درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس

Tuesday، ۱۰ Amordaad ۱۴۰۲

پلی استیشن پلاس یک اشتراک مجازی به حساب می‌آید و دارای امکانات متنوعی بوده که به گیمرها و کاربران ارائه می‌دهد. بازی پلی استیشن و نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس به افراد این امکان را می‌دهد که به صورت آنلاین چند نفره با یکدیگر این بازی را انجام دهند. بازی چند نفره از تجربه‌های خوب گیمرها است که به رقابت با یکدیگر و بازی در مقابل هم و وجود چالش‌هایی در بازی علاقه مند هستند. در واقع بازی چند نفره از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و امروزه اکثرا به دنبال آن هستند. در گذشته بازی‌های آنلاین یا مالتی پلیر و چند نفره نبود ولی با گذشت زمان و پیشرفت روز به روز، گیم‌ها آپدیت شده‌اند و شما با خرید پلاس میتوانید به بسیاری از این بازی ها دسترسی پیدا کنید. و نسخه جدیدی از بازی‌ها اضافه شده و به بازی‌های آنلاین و چند نفره نیاز پیدا شد.

گیمرها می‌دانند که با خرید بازی، داستان کوتاهی به مدت تقریبا یک هفته خواهند داشت و بعد از اتمام سینگل پلیر، برای ادامه بازی باید به قسمت مولتی پلیر بروند. به همین دلیل گیمرها به بازی‌های آنلاین چند نفره با پلی استیشن پلاس توجه می‌نمایند. علاوه بر آن یکی از دلایل خرید اکانت پلی استیشن پلاس، بازی مولتی پلیر است. و همچنین برخی از بازی‌ها که رایگان هستند را می‌توان چند نفره بدون اینکه نیازی به خرید اکانت پلی استیشن پلاس باشد، بازی کرد. در ادامه به توضیح نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس و فعال سازی آن می‌پردازیم.

نحوه فعال سازی پلی استیشن پلاس

پلی استیشن یکی از پلتفرم‌های محبوب گیمرها در سراسر دنیا است. پلی استیشن 4 و 5 به یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار تبدیل شده که تجربه بازی‌های جدید را به جا می‌گذارد. پس فعال سازی اشتراک پلی استیشن پلاس برای افرادی که تمایل دارند بازی‌های جدید آنلاین و چند نفره و مولتی پلیر را تجربه کنند، امری ضروری است. بعد از فعال سازی آن مکانات گوناگونی اعم از بازی‌های آنلاین، بازی‌های رایگان و تخفیف‌های ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. خرید گیفت کارت پلی استیشن یک روش موثر در کشور ما است تا پلی استیشن پلاس را فعال کنید. خرید این گیفت کارت‌ها و استفاده از اشتراک آن به موارد و نکات خاصی مثل مدت زمان اشتراک پلاس و ریجن اکانت پلی استیشن نیاز دارد. که شامل کشورهای مختلفی است که باید ریجن اکانت خود را پیدا کنید.

نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس و فعال سازی آن در مرورگر یا کامپیوتر بدین صورت است که ابتدا باید وارد اکانت خود شده و در صورت نداشتن آن، باید اکانت پلی استیشن بسازید. برای فعال سازی ابتدا باید به وسیله سایت پلی استیشن وارد حساب کاربری خود شده. و سپس بر عکس پروفایل خود و بعد روی گزینه Redeem Code کلیک کنید. کد 12 رقمی که خریداری نمودید را از چپ به راست وارد کرده و روی Next کلیک کنید. بعد از اینکه اعتبار شما تایید شد، آن را روی اکانت خود اعمال کنید. اعتباری که خریداری نموده‌اید به حساب شما منتقل شده و می‌توانید به خرید بازی بپردازید.

همچنین بخوانید: چگونه کد پلی استیشن پلاس را وارد کنیم ؟

نحوه استفاده‌ از پلی استیشن پلاس و فعال سازی در کنسول Ps5:

  1. ورود به حساب کاربری خود
  2. مراجعه به بخش Setting
  3. انتخاب Users and Accounts
  4. انتخاب گزینه Account و سپس انتخاب گزینه Payment and Subscriptions
  5. انتخاب Redeem Codes
  6. وارد کردن کد 12 رقمی خریداری شده و کلیک روی Continue
  7. اعتباری که خریداری کردید به حسابتان منتقل شده و می‌توانید به خرید بازی بپردازید.

روش های دانلود بازی در پلی استیشن پلاس

نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس، دانلود بازی‌های آن به دلیل اینکه گیمرها علاقه زیادی به رقابت و چالش‌های مطرح در بازی دارند، بسیار مهیج و لذت بخش خواهد بود. روش‌های دانلود بازی ها در پلی استیشن پلاس به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند. و برای خرید این اشتراک‌ها با توجه به اینکه زمان آن‌ها یک ماهه، سه ماهه یا سالانه هستند، باید هزینه‌ای را پرداخت کرد.

گروهی از بازی‌ها را با خرید اشتراک پلی استیشن می‌توان دانلود کرد که بازی‌های رایگان ماهانه را شامل می‌شود. علاوه بر آن می‌توان از تخفیف‌های گوناگون و در اختیار داشتن فضای ذخیره سازی ابری با خرید این اشتراک بهره برد.

گروهی دیگر پلی استیشن پلاس اکسترا است که با خرید اشتراک اکانت آن می‌توان بیشتر از 400 بازی متفاوت را به صورت ماهانه یا سالانه خریداری کرد. بازی‌های متفاوت که بازی‌های انحصاری و ثرد پارتی را نیز شامل می‌شود.

گروه دیگر پلی استیشن پلاس پریمیوم است که با خرید اشتراک اکانت آن بیشتر از 700 نوع بازی را می‌توان دانلود کرد. این نوع از گران‌ترین اشتراک‌ها بوده و می‌توان به بازی‌های مختلفی مثل بازی‌های جدید و کلاسیک دسترسی یافت.

استفاده ماهانه از بازی های رایگان پلی استیشن پلاس

یکی از قابلیت‌های پلی استیشن پلاس استفاده کردن از بازی‌های رایگان آن است که به صورت ماهانه در اختیار گیمرها اکانت قرار می‌گیرد. با داشتن اکانت و آشنایی با نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس می‌توانید بازی‌هایی که در پلی استیشن چهار در پی اس ان ارائه می‌شود را دانلود کرده و از بازی لذت ببرید. بازی‌های ارائه شده اکثرا از بازی‌های قدیمی است که می‌تواند نوستالژی و مروری بر خاطرات گذشته برای شما باشد. و هیجانی را به دنبال داشته باشد. البته برخی از بازی‌های به روز و مورد علاقه و محبوب گیمرها نیز ارائه می‌شود. که به صورت رایگان ولی در تایمی محدود در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

به جز استفاده رایگان بازی‌های پلی استیشن پلاس در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد، تخفیفاتی ویژه نیز برای آن‌ها ایجاد می‌شود. که در روزهای خاص و به صورت هفتگی تخفیف‌های بسیار جذابی را برای خرید آنلاین و شارژ اکانت پلی استیشن ترکیه در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

نکاتی درباره اکانت پلی استیشن پلاس

اکانت پلی استیشن و نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس دارای ویژگی ها و نکاتی درباره فضای ذخیره سازی، دانلود خودکار آپدیت بازی ها و نکاتی دیگر است که در ادامه به آنها می پردازیم.

  • یکی از ویژگی های پلی استیشن پلاس، اشتراک آن است. که از فضای آنلاین و ابری برخوردار بوده که برای ذخیره بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و تنها با ذخیره در فضای ابری امکان استخراج اطلاعات توسط کنسول دیگر وجود دارد که حداکثر فضا برای ذخیره سازی حدود 100 GB است.
  • اکانت پلی استیشن پلاس به صورت خودکار آپدیت دارد.
  • اگر تا به حال از بازی های آنلاین استفاده نکرده باشد، با انتخاب گزینه Free Trial می‌توانید به مدت 14 روز از اشتراک رایگان پلی استیشن پلاس استفاده کنید.
  • اکانت پلی استیشن پلاس پیشنهادات ویژه‌ای در اختیار گیمرها قرار می دهد که این پیشنهادات در کشورهای مختلف متفاوت می‌باشد.
  • اشتراک اکانت تمدید پلی استیشن پلاس به صورت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله است. که قیمت آن با توجه به مدت اشتراک متفاوت خواهد بود.
  • هنگام خرید اکانت باید به کشوری که انتخاب شده دقت کنید و با توجه به آن اکانتی که با آن کشور مرتبط است خریداری نمایید.