کرد. اگر از قبل اکانت ساخته اید و حالا فقط قصد ورود به آن را دارید از گزینه Login استفاده کنید.

همچنین اگر تمایل دارید اکانت جدید بسازی با استفاده از گزینه sign Up وارد مراحل ثبت نام شوید. ادامه کار تقریبا در تمام پلتفرم ها یکسان است.

وارد کردن اطلاعات شخصی

برای این مرحله نیاز به ایمیل دارید. لازم به ذکر نیست که جیمیل در واقع همان ایمیل است که توسط گوگل ارائه میشود و میتوانید از آن نیز استفاده کنید.

با وارد کردن ایمیل خود و تکرار آن فیلد های مورد نظر را پر کنید. همیشه سعی داشته باشید برای پر کردن فیلد های تکراری از کپی پیست استفاده نکنید تا در صورت تناقض اطلاعات متوجه این موضوع شوید.

رمز عبوری برای اکانت خود تعریف نماید و وارد مرحله بعدی شوید. یک گزینه آبی رنگ با عنوان ثبت نام از طریق فیسبوک در بالای صفحه وجود دارد که اگر قصد استفاده از آن را دارید به پاراگراف "ثبت نام فیسبوک" مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی برای ساخت اکانت

در فیلد What should we call you یک نام کاربری برای اکانت خود انتخاب کنید. در قسمت بعدی تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.

اگر تاریخ تولد خود را نمیدانید با یک سرچ ساده میتوانید تاریخ شمسی را به میلادی تبدیل نماید. البته اگر که زیر 18 سال سن داشته باشید اسپاتیفای به شما اجازه ساخت اکانت را نخواهد داد و باید از اسپاتیفای کودکان استفاده کنید.

این اپ از طریق گوگل پلی و اپل استور در دسترس است اما در پلی استیشن وجود ندارد. در فیلد بعدی جنسیت خودتان را وارد کنید. اگر که جنسیت نانباینری یا غیر دودویی دارید از گزینه Non-binary برای ساخت اکانت بهره ببرید.

ساخت اکانت از طریق فیسبوک

اگر قبلا در شبکه اجتماعی فیسبوک ثبت نام کرده اید میتوانید از طریق گزینه آبی رنگ در اسپاتیفای نیز ثبت نام کنید.

در این حالت احتیاجی به وارد کردن اطلاعات شخصی نیست چراکه از اطلاعات اکانت فیسبوک شما برای ساخت اکانت اسپاتیفای استفاده خواهد شد.

پس از این کار اکانت شما ساخته شده و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. در صورتی که اپلیکیشن اسپاتیفای را در تلفن هوشمند خود داشته باشید این قابلیت را دارید که با سینک کردن دو دستگاه آن ها را به هم متصل کنید و هنگام بازی به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید.

خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم

برای استفاده بهتر از این سرویس نیازمند خرید اکانت اسپاتیفای هستید. با استفاده از نسخه پریمیوم این اپلیکیشن قابلیت های زیادی برای شما فعال خواهید شد که یکی از آنها پخش همزمان موسیقی در هنگام بازی است.

شما به مدت یک ماه میتوانید از امکانات پریمیوم اسپاتیفای به صورت رایگان بهره ببرید اما پس از گذشت این بازه زمانی باید برای استفاده نسبت به خرید اکانت اقدام نمایید.

اکانت های اسپاتیفای در بازه های زمانی مختلف عرضه میشوند و شما بسته به نیاز خود میتوانید هر یک از آن ها را تهیه کنید.

مشکلات تحریم و خرید اکانت

حتما اطلاع دارید که ایرانی ها به دلیل تحریم های خارجی نمیتوانید از سرویس پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنند اما راه حل جایگزینی برای این قضیه وجود دارد.

شرکت های واسطه کار خرید اکانت را با قیمت مناسب برای ما انجام خواهد داد.

یکی از این سایت ها فروشگاه Accsell است. تیم ما با ارائه خدمات با کیفیت، پشتیبانی حرفه ای و قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شماست. در صورت علاقه پلن های مختلف برای خرید در وبسایت موجود میباشد.

سخن آخر

با ساخت اکانت اسپاتیفای در پلی استیشن از اکانات جذاب این سرویس بر روی کنسول های خانگی بهره ببرید.

ثبت نام و ساخت اکانت در اسپاتیفای کار بسیار راحتی است و برای انجام آن تنها به یک ایمیل نیاز دارید. در صورتی که به امکانات پریمیوم علاقه مند هستید باید اکانت اسپاتیفای پریمیوم را خریداری کنید.

امکان خریداری اکانت از داخل ایران به صورت مستقیم وجود ندارد اما شرکت های واسطه ای مثل فروشگاه اکانت سل این کار را برای شما انجام خواهند داد.