👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

Tuesday، ۳۰ Shahrivar ۱۴۰۰

اکانت اسپاتیفای آرتیست سرویسی از اسپاتیفای است که مخصوص تولید کنندگان محتوای صوتی میباشد. این سرویس به آرتیست ها و تولیدکنندگان اثر قابلیت های بسیاری از جمله اطلاعات آماری برای آنالیز بهتر و همچنین کسب درآمد از اثرشان را خواهد داد. ساخت اکانت اسپاتیفای آرتیست کار سختی نیست و همه میتوانند آن را انجام دهند اما نکته مهم اثبات هنرمند بودن به اسپاتیفای است. در این مقاله قصد داریم که ساخت اکانت اسپاتیفای مخصوص آرتیست ها و تولید کنندگان آثار صوتی را بررسی کنیم. اگر شما نیز تولید کننده موسیقی اعم از خواننده، آهنگساز و یا پادکستر هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برای استعلام قیمت ساخت اکانت آرتیست و انتشار موزیک شما در اسپاتیفای توسط فروشگاه accsell از طریق پشتیبان آنلاین سایت و یا شماره تماس سایت ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ با ما در ارتباط باشید.

اسپاتیفای چیست و چه کار میکند؟

اسپاتیفای یک سرویس جریان زنده (استریم) موسیقی، پادکست و ویدیو است که برای اولین بار در شهر استکهلم پایتخت سوئد توسعه یافت. این پلتفرم به مرور بسیار محبوب شد و امروزه اپلیکیشن آن به صورت پیش فرض بر صورت بیشتر دستگاه ها نصب است. از این سرویس میتوان در تلفن همراه، رایانه شخصی، کنسول بازی، تلویزیون و ساعت های هوشمند استفاده کرد. یک دیگر از قابلیت هایی که این سرویس آنلاین را از رقیبان خود متمایز ساخت، سیستم درآمد زایی برای تولیدکنندگان اثر بود. چنین قابلیتی باعث شد تا اسپاتیفای هم برای شنونده و هم برای تولید کننده مفید باشد.

سرویس درآمد زایی

عموما سرویس درآمدزایی قابلیتی است که برخی شرکت ها در اختیار کاربران قرار میدهند تا درآمد حاصل از تبلیغات را بین خود تقسیم کنند. این کار باعث خواهد شد تا تولیدکنندگان آثار با کیفیتی به قصد درآمدزایی بیشتر بسازند و به همین دلیل شرکت تبلیغات بیشتری انجام دهد و سود بیشتری بگیرد. شرکت های زیادی چنین سرویسی دارند که یکی از معروف ترین آنها یوتیوب است. اسپاتیفای با هنرمندان شناخته شده قرارداد های تجاری امضا میکند و رابطه درآمد آنها کمی پیچیده است اما دیگر آرتیست ها میتوانند راحت و تنها با ساخت اکانت اسپاتیفای آرتیست به درآمد برسند.

از بین رفتن واسطه بین تولیدکننده و اسپاتیفای

زمانی که شرکت اسپاتیفای از قابلیت اسپاتیفای آرتیست رونمایی کرد بسیار از لیبل های پخش موسیقی از این کار ناراحت شدند. دلیل آن نیز مشخص بود. تا قبل از این لیبل های انتشار موزیک به عنوان واسطه بین تولید کننده اثر و شرکت های پخش قرار میگرفتند اما حالا با این اتفاق واسطه حذف شده بود و اسپاتیفای مستقیما با آرتیست در ارتباط بود. این اتفاقی فوق العاده برای آرتیست ها به شمار میرفت چراکه حالا میتوانستند بدون هیچ واسطه ای طرفدار های خود را داشته باشند و راحت به کسب درآمد از آثارشان در یک پلتفرم بین المللی بپردازند.

برای ساخت اکانت آرتیست چه کنیم؟

اگر قصد ثبت نام با تلفن همراه را دارید، در قدم اول باید وارد گوگل پلی و یا اپ استور شوید. نرم افزار spotify artist را نصب کنید. سرویس اسپاتیفای همانند ساندکلاد برای تولیدکنندگان اثر اپلیکیشنی مجزا طراحی کرده است. وارد اپ شوید و از طریق دکمه ثبت نام، مراحل آن را آغاز کنید. مراحل ثبت نام بسیار شبیه به ثبت نام اکانت عادی اسپاتیفای است. ایمیل، رمز عبور، تاریخ تولد به میلادی و اطلاعات دیگری که اپلیکیشن از شما میخواهد را در اختیارش قرار دهید. پس از اتمام این مراحل ساخت حساب شما 90 درصد تکمیل شده است.

تایید اعتبار به عنوان یک آرتیست

بعد از ساخت اکانت شما باید به اسپاتیفای ثابت کنید که هنرمند هستید. سرویس اسپاتیفای برخلاف بسیاری از پلتفرم ها امکان آپلود اثر به هر شخصی واگذار نمیکند. تنها افرادی میتوانند به انتشار موزیک در اسپاتیفای فکر کننده که توسط خود اسپاتیفای تایید شده باشند. این اثبات به چند شکل امکان پذیر است. اگر دوستی دارید که اکانت اسپاتیفای آرتیست دارد میتوانید از او بخواهید تا شما را دعوت به این برنامه کند. اگر با لیبل معتبر خاصی کار میکنید آنها میتوانند عملیات وریفای را برای شما انجام دهند. اگر هیچکدام از این شرایط را نداشته باشید تیم اسپاتیفای به صورت دستی اطلاعات شما را بررسی خواهد کرد و به آن پاسخ خواهد داد.

قابلیت های اسپاتیفای آرتیست

اسپاتیفای آرتیست فقط در درآمدزایی خلاصه نمیشود. امکانات فوق العاده این سرویس برای افراد اهل فن هستند بسیار کارآمد است. آنالیز دقیق از رفتار طرفداران تسلط بر اطلاعات مالی حاصل از آثار و چک لیست هنرمند تنها بخشی از قابلیت های آماری این سرویس است. برگزاری کنسرت مجازی، بلیط فروشی و پخش آن میتواند از طریق اسپاتیفای آرتیست انجام شود. هنرمندان همچنین میتوانند مرچ رسمی خود را از طریق اسپاتیفای تبلیغ و به فروش برسانند. تبلیغ موسیقی برای جذب شنوده بیشتر نیز در این سرویس در دسترس است. درصد بهره مالکانه در اسپاتیفای آرتیست به شدت برای تولیدکنندگان جذاب است چراکه هیچ لیبلی این سهم از تبلیغات را به آنها نمیپردازد.

اکانت اسپاتیفای پریمیوم

داشتن اکانت اسپاتیفای پریمیوم تاثیری بر روی اکانت آرتیست شما نخواهد داشت و این کاملا از هم مستقل هستند. در کنار کسب درآمد میتوانید از اکانت پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنید و از قابلیت های آن بهره ببرید. نصب دو اپلیکیشن اسپاتیفای معمولی و اسپاتیفای آرتیست تداخلی برای شما ایجاد نخواهد کرد اما بهتر است، ایمیل جدا برای اپ آرتیست داشته باشید. برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای میتوانید از فروشگاه اکانت اکسل استفاده کنید. سایت اسپاتیفای آرتیست artists.spotify.com که برای کسب اطلاعات تکمیلی میتوانید به آن مراجعه کنید. در این سایت اطلاعات دقیقی از قابلیت ها و امکانات سرویس آرتیست برای هنرمندان نوشته شده تا با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

سخن آخر

اسپاتیفای آرتیست یک سرویس مخصوص هنرمندان و تولیدکنندگان آثار صوتی است. خوانندگان، آهنگسازان و پادکستر ها میتوانند با استفاده از این سرویس از آثار خود درآمد کسب کنند، سلیقه طرفداران خود را ارزیابی نمایند و به صورت مستقیم با یک پتلفرم پخش موسیقی بین المللی در ارتباط باشند. برای ساخت چنین حساب ابتدا باید اپ آرتیست را نصب کنید و سپس اقدام به ریلیز کردن اکانت خود نمایید. ریلیز اکانت شما میتواند هم از طریق فردی که قبلا ریلیز شده باشد و هم میتواند به صورت دستی توسط خود اسپاتیفای انجام شود. اگر فرد شناخته شده ای باشید قطعا تایید خواهید شد. اگر هم فرد شناخته شده ای نباشید این فرایند به طول خواهد انجامید و نتیجه آن توسط اسپاتیفای به شما ابلاغ میشود.

برای استعلام قیمت ساخت اکانت آرتیست و انتشار موزیک شما در اسپاتیفای توسط فروشگاه accsell از طریق پشتیبان آنلاین سایت و یا شماره تماس سایت ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ با ما در ارتباط باشید.