درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

پلاس رایگان ps4 را چگونه فعال کنیم؟

Sunday، ۱ Bahman ۱۴۰۲

دوره رایگان 14 روزه استفاده از پی اس فور 4 قابلیت های بی شماری در اختیار گیمرهای حرفه ای قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از این دوره از بازی با دوستان خود به رایگان لذت ببرید و ویژگی های این برنامه را برای خرید پلاس ار فروشگاه اکسل تست کنید. توصیه می کنیم پیش از خرید هر یک از پلن های این پلتفرم، از نسخه های آزمایشی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید ویژگی های پلاس رایگان ps5 ،ps4 و نسخه های پریمیوم آن را با سایر پلتفرم ها مقایسه کنید.

پلاس رایگان ps4

شرایط فعال سازی اکانت رایگان پلاس PS4

برای استفاده از پلاس رایگان ps4 باید به شرایط و محدوده های جغرافیایی مربوط به آن دقت داشته باشید. کاربران این پلتفرم از کشورهایی مانند هند، بریتانیا، کانادا و... می توانند از نسخه های آزمایشی استفاده کنند. به همین خاطر برای استفاده از این اکانت های رایگان در کشورهای دیگر باید برای تغییر آی پی خود اقدام کنید. این نسخه های آزمایشی تنها در 14 روز در اختیار کاربران قرار می گیرند. در وب سایت اپلیکیشن این پلتفرم می توانید اطلاعات دقیق تری در این رابطه به دست آورید.

در ادامه بخوانید: کد پلی استیشن پلاس را چگونه وارد کنیم؟

مراحل دریافت اکانت پلاس رایگان PS4

شما می توانید اکانت پلاس ps4 رایگان را در چند مرحله ساده فعال سازی کرده و تا دو هفته از این پلتفرم حرفه ای بازی به رایگان استفاده کنید. همه کاربران جدید در موقعیت های جغرافیایی نام برده شده قابلیت استفاده از این برنامه را خواهند داشت. نحوه عملکرد همه بخش های پلی استیشن پلاس در نسخه های جدید در این نسخه آزمایشی مشخص می شود. در این زمینه چند مرحله پشت سر گذاشته می شوند. با دنبال کردن مراحل زیر می توانید دریافت برای استفاده از این اکانت ها اقدام کنید:

1. ورود به حساب کاربری

در بخش اول برای راه اندازی نسخه پلاس رایگان ps4 باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای ثبت نام این دوره آزمایشی نباید از اکانتی که پیش تر با آن نسخه رایگان پی اس پلاس را دریافت کرده اید، استفاده کنید. در بخش ورود باید به فروشگاه محصولات پی اس پلاس مراجعه کرده و کلمه کلیدی اکانت رایگان را جست و جو کنید. در این بخش می توانید فهرست آزمایشی 14 روزه این پلتفرم را در دسترس داشته باشید.

2. اضافه کردن روش پرداخت

برای فعال سازی پلی استیشن پلاس رایگان باید یک کارت اعتباری بدهی نیز در ساختار برنامه مشخص کنید تا به عنوان کاربر واقعی شناخته شوید. مشترک شدن در سرویس مورد نظر نیز در این مرحله انجام می گیرد. پس از این مراحل نسخه آزمایشی این پلتفرم برای شما فعال سازی می شود. پس از اتمام این دوره با خیال راحت برای خرید اکانت مورد نظر اقدام کنید.

چگونه بدون کارت اعتباری از پلی استیشن پلاس رایگان استفاده کنیم؟

چگونه پلی استیشن پلاس رایگان بگیریم؟ پیش تر اشاره کرد که برای دریافت این اکانت های رایگان باید حتما اطلاعات کارت اعتباری خود را به عنوان کارت بدهی وارد کنید. اما در برخی روش ها می توانید بدون استفاده از کارت نیز این اشتراک را بر روی دستگاه خود فعالسازی کنید.

  1. برای این منظور وارد مرورگر خود شده و PSN را جست و جو کنید. با این روش نسخه های رسمی 14 روزه پلی استیشن پلاس را پیدا خواهید کرد.

  2. سپس باید یک آدرس ایمیل موقتی در این برنامه درج کرده و ملیت خود را مشخص کنید.

  3. در این مرحله باید با استفاده از این اطلاعات یک اکانت کانادایی به همراه تاریخ تولد واقعی خود ایجاد کنید. در این محدوده جغرافیایی فعال سازی پلاس پی اس فور رایگان به سهولت انجام می شود.

  4. سپس بر روی گزینه اکنون تایید کنید کلیک کرده و برنامه را فعال سازی کنید. در این بخش ایمیل هایی از شرکت سونی برای شما ارسال می شوند.

  5. پس از آن در وب سایت مربوطه وارد اکانتی که پیش تر ایجاد کردید وارد شده و از برنامه استفاده کنید.

همچنین بخوانید: پلی استیشن پلاس هکی چیست؟

نکات استفاده از پلاس رایگان ps5

برای استفاده از قابلیت های ویژه اکانت رایگان ps5 باید به چند نکته کاربردی در این زمینه دقت داشته باشید. این موارد را در زیر مشاهده می کنید:

  • این نسخه به صورت رایگان و آزمایشی در اختیار شما قرار می گیرد. اما پس از اتمام 14 روز نسخه های پولی برنامه فعالسازی شده و هزینه آن ها از کارت بانکی حساب شما کسر خواهد شد. به همین خاطر در صورتی که پس از این دوره قصد خرید پلتفرم مورد نظر را ندارید، از گزینه لغو استفاده کنید.

  • شما می توانید به جای وب سایت این برنامه از طریق اپلیکیشن نسخه های آی او اس و اندروید استفاده کنید. PlayStation در هر یک از این پلتفرم ها در اختیار کاربران قرار دارد. در این زمینه می توانید از طریق آدرس ایمیل، لینک های مربوطه را دریافت کنید. با استفاده از این قابلیت ها می توانید نسخه رایگان 14 روزه را فعالسازی کنید.

مراحل لغو اشتراک پلی استیشن

با فعال سازی پلاس رایگان ps4 اشتراک این برنامه پس از پایان دوره آزمایشی تمدید خواهد شد. اما برخی از کاربران پس از پایان دوره قصد تمدید آن را ندارند. برای این منظور می توانید، پیش از اتمام تاریخ استفاده از این پلتفرم، گزینه لغو را ارسال کنید.

  1. برای این منظور باید وارد شبکه پلی استیشن پلاس خود شده و به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

  2. سپس در بخش مدیریت حساب ها گزینه اطلاعات حساب را پیدا کرده و اشتراک پلی استیشن پلاس را انتخاب کنید.

  3. در این قسمت گزینه تجدید خودکار را به صورت خاموش تنظیم کنید.

با این روش پس از اتمام پلی استیشن پلاس رایگان هزینه اضافه ای برای تمدید خودکار و ناخواسته برنامه پرداخت نخواهید کرد.

اگر به بازی های زامبی علاقه مند هستید میوانید از مقاله بهترین بازی های زامبی برای پلی استیشن 4 و 5 دیدن نمایید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با نحوه فعال سازی اکانت رایگان ps4 گفت و گو کردیم. استفاده رایگان از این اکانت های حرفه ای برای گیمرها مزایای بی شماری به همراه دارد. شما می توانید در این اکانت ساعت ها سرگرم شوید. هزینه فعالسازی این اشتراک ها برای کاربران ایرانی کمی بالا است. به همین خاطر بسیاری از افراد از این فرصت ویژه استفاده می کنند. در این بخش مرحله به مرحله راه اندازی اشتراک این برنامه را بررسی کردیم و روش هایی را برای حذف محدودیت های موجود ارائه دادیم.