👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

نحوه دانلود فیلم از نتفلیکس

Thursday، ۲ Shahrivar ۱۴۰۲

قبل از اینکه نحوه دانلود فیلم از نتفلیکس را یاد بگیریم، بهتر است تا حدودی با فضای این شرکت معروف و پلتفرم آن آشنا شویم. نتفلیکس یکی از شرکت های سازنده فیلم می باشد که فیلم های خود را در پلتفرم معروفی به همین نام به اشتراک می گذارد. شرکت netflix از سال 1999 (1378 شمسی) در آمریکا مشغول به فعالیت در حوزه فیلم و سریال می باشد. تقریبا تمامی فیلم های این پلتفرم هزینه ای بوده و فیلم رایگانی برای دانلود به چشم نمی خورد.

اما برای دانلود فیلم نتفلیکس راه های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله سعی می کنیم این موارد را بررسی کنیم. و به شما عزیزان نیز آموزش دهیم.

همانطور که گفتیم نتفلیکس در سال 1999 میلادی (1378 شمسی) آغاز به کار کرد. و در ابتدای کار خود، دی وی دی های فیلم های معروف را به فروش می رساند و در طی فعالیت خود سه مرتبه شکست خورد. اما سرانجام بعد از تلاش های مستمر، تبدیل به شرکتی موفق در حوزه سازندگی و فروش فیلم و سریال ها شد. نتفلیکس امروزه پلتفرمی جذاب و عالی برای دیدن فیلم و گذراندن اوقات فراغت می باشد.

دانلود فیلم از سایت نتفلیکس به راحتی انجام می پذیرد، اما داشتن برنامه یا اپ نتفلیکس کار شما را راحت تر خواهد کرد. امروزه با ساخت تلویزیون های هوشمند نیز می توان به راحتی به این برنامه متصل شد و فیلم مورد علاقه خود را تماشا کرد. به طوری که با زدن دکمه Netflix که روی کنترل تلویزیون هوشمند شما قرار دارد، به راحتی می توانید وارد برنامه شوید.

به طور معمول برای دانلود فیلم های نتفلیکس، برنامه Netflix به طور خودکار روی گوشی هوشمند شما نیز نصب شده است. در ادامه سعی می کنیم در این باره مفصل تر بحث کنیم.

دانلود رایگان فیلم های نتفلیکس

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم برای دانلود رایگان فیلم های نتفلیکس، راه های مختلفی وجود دارد که بعضی از آنها را در این بخش بررسی می کنیم. به طور معمول هزینه خرید اشتراک ماهانه netflix برای دانلود فیلم های نتفلیکس 2023 (1402شمسی) 9 الی 17 دلار می باشد. از آنجایی که این مبلغ هزینه زیادی نیست، اکثر مردم آن را پرداخت می کنند و به صورت ماهانه به دانلود فیلم Netflix می پردازند.

اما از آنجایی که کشور ما دچار تحریم می باشد استفاده از netflix در ایران حتی به صورت هزینه ای نیز دچار مشکلات فراوانی می باشد. پس اگر شما نیز به دنبال دانلود فیلم از نتفلیکس هستید باید برنامه کرک شده این اپ را دانلود نمایید. برای پیدا و نصب کردن نسخه کرک اپ Netflix می توانید همین عبارت را در نوار جستجو سرچ کنید و به راحتی برنامه را نصب کنید.

بعد از نصب برنامه نتفلیکس، می توانید به صورت پرمیوم وارد برنامه شوید. و تمام فیلم و سریال و برنامه های دلخواه خود را به راحتی دانلود کنید. البته راه دیگری نیز برای دانلود فیلم های نتفلیکس وجود دارد که شما می توانید در کانال های تلگرامی که سریال های مد نظر شما را پوشش می دهند عضو شوید و سپس به راحتی فیلم ها را دانلود نمایید.

فیلم های نتفلیکس

همانطور که گفتیم، این سرور مشهور فیلم و سریال از سال ها پیش شروع به کار کرده و سختی های بسیاری در این راه کشیده است. اما سرانجام امروزه این شبکه دارای 13 هزار کارکن می باشد که به صورت شبانه روزی و آنلاین در این شبکه فعال هستند. نتفلیکس از استقبال بی نظیر نسل جوان برخوردار است و این خود پشتوانه ای برای ساخت روزافزون فیلم و سریال های جدید می باشد.

امروزه جوانان برای دانلود فیلم نتفلیکس مشتاق هستند و راه های مختلفی را امتحان می کنند. یکی از این روش ها دانلود فیلم از سایت نتفلیکس می باشد که به مراتب راحت تر و بدون دردسر نیز می باشد. برای دانلود فیلم Netflix فقط کافی است تا در نوار جستجو عبارت Netflix را سرچ نمایید تا سایت اصلی این برنامه برای شما باز شود.

نحوه دانلود فیلم از نتفلیکس بسیار راحت است. و شما فقط با وارد شدن به سایت یا برنامه نتفلیکس به راحتی می توانید فیلم یا مستند و برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید. نتفلیکس همواره برنامه ها و سریال های تاپ خود را در صفحه اول برنامه جای گذاری کرده است. تا شما بدین صورت بتوانید فیلم های تاپ و جدید سال را ببینید و از آن مطلع شوید. برای دانلود فیلم های نتفلیکس 2023 (1402 شمسی) بهتر است در صفحه اول برنامه چرخی بزنید و سریال ها و فیلم های جدید را ببینید. و سپس طبق ژانر مورد علاقه خود اقدام به دانلود فیلم کنید.

اکانت نتفلیکس

در بخش اول نیز به این موضوع پرداختیم که دانلود فیلم از نتفلیکس نیازمند اکانت نتفلیکس می باشد. به طبع شما برای دانلود فیلم از سایت نتفلیکس و یا برنامه آن نیازمند اکانتی ثابت در این برنامه هستید. که بتوانید با پرداخت ماهانه مقداری هزینه فیلم های مورد علاقه خود را یا به صورت انلاین یا با دانلود کردن تماشا کنید. در واقع شما با داشتن اینترنت و یک گوشی هوشمند می توانید ساعت ها به دیدن فیلم مورد علاقه خود بپردازید. چرا که شعار نتفلیکس ( تماشای فیلم و سریال، در هر زمان و مکانی که شما اراده کنید.) می باشد.

دیدن فیلم در این شبکه لذت دیگری دارد. چرا که دیگر مشکلاتی از قبیل خراب بودن فایل، مشکلات اضافه کردن زیرنویس فارسی به نتفلیکس، سانسور بودن و هزاران مشکل دیگر را ندارد. البته نکته بسیار مهمی که درباره ساخت اکانت در این برنامه می باشد، پشتیبانی از حقوق سازنده و عوامل فیلم می باشد.

مزیت دیگر ساخت اکانت نتفلیکس این است که زیرنویس فارسی را نیز پشتیبانی می کند. و سپس طبق سلایق فیلم های مشاهده شده شما، دیگر فیلم ها با همان ژانر را به شما معرفی می کند. اما جدا از تمام این خوبی ها و مزیت ها برای ساخت اکانت نتفلیکس در ایران، متاسفانه به علت تحریم ها و فیلترینگ این برنامه، ما به راحتی نمی توانیم اکانت مخصوص به خود را داشته باشیم.

به همین دلیل خیلی از افراد یا قید دانلود فیلم های نتفلیکس را می زنند، یا از روش هایی که در بالا اشاره کردیم استفاده می کنند. البته همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، امروزه بسیاری از کانال های تلگرامی هستند که سریال های بروز دنیا را همراه با زیرنویس و با بهترین کیفیت در خدمت دیگر هموطنان خود قرار می دهند. شما می توانید برای دانلود فیلم های نتفلیکس 2023 (1402 شمسی) سری به کانال های مربوطه با نام فیلم و سریال خود بزنید.