درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

آموزش کامل دیلیت اکانت تلگرام

Thursday، ۲۶ Mehr ۱۴۰۳

تلگرام به عنوان یکی از محبوب ترین مسنجرهای جهانی، با ده ها قابلیت جذاب و کاربردی در دسترس مخاطبین قرار می گیرد و تقریبا هیچ عیب و نقصی ندارد! با ساخت هر اکانت تلگرامی، کلیه اطلاعات پیام شما بر روی شماره تماس مربوط به آن مشخص خواهند شد. با حذف این اکانت ها، اطلاعات قدیمی تماس و برقراری ارتباط با افراد به کلی از بین می روند. کاربران به هر دلیلی ممکن است از قابلیت دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت های قدیمی خود استفاده کنند؛ به همین خاطر در این بخش راهنمای جامعی در این زمینه ارائه می کنیم.

راهنمای دیلیت اکانت تلگرام Telegram Delete Your Account

برای دیلیت اکانت تلگرام باید از چند مرحله ساده پیروی کرده و به جزییات کار دقت داشته باشید. در این زمینه می توانید با استفاده از یک لینک مستقیم کل این فرایند را دنبال کنید. پس از دیلیت اکانت در این برنامه دیگر به اطلاعات سابق خود و پیام های رد و بدل شده دسترسی نخواهید داشت. پس حتما پیش تر تصمیم خود را مبنی بر پاکسازی کامل اکانت تلگرام پرمیوم قطعی کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

مراحل دیلیت اکانت تلگرام

  1. پیش از هر چیز وارد سایت https://my.telegram.org/auth?to=delete شده و مراحل دیلیت کردن اکانت را در این آدرس دنبال می کنید.

  2. ابتدا شماره تماس اکانت موردنظر برای پاکسازی و دیلیت کردن را وارد کنید.

  3. در ادامه یک کد برای اکانت شما در شماره تماس موجود ارسال می شود که باید آن را در باکس نمایش داده شده وارد کرده و گزینه sign را بزنید.

  4. در بخش بعدی باکس Why are you leaving مورد توجه قرار می گیرد که به دلیل مربوط به حذف تلگرام می پردازد. در این قسمت لزومی ندارد که حتما دلیلی را مشخص کنید. پس از انتخاب یکی از گزینه های موجود گزینه Delete My Account را بزنید.

  5. در ادامه تلگرام پیامی به عنوان قطعی بودن درخواست شما ارسال می کند که باید در جواب آن گزینه Yes, Delete My Account را بزنید. به این ترتیب مراحل دیلیت اکانت شما را به خوبی انجام می شوند.

    مراحل دیلیت اکانت تلگرام

    نکات حذف اکانت تلگرام

    برای دیلیت اکانت تلگرام نیازی به نصب هیچ برنامه جانبی نخواهید داشت. شما می توانید تنها با ورود به سایت اصلی پاک کردن اکانت های تلگرامی این فرایند را انجام دهید. این روش برای کلیه اکانت های فعال و غیر فعال تلگرامی قابل استفاده خواهد بود و هیچ محدودیتی برای افراد به وجود نمی آورد.

این مسنجر قدرتمند در طولانی مدت کلیه اطلاعات حساب کاربری شما را نگهداری می کند. به همین خاطر کاربرانی که تا 6 ماه از برنامه استفاده نکرده باشند، همچنان به اطلاعات حساب خود دسترسی دارند. شما می توانید پس از مدتی فعال نبودن در این برنامه، به سهولت اکانت خود را پاک کنید.

حذف اکانت غیر فعال تلگرام

یکی از مهمترین نکاتی که برای دیلیت اکانت تلگرام مورد توجه قرار می گیرد، روش حذف اکانت های غیر فعال در این برنامه است. برای این منظور به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. وارد تلگرام شوید.

  2. سه خطی بالای نمایشگر را بزنید.

  3. به بخش تنظیمات بروید.

  4. گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

  5. از بخش Delete My Account گزینه if away for را بزنید.

  6. در ادامه یکی از بازه های زمانی تعیین شده را بین 1 سال تا 3 ماه انتخاب کنید.

  7. با انجام این مراحل در صورتی که پس از بازه زمانی تعیین شده در تلگرام فعال نشوید، اکانت شما به صورت خود به خودی حذف خواهد شد. این قابلیت برای مصارف حساس و امنیتی از برنامه تلگرام کارایی خواهد داشت و قابلیت های مضاعفی در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد اینکه "چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟" هستید، این مقاله ی اکسل را از دست ندهید!

شرایط دیلیت اکانت در تلگرام

برای دیلیت اکانت تلگرام هم می توانید به سایت مستقیم ارائه شده مراجعه کنید و هم عبارت دیلیت اکانت تلگرام را در گوگل سرچ کنید. در هر صورت با شرایط یکسانی اکانت شما پاکسازی می شود. در هر دو روش به یک سایت اصلی برای پاک کردن حساب کاربری تلگرام هدایت می شوید و بقیه مراحل را در این وب سایت دنبال می کنید.

در خصوص حذف اکانت تلگرام، زبان مربوط به سایت نیز مورد توجه قرار می گیرد. این وب سایت تنها به زبان انگلیسی طراحی شده و قابلیت تغییر زبان آن به فارسی وجود نخواهد داشت. توصیه می کنیم با دنبال کردن دستورالعمل پیشین، عبارات درست حذف اکانت تلگرام را انتخاب کرده و این فرایند را به درستی پشت سر بگذارید.

در زمان خرید تلگرام پرمیوم به شرایط استفاده از برنامه و قابلیت های پاکسازی آن نیز دقت داشته باشید. پس از حذف این اکانت های کاربردی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما با تمام جزییات پاکسازی می شود و دیگر هیچ دسترسی به آن ها نخواهید داشت. به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از انجام فرایند دیلیت اکانت کلیه اطلاعات مهم و کاربردی خود را به یک حساب دیگر منتقل کرده و یا در تلفن همراه خود ذخیره سازی کنید.

آیا می توان بدون دسترسی به تلگرام، اکانت برنامه را حذف کرد؟

دیلیت اکانت تلگرام باید با دسترسی به اکانت مربوطه انجام شود؛ با در نظر گرفتن این تعریف هیچ کس نمی تواند بدون ورود به اکانت مورد نظر آن را پاک کند. پس از وارد کردن شماره تماس حساب کاربری مورد نظر، کد امنیتی برای آن ارسال می شود که تنها با ورود به اکانت به آن دسترسی خواهید داشت. بدون در دست داشتن این کد استفاده از ربات های تلگرامی نیز میسر نخواهد بود. این مسئله امنیت حساب های کاربری تلگرامی را به شدت ارتقا می دهد. در صورتی که بدون نیاز به حساب کاربری تلگرام، قابلیت حذف آن وجود داشته باشد، هر شخصی می تواند بدون رضایت شما اکانت اصلی تلگرامتان را پاکسازی کند!

نتیجه گیری

دیلیت اکانت تلگرام یک فرایند ساده و سریع است و با روش های مستقیم ورود به سایت امکان پذیر خواهد بود. در خصوص حذف اکانت های تلگرامی رعایت چند نکته ساده اهمیت زیادی دارد که در این بخش به این موارد اشاره کردیم. برای این منظور باید حتما از زبان انگلیسی استفاده کرده و به حساب کاربری اصلی خود دسترسی داشته باشید. در این فرایند حتما باید به نحوه حذف اکانت های غیر فعال نیز دقت داشته باشید.