👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

راهنمای کامل راه اندازی اکانت آرتیست در ساندکلود و اسپاتیفای

Saturday، ۱۶ Ordibehesht ۱۴۰۲

امروزه به عنوان یک هنرمند در صنعت موسیقی، انتشار موسیقی در Spotify و اکانت ساندکلود مهم ترین هدف تلقی می شود. زیرا در عصر تکنولوژی، مردم موسیقی قدیمی یا جدید خواننده مورد علاقه خود را در سرویس های پخش موسیقی مانند اشتراک اسپاتیفای دنبال می کنند. نقش و اهمیت موسیقی در زندگی مردم باعث افزایش خدمات استریم موسیقی شده است و اکنون این سرویس ها فرصتی عالی را به هنرمندان ارائه می دهد تا با ایجاد حساب کاربری و راه اندازی اکانت آرتیست در ساندکلود و اسپاتیفای، آثار خود را به راحتی در دسترس علاقه مندان به موسیقی قرار دهند.

ایجاد اکانت آرتیست Spotify یا خرید اکانت آرتیست ساندکلود همیشه آسان نبوده است و در این مقاله سعی داریم راه و روش انتشار موسیقی در Spotify را به هنرمندان آموزش دهیم.

اکانت آرتیست اسپاتیفای چیست؟

برای ایجاد و ساخت اکانت Spotify آرتیست، ابتدا باید با ماهیت این ابزار آشنا شویم و ببینیم چه ویژگی هایی در داخل آن پیدا می کنیم.

Spotify for Artists یک سرویس رایگان جدید برای هنرمندان است که توسط شرکت سوئدی Spotify ارائه شده است که به کاربران امکان می دهد پروفایل خود را در این سرویس ایجاد کنند، تأیید شوند و سپس شروع به انتشار موسیقی در Spotify کنند.

همچنین می توانید آمار بازدید های روزانه را مشاهده کنید، تصویر پروفایل و بیوگرافی خود را ویرایش کنید، کنسرت های آینده را پست کنید و به اطلاعات زیادی برای مدیریت و تبلیغ پروژه موسیقی خود دسترسی داشته باشید. این ابزار برای هر هنرمندی که حداقل یک آهنگ بر روی پلتفرم خود منتشر کرده باشد در دسترس است.

این ابزار جدید را می توان تهدیدی جدی برای سرویس اپل موزیک دانست. در این مقاله مراحل ساخت و راه اندازی اکانت آرتیست در ساندکلود و اسپاتیفای و نحوه دریافت نشان هنرمند تایید شده را برای شما شرح خواهیم داد.

برای ایجاد اکانت آرتیست چه کاری باید انجام دهم؟

اگر قصد ثبت نام از طریق تلفن همراه را دارید، ابتدا باید وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید. نرم افزار spotify artist را نصب کنید. اسپاتیفای نیز مانند Soundcloud برنامه هایی را به طور خاص برای تولیدکنندگان طراحی کرده است. برنامه را نصب کنید و با دکمه ثبت نام فرآیند را شروع کنید. فرآیند راه اندازی اکانت آرتیست اسپاتیفای بسیار شبیه به ثبت نام برای یک حساب عادی Spotify است. ایمیل شما، رمز عبور، تاریخ تولد و سایر اطلاعات درخواست شده توسط برنامه را ارائه دهید. پس از انجام این مراحل، ساخت اکانت اسپاتیفای شما 90 درصد تکمیل شده است.

اگر در هر مرحله از کار دچار مشکل شدید می توانید به راحتی اقدام به خرید اکانت ارتیست ساندکلود و اسپاتیفای کنید.

تایید شدن اعتبار به عنوان هنرمند در مراحل راه اندازی اکانت ارتیست اسپاتیفای

هنگامی که حساب خود را ایجاد کردید، باید به Spotify ثابت کنید که یک هنرمند هستید. این پلتفرم برخلاف بسیاری از پلتفرم ها، به کسی اجازه آپلود کار را نمی دهد. فقط افرادی که Spotify به آن ها اجازه داده است می توانند موسیقی را در Spotify منتشر کنند. این اثبات از چند طریق امکان پذیر است.

اگر دوستی دارید که اکانت هنرمند Spotify دارد، می توانید از او بخواهید که شما را به این برنامه دعوت کند. اگر با لیبل یا برند معتبر خاصی کار می کنید، آن ها می توانند عمل تأیید را برای شما انجام دهند. اگر هیچ یک از این شرایط را ندارید، تیم Spotify به صورت دستی اطلاعات شما را بررسی می کند و پاسخ می دهد.

مراحل ساخت و راه اندازی اکانت آرتیست اسپاتیفای

هنگامی که آلبوم یا آهنگ خود را به یک توزیع کننده تأیید شده Spotify ارسال کردید، وقت آن است که یک حساب ارتیست Spotify ایجاد کنید.

برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد وب سایت Spotify for Artists شوید و روی دکمه «دریافت دسترسی» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  2. حالا انتخاب کنید که کدام گزینه پروفایل شما ایجاد شود؟ "هنرمند، منیجر یا عضو لیبل"
  3. پس از آن از شما خواسته می شود که وارد اکانت اسپاتیفای خود شوید و اگر حساب کاربری ندارید، می توانید با خرید اشتراک اسپاتیفای آن را ایجاد کنید یا با یک حساب رایگان پروفایل خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که بین حساب رایگان و پرمیوم اسپاتیفای تفاوت هایی وجود دارد که بهتر است از اشتراک پریمیوم این برنامه استفاده کنید.
  4. پس از ورود به حساب کاربری خود، Spotify از شما می خواهد که موسیقی را در Spotify ارسال کنید، تا تأیید کند که شما یک هنرمند در صفحه آن ها هستید. بنابراین روی گزینه Continue کلیک کنید تا کار اصلی شروع شود.
  5. اکنون زمان ایجاد نمایه هنرمند است. نام مورد نظر را وارد می کنیم، عکس پروفایل مناسب را انتخاب می کنیم و در نهایت نام هنری خود را وارد می کنیم.
  6. پس از پر کردن مشخصات یک آدرس ایمیل از شما خواسته می شود، که آن را وارد کنید و یک کد تایید 6 رقمی برای شما ارسال می شود.
  7. پس از تایید اکانت خود، اکنون می توانید وارد شده و Spotify for Artists خود را از طریق گزینه “Log in” مدیریت کنید.

خرید اکانت ارتیست ساندکلود

این اکانت انواع مختلفی دارد و با توجه به اینکه اپلیکیشن آن بر روی تمامی دستگاه ها نصب است، می توانید اکانت مورد نظر خود را خریداری کنید. به یاد داشته باشید اکتیو هنگام خرید اکانت ارتیست ساندکلود از وب سایت های خارجی کاربران را همراهی می کند تا در کمترین زمان ممکن اکانت مورد نظر را دریافت کنند.

از زمانی که این پلتفرم راه اندازی شد، به دلیل امکاناتی که در اختیار کاربران و هنرمندان قرار می دهد، بسیار محبوب شده و مورد قبول بسیاری قرار گرفته است. البته این محبوبیت تنها به خاطر دادن دسترسی به انواع موسیقی و همه خوانندگان نیست، بلکه بسیاری از ویژگی هایی که مخاطب را جذب می کند در آن وجود دارد.

برای خرید اکانت آرتیست ساندکلود، کاربران باید یک حساب بین المللی داشته باشند تا بتوانند هزینه حساب را پرداخت کنند. اما کاربران ایرانی با وجود تحریم ها در ایران نمی توانند این کار را انجام دهند و باید از واسطه های مورد اعتماد کمک بگیرند.

پرداخت بین المللی به کاربران ایرانی این امکان را می داد تا حساب مورد نظر خود را خریداری کنند.

روش ساخت اکانت در ساندکلود

از طریق 2 روشی که در زیر ارائه می دهیم به راحتی می توانید حساب کاربری خود را در این شبکه محبوب و دوست داشتنی ایجاد کنید. این دو روش به شرح زیر است:

1. راه اندازی اکانت Soundcloud رایگان

  • ابتدا به SoundCloud مراجعه کرده و روی گزینه Create Account کلیک کنید.
  • در این فرآیند، یکی از گزینه های Gmail یا Facebook را انتخاب کنید.
  • سپس اکانت جیمیل یا فیسبوک خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. مطمئن شوید که جیمیل شما معتبر است.
  • در مرحله بعد از شما در مورد سن و جنسیت سوال می کند. پس از وارد کردن مشخصات بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

اکنون باید این اشتراک را در حساب جیمیل خود تأیید کنید. برای این کار به جیمیل خود بروید و روی لینکی که دریافت کرده اید کلیک کنید. اگر آن را نمی بینید، به بخش اسپم بروید. ممکن است در این بخش پنهان باشد. در غیر این صورت، یک ایمیل با محتوایی که نیاز به تایید دارد به Hello@soundcloud.com ارسال کنید و منتظر بمانید تا لینک تایید برای شما ارسال شود.

2. راه اندازی اکانت Premium Soundcloud

اگر پی پال دارید، فقط وارد حساب رایگان خود شوید. بر روی گزینه شارژ حساب کلیک کنید و به راحتی هزینه را پرداخت کرده و حساب خود را شارژ کنید. با انجام این کار، تبلیغات بین آهنگ ها را حذف می کنید و دسترسی به آهنگ ها و خدمات Soundcloud را افزایش می دهید و همچنین از طرح درآمدزایی آن بهره مند می شوید.

در غیر این صورت می توانید از شرکت های ارائه دهنده این خدمات کمک بگیرید یا اقدام به خرید اکانت ارتیست ساندکلود کنید. به سادگی نوع حساب را در صفحه مربوطه وارد کنید. سپس نوع اشتراک و نحوه فعال سازی آن را مشخص کنید.

در مرحله بعد باید حساب کاربری و رمز عبور Soundcloud خود را وارد کنید. بنابراین در انتخاب شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد دقت کنید. برای کاهش ریسک، رمز عبور شما باید با ایمیل و سایت های مهم پولی شما متفاوت باشد. پس از ثبت نام، اکانت شما در عرض 24 ساعت فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

نتیجه گیری

اکانت های آرتیست سرویسی ویژه تولیدکنندگان آثار صوتی و خوانندگان است. خوانندگان و هنرمندان می توانند با کمک این سرویس از آثارشان درآمد کسب کنند، علایق مخاطبان خود را ارزشیابی کنند و به شکل مستقیم با سرویس های پخش موسیقی ارتباط برقرار نمایند.

برای ایجاد چنین حساب کاربری ابتدا باید App Artist را نصب کرده و اکانت خود را بسازید. تایید اکانت شما می تواند توسط شخصی که قبلاً تایید شده یا توسط Spotify انجام شود. اگر فرد مشهوری باشید قطعا شناخته خواهید شد. مگر اینکه شما یک سلبریتی تازه کار باشید، این فرآیند زمان زیادی می برد و نتیجه از طریق Spotify به شما اطلاع داده می شود.