👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس رایگان در ایران

Thursday، ۱۱ Khordaad ۱۴۰۲

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس رایگان در ایران انجام می شود، اما استفاده از این پلتفرم رایگان نیست! نتفلیکس یک بستر حرفه ای پخش فیلم و سریال است که در طول سال های گذشته کاربران بسیاری به آن پیوسته اند. اکانت های این برنامه اغلب با هزینه های به خصوصی در اختیار مشترکین قرار می گیرند. فعال سازی اکانت این برنامه بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. در خصوص ساختن اکانت نتفلیکس در نظر گرفتن برخی نکات، کار شما را ساده تر می کند. برخی از این مجموعه نکات را در ادامه بررسی می کنیم.

ساخت اکانت نتفلیکس در رایانه

ساختن اکانت نتفلیکس بر روی کامپیوتر به سهولت انجام می شود. برای این منظور ابتدا به سایت اصلی نتفلیکس مراجعه کرده و گزینه Join Free for a Month را انتخاب کنید. در ادامه پلن هایی برای استفاده از برنامه مشاهده می شوند. مشترکین می توانند بر حسب نیازهای خود هر یک از آن ها را تهیه کنند. استفاده رایگان از این برنامه تنها در یک هفته اول ثبت نام در آن میسر خواهد بود. همچنین اگر از آدرس آی پی برخی از کشورها برای ثبت نام در این پلتفرم اقدام کنید، استفاده رایگان یک ماهه از قابلیت های برنامه برای شما فعال سازی می شود.

برای تکمیل فرایند ساخت اکانت خود پس از انتخاب یکی از پلن های موجود، گزینه Continue را بزنید و به مرحله بعدی بروید. در این بخش نوبت به تعیین آدرس ایمیل و رمز عبور شما می رسد. پس از تکمیل اطلاعات این بخش نیز مجددا دکمه Continue را انتخاب کرده و به مرحله پرداخت بروید. در این جا روش های پرداخت پلن های موجود در برنامه انتخاب می شوند. پس از تکمیل فرایند پرداخت با انتخاب گزینه Start Membership به قابلیت های موجود در برنامه دسترسی خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه اکسل: گیفت کارت نتفلیکس

ساخت اکانت نتفلیکس در گوشی موبایل

ساخت اکانت نتفلیکس رایگان برای تلفن های همراه هوشمند نیز به سهولت انجام می شود. برای این منظور باید به گوگل پلی مراجعه کرده و نام برنامه را به صورت کامل تایپ کنید. به این ترتیب نتفلیکس در تلفن همراه شما دانلود شده و نصب خواهد شد. در ادامه مانند فعال سازی اکانت نتفلیکس در کامیپوتر، گزینه Join Free for a Month انتخاب می شود. سپس یکی از اشتراک های موجود در برنامه انتخاب خواهند شد. این گزینه ها شامل پلن های استاندارد، بیسیک و پریمیوم هستند. پس از انتخاب پلن مورد نظر ایمیل خود را وارد کرده و از طریق روش های پرداخت برنامه، هزینه مورد نظر را پرداخت خواهید کرد. سپس وارد برنامه شده و از به روزترین فیلم و سریال های دنیا لذت ببرید.

ساخت اکانت نتفلیکس در تلویزیون اسمارت

برای ساخت اکانت برنامه در تلویزیون های هوشمند امروزی باید از بخش دسته بندی مووی و تی وی گزینه نتفلیکس را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Add Channel بزنید و فرایند ساخت اکانت را آغاز کنید. روند ثبت نام در تلویزیون های هوشمند مشابه با کامپیوتر و موبایل است. پس از تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه با لمس گزینه sign in به صورت نامحدود از قابلیت های برنامه در تلویزیون هوشمند خود استفاده خواهید کرد. به این ترتیب نتفلیکس به یکی از کانال های تی وی شما تبدیل خواهد شد.

استفاده از نتفلیکس در پلتفرم های مختلف

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس رایگان در ایران بر روی هر یک از پلتفرم های آی او اس و اندروید متفاوت است. هر یک از این دستگاه ها از سیستم عامل به خصوصی برخوردار هستند. به همین خاطر اشتراک های سرویس نتفلیکس نسخه های متفاوتی از برنامه را برای هر یک از این دستگاه ها ارائه کرده است. در نظر داشته باشید که خرید مستقیم پلن های این برنامه از داخل ایران به صورت مستقیم انجام نمی شود. در این خصوص روش های میان بری وجود دارند که به افراد کمک می کنند. برای استفاده رایگان از قابلیت های این برنامه نیز راهکارهایی وجود دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

آشنایی با پلن های برنامه نتفلیکس

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس با انتخاب هر یک از پلن های برنامه همراه است. هر یک از این پلن ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند و امکانات متعددی را در دسترس کاربران قرار می دهند. سه پلن پیشنهادی نتفلیکس به شرح زیر هستند:

  1. طرح پایه برنامه که با کمترین هزینه ها خریداری می شود، برای دریافت فایل های ویدیویی بر روی یک دستگاه مناسب است. با استفاده از آن می توانید فایل های ویدیویی دلخواه خود را بر روی رایانه و گوشی همراه پخش کنید.
  2. طرح استاندارد برنامه نیز قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از netflix در ایران رایگان می توانید، از طریق دو دستگاه به اکانت خود متصل شوید و از هر دوی آن ها به صورت همزمان برای ورود به برنامه استفاده کنید. ساختن اکانت نتفلیکس با انتخاب این پلن، برای افزایش کیفیت هر یک از فایل های ویدیویی مورد توجه قرار گرفته است. در این پلن هر یک از ویدیوهای انتخابی مشترکین با کیفیت HD در برنامه پخش می شوند.
  3. طرح ویژه و پریمیوم برنامه نیز برای اجرای فایل های ویدیویی بر روی چهار دستگاه به صورت همزمان انتخاب می شود و هزینه بیشتری برای مخاطبین به همراه دارد.

مزایای استفاده از نتفلیکس

تا به این جا در خصوص ساخت اکانت نتفلیکس رایگان اطلاعاتی را بررسی کردیم. برخی از مزایای این برنامه که سبب شهرت آن در سر تا سر جهان شده اند، به شرح زیر هستند:

  1. این برنامه محتوای ویدیویی مورد نظر را به صورت اورجینال و انحصاری در اختیار مخاطبین قرار می دهد.
  2. دسترسی نامحدود کاربران به آرشیوی عظیم فیلم و سریال این مجموعه نیز از مزایای اساسی آن است.
  3. نسخه های اورجینال فیلم و سریال با قابلیت پخش زیرنویس فارسی همراه هستند.

به جز این موارد ده ها مزیت دیگر سبب برتری نتفلیکس در میان پلتفرم های پخش فیلم و سریال در جهان شده است.

در ادامه بخوانید: اضافه کردن زیرنویس فارسی به نتفلیکس

جمع بندی

در این بخش نحوه ساخت اکانت نتفلیکس رایگن در ایران را بررسی کردیم و مزیت های استفاده از این برنامه را توسط کاربران شرح دادیم. ساختن اکانت نتفلیکس به سهولت انجام می شود و قابلیت های این برنامه در دسترس همه مردم جهان قرار می گیرد. شما می توانید از روش های نام برده در این مطلب برای فعال سازی اکانت خود استفاده کنید.