درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

بهترین بازی های زامبی برای پلی استیشن 4 و 5

Sunday، ۱ Bahman ۱۴۰۲

بازی های زامبی محور پلی استیشن پلاس یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های گیم در میان گیمرهای امروزی به شمار می روند. در هر یک از این بازی ها با دشمنان مختلفی رو به رو می شوید. استفاده از سلاح های مختلف برای رویارویی با انواع دشمنان در هر یک از این بازی ها جذابیت آن ها را چندین برابر می کند. در برخی از این بازی ها استراتژی های پیش روی در هر یک از مراحل حائز اهمیت هستند و در برخی سرعت عمل و دقت بازیکنان برای پیروزی در بازی مورد توجه قرار می گیرد. اگر شما هم برای تجربه حس هیجان انگیز این بازی ها لحظه شماری میکنید، میتوانید با خرید پلاس از فروشگاه اکسل در سریع ترین زمان ممکن سوروایوری و زامبی کشی را آغاز کنید.

برای اطلاع از حجم بازی های گیم پس میتوانید به مقاله دیگر ما در سایت اکسل سر بزنید.

بهترین بازی های زامبی پلی استیشن

انواع بازی های زامبی برای پی اس 5

بازی های زامبی محور دسته بندی های گوناگونی دارند و هر یک با استقبال برخی از مخاطبین رو به رو شده اند. فهرستی که در ادامه مشاهده می کنید، از محبوبیت بسیار بالایی در میان بازی های زامبی محور برخوردار هستند:

همچنین بخوانید: پلی استیشن پلاس هکی چیست؟

1. Dying Light 2 Stay Human

در میان انواع بازی های زامبی محور پلی استیشن پلاس، Dying Light 2 Stay Human یکی از بهترین ها است. در این پلتفرم هم زامبی ها و هم انسان ها دشمن شما خواهند بود و بر علیه شما فعالیت هایی انجام می دهند. در این پلتفرم فرصت ها و امکانات بی شماری برای انجام حرکات دفاعی خواهید داشت. در سال های اخیر آپدیت هایی از بازی Dying Light 2 Stay Human در این حوزه ارائه شده اند. چرخه این بازی های زامبی محور دائما در حال ترسناک تر شدن است!

لیست بهترین بازی های زامبی پلی استیشن 5

2. Resident Evil 4 remake

اگر به بازی های سبک کلاسیک علاقه مند هستید، Resident Evil 4 remake را امتحان کنید. این پلتفرم در میان بازی های زامبی محور طرفداران بی شماری دارد. در سال های اخیر نسخه های بازآفرینی شده این پلتفرم نیز ارائه شده اند که پتانسیل قوی رزیدنت اویل را نشان داده اند. در این بازی با شخصیتی به نام لئون اشلی رو به رو می شوید. ساختار بازی از نظر مکانیکی و بصری نیز دیزاین جذابی دارد. حرکات اکشن به کار رفته در Resident Evil 4 سطح بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارند.

لیست بهترین بازی های زامبی پلی استیشن 4

3. Zombie Army 4 Dead War

بازی های اسنایپر همیشه طرفداران خاص خود را در میان گیمرها و انواع پلی استیشن پلاس داشته است. در این میان Zombie Army 4 Dead War یکی از محبوب ترین ها است. ساختار این بازی به گونه ای طراحی شده که اغلب به صورت چهار نفره از آن استفاده می کنند. تا به امروز 4 نسخه از این بازی منتشر شده اند. بیشترین قابلیت های Zombie Army در نسخه چهارم این بازی وجود دارد. چالش ها و پاداش های موجود در این پلتفرم جذابیت بخش های مختلف را چندین برابر می کند.

بهترین بازی های زامبی PS5

در مجموعه بازی های زامبی محور پلی استیشن پلاس به تدریج به تکمیل شخصیت ها پرداخته و در آپدیت های جدید آن قابلیت های به روزتری به ساختار بازی اضافه خواهد شد.

4. Resident evil village

در فهرست بازی های زامبی محور، Resident evil village نیز جایگاه بسیار مهمی دارد. هر یک از عناصر و بخش بندی های این بازی حرفه ای دنیای اکشن Resident evil را بیشتر نمایان می کنند. ریتم سریع و اکشن به کار رفته در این پلتفرم یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. با شروع این بازی به یک روستا در اروپا فرستاده می شوید تا به جنگ با دشمنان بروید. زامبی ها، گرگینه ها، خون آشام ها و... از مهمترین بخش های این بازی به شمار می روند. هر یک از این موجودات کلاسیک در مراحل مختلف با شما رو به رو می شوند.

بهترین بازی های زامبی PS4

5. House of the Dead remake

خانه مردگان یکی از جذاب ترین نسخه های بازی های زامبی محور و هیجان انگیز به شمار می رود. استفاده از اسلحه های مختلف در روند اجرای این بازی یکی از جذاب ترین ویژگی های آن به شمار می رود. در هر یک از بخش های این بازی کلاسیک تغییراتی اعمال شده اند که نسخه جدید آن را از نسخه های قبلی متمایز می کند. داستان و ماجراهای جذاب و زیبای House of the Dead remake نظر هر گیمری را به خود جلب می کند.

پس از انتخاب بازی مورد علاقه خود میتوانید بخوانید: کد پلی استیشن پلاس را چگونه وارد کنیم؟

بازی های زامبی برای پلی استیشن 5

6. The Last of Us Part 1

The Last of Us Part 1 نیز در فهرست برترین بازی های زامبی محور قرار می گیرد و در سال های اخیر توانسته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. دشمنان حاضر در این بازی در واقعیت زامبی نیستند؛ آن ها به یک بیماری لاعلاج مبتلا شده و به زامبی تبدیل شده اند. این موجودات ترسناک در هر یک از مراحل با شما مبارزه می کنند. موجودات غول پیکر و دونده های حرفه ای در این بازی هر یک نقش آفرینی خاص خود را به همراه دارند. در هر یک از مراحل علاوه بر زامبی ها و بیماران، بازماندگان نیز به دشمنی با شما می پردازند.

بازی های زامبی برای پلی استیشن 4

7. World War Z: Aftermath Edition

بازی World War Z: Aftermath Edition یک بازی مشارکتی و حرفه ای است که برای علاقمندان به بازی های زامبی محور بهترین گزینه به شمار می رود. در هر یک از مراحل بازی تنظیمات اولیه برای انتخاب سلاح ها و تجهیزات اولیه انجام می شوند. ماموریت های عظیم در این بازی در سطح جهانی برگزار شده و شما را به چالش می کشند. شما می توانید به صورت گروهی نیز این بازی حرفه ای را تجربه کنید. در هر یک از مراحل موجود تجربیات وسیعی برای استفاده از ابزارها و تجهیزات جنگی به دست می آورید که رویارویی با این چالش ها را برای شما ساده تر می کند.

بازی های زامبی کشی پی اس

اگر میخواهید از لیست بازی های پلاس اکسترا مطلع شوید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

جمع بندی

در این قسمت با برخی از محبوب ترین بازی های زامبی محور پلی استیشن پلاس آشنا شدید که هر یک از آن ها مورد توجه برخی از گیمرهای حرفه ای قرار دارند. در هر یک از این بازی ها می توانید ساعت ها سرگرم شوید و لذت یک بازی هیجان انگیز و نفس گیر را تجربه کنید. برخی از بازی ها در این حوزه با چند نسخه اصلی در دسترس بازیکنان قرار می گیرند. برای انتخاب هر یک از آن ها باید به تجربیات خود در انجام این قبیل بازی ها دقت داشته باشید. برای شرکت در برخی از چالش های موجود باید حتما تجربه لازم را داشته باشید. اگر میخواهید بدانید پلاس رایگان ps4 چگونه فعال میشود روی لینک مربوطه کلیک کنید.